Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tuli kaksi soittoa, ettei mies ole herännyt kelloon!!

Vierailija
17.10.2022 |

Alkaa vituttamaan tämä jo.
Minä menen varhain töihin jo ennen klo 6.
Miehellä on hälytys klo 6:45 ja työt alkavat klo 8.
Kelloradio on tarkoituksella täysillä, että mies herää siihen.
Mutta ei.
Mies ei ollut herännyt kelloon ollenkaan vaan nukkunut 2h se päällä!!!
Ensiksi soitettiin miehen töistä no miestä ei saada kiinni...
Sitten soittaa huoltomies, että meillä ilmeisesti huutaa joku hälytin yksinään ja annoin luvan mennä sammuttamaan.
Mies oli vihdoinkin tuohon herännyt ja myöhästyi töistä 2h.
Ihan uskomatonta!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet äitihahmo sille aikuiselle lapselle. Muistithan myös nostaa sille päivän vaatteet valmiiksi esille. Ja lappu, että muistaa pestä hampaat, syödä aamupalan, sammuttaa valot lähtiessä ja laittaa oven lukkoon.

Hyvä! Jatka samalla tyylillä, niin miehetkin oppivat täysin välinpitämättömiksi kumppaniaan kohtaan.

Höh höh höö oletko lapsen kanssa parisuhteessa?

Vierailija
42/45 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne sulle soittaa? 

Mun miehen työpaikalla eivät varmaan edes tiedä mun numeroa. Tietävät kyllä mistä löytää tai pomon numeron kun joskus tehty projektia.

Varmaankin työnantajalle annettu ICE-kontakti. Siksi soittavat puolisolle, että onko jotain sattunut. Kaikissa työpaikoissa noita ei edes kysellä. Toki aika löyhässä tuolla toi soittelu on, oma tapa on ollut soitella siinä vaiheessa sukulaisille, kun työsuhde alkaa olla katkolla.

Ei ne ICE-kontaktit ole tarkoitettu tilanteisiin joissa työsuhde alkaa olla katkolla, vaan nimensä mukaisesti hätätilanteisiin. Sen tyyppisiin että työntekijä on vaikka loukkaantunut töissä ja kiikutettu tajuttomana sairaalaan.[/

Miksi miehen kännykkä oli työmaalla? ICE-numero on käsittääkseni kännyssä. Työnantajalla on yleensä tiedossa merkinnällä lähiomainen/yhteyshenkilö, jos töissä sattuu jotain tt:lle ja pitää tiedottaa siitä 🤔 Harva työnantaja osaa avatakaan toisen kännykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä on. Itse en herännyt kun suoraan talomme edessä tapahtui nokkakolari isolla nopeudella. Ääni oli kuulemma kuin pieni pommi.

Vierailija
44/45 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuollainen, että nukun todella sikeästi ja herään hitaasti. Kelloradio on mun kaltaiselle huono herätyskello. En mää siihen herää kun sieltä tulee jotain mukavaa musiikkia ja puheensorinaa. Mulla on herätysäänenä joku ydinreaktorin sulamisvaarahälytys. Sen äänen pitää olla ärsyttävä, isolla, ja hälytyksiä pitää olla monta. Multa löytyy myös tuo joidenkin muiden mainitsema vanhanajan rämisevä herätyskello. Suosittelen sitäkin.

Kuinka monta naapuria herää siihen kun sinä heräät?

Ei yhtään. Lähimpään naapuriin on toistasataa metriä, ja hekin ovat puolikuuroja ysikymppisiä.

Sitten ei ole naapureille haittaa. Kerrostaloissa tuollainen herätysääni voisi aiheuttaa sanomista. Ydinreaktorin varoitusääni aamuyöllä kesken unien säikyttäisi kenet tahansa. 

Tuttu tietää yhden sikeäunisen teinin. Kulkee aamuisin samalla linja-autolla. Tämä teini on nukahtanut sinne bussiin useita kertoja. Pari kertaa jäänyt kuorsaamaan siihen bussipysäkille. 

Vierailija
45/45 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne sulle soittaa? 

Mun miehen työpaikalla eivät varmaan edes tiedä mun numeroa. Tietävät kyllä mistä löytää tai pomon numeron kun joskus tehty projektia.

Varmaankin työnantajalle annettu ICE-kontakti. Siksi soittavat puolisolle, että onko jotain sattunut. Kaikissa työpaikoissa noita ei edes kysellä. Toki aika löyhässä tuolla toi soittelu on, oma tapa on ollut soitella siinä vaiheessa sukulaisille, kun työsuhde alkaa olla katkolla.

Ei ne ICE-kontaktit ole tarkoitettu tilanteisiin joissa työsuhde alkaa olla katkolla, vaan nimensä mukaisesti hätätilanteisiin. Sen tyyppisiin että työntekijä on vaikka loukkaantunut töissä ja kiikutettu tajuttomana sairaalaan.

Varmaan tarkoitti lähiomaisen kontaktitietoja. Minulla on ainakin töissä joskus tällaista kysytty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän