En tajua yhden yön juttuja. Mitä niistä saa irti?
Kertokaa nyt te, jotka näitä harrastatte? Mitä te saatte irti näistä yhden yön jutuista? Pikaista paineenpurkausta arkeen, seikkailua, hyväksyntää, mitä?
Omalla kohdallani on ehdoton ei näille, koska olen niin tunnesitoutunut, että haluan kokea kiintymystä ja rakkautta toiseen ihmiseen myös siellä lakanoiden välissä. En kuitenkaan halua tuomita ketään, joka näitä suhteita harrastaa, vain ymmärtää mitä niistä haette ja mitä niistä saatte?
Taustalla on siis se, että olen saanut paljon kyselyitä ja huomautuksiakin kavereilta ja jopa työkavereilta, ettenkö käy yhtään "hoitelemassa" itseäni välillä, kun olen ollut jo muutaman vuoden sinkkuna ja kuulemma minun näköiseni saisi helpostikin seuraa. Se on totta, mutta kun se on juuri sitä vääränlaista seuraa, jota en kaipaa.
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No seksiä mä niistä hain kun olin sinkku. Ei mulle ainakaan masturbaatio korvaa seksiä miehen kanssa.
Yhden kanssa kävi vain vähän ohraisesti. Tarttui mukaan ja nyt oltu yhdessä melkein 10 vuotta. :D
Itse jäisin kyllä miettimään montako on "koeajettu" ennenkuin oikea osui kohdalle ja sama monien muidenkin kohdalla. Vaatinee, että paljon yhden illan juttuja harrastaneet parit ovat molemmat olleet aktiivisia ja sitten vain kemiat kohdanneet oikean tyypin kanssa ja kumpaakaan ei häiritse paljonko toisella on kokemusta muista kertynyt.
Myös minun kohdallani yhden yön jutuksi tarkoitettu tapaaminen johti avioliittoon. En ole koskaan pohtinut enkä kysellyt, kuinka aktiivinen hän mahdollisesti oli ollut ennen minun tapaamistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetken huvia. Ei sitä pidä ottaa niin vakavasti.
No mutta eikö tuosta tule morkkis jälkeenpäin? Ja varmasti näitä kännipanoja tulee sitten myöhemmin vastaan työpaikoilla, harrastuksissaa, kun haet lastasi päiväkodista, kuten mun tutulle. Mahtaa olla kiusallista.
Millätavalla se olisi kiusallista?
Onhan näitä tarinoita vaikka kuinka. Parin yön takainen hoito tulee vastaan bisnesneuvottelussa, työhaastattelussa tai vaikka sitten siellä päiväkodissa. Varsinkin julkisilla aloilla työskenteleville ei ole välttämättä kovinkaan eduksi, että Pera mainostaa kuinka se teidän Lassin opettaja oli aika peto sängyssä ja siltä lohkesi tosi helposti. Ja kehoittaa muitakin, jotka sattuvat tästä kohtaamisesta kuulemaan kokeilemaan onneaan. Jutut kun leviävät aika nopeasti ja niillä voi olla valitettavasti vaikutusta jopa työuraan vaikkei pitäisi.
Jos seksi nähdään jotenkin hävettävänä niin ehkä noin mutta en oikein näe miksi sitä pitäisi hävetä.
Toisaalta itse en ole törmännyt siihen tilanteeseen että sen seksi kumppanin olisi ollut tarve rehennellä kumppaneillaan. Se että harrastaa seksiä jo lyhyen tuttavuuden jälkeen ei tarvitse tarkoittaa sitä että sänkyyn päätyisi kenen tahansa kanssa.Ei seksissä ole mitään hävettävää mutta itse tarvitsen jonkunlaisen henkisenkin yhteyden mieheen ennenkuin tekee mieli.
Eihän yhden illan suhteita kukaan pakota harrastamaan. Ihmiset vain kokee asiat eritavalla enkä näe siinä mitään väärää. Juuri sen vuoksi parisuhekaan ei kaikkien kanssa onnistu vaikka seksuaalusta vetovoimaa olisi. Vetovoimaa voi olla ja myös tunteita mutta toinen ei ole vaikka valmis muuttamaan jostain perämettiltä minnekään eikä toinen sinne perämetsään. Parisuhteelle on silloin huonot edellytykset.
Pahempaa esineellistämistä kuin seksi on mielestäni se että kuvittelet että voi muokata ihmisen ajattelemaan kanssasi samalla tavalla kunhan vain niitä tunteita (minulla) on toista kohtaan.
Ai joku yhden illan juttu usein on aika pettymys mutta joskus saattaa yllättää edes toisen heistä jompi kumpi saatana kokea ihmeitä hetken.Joskus joku kokenut mies voi yllättää tai nainen.Tai lomaseksi usein on pettymys mutta joskus voi olla timanttilöytö. Tietysti arjessa on mukavaa olla vaan ja joskus innostua jos ehtii.Usein arki vie ajan.Varmaan taas miehet on jotenkin riippuvaisia kun käy bordelleissa joka viikko.Vaimot kotona.
Vierailija kirjoitti:
Minä en myöskään käsitä, kun jotkut sanovat, että "no seksiä tietysti". Minulla ei koskaan ole ollut mielihalua saada seksiä, vaan seksihaluni herättää aina jokin tietty henkilö. Aivan kummallinen ja vastenmielinen ajatus lähteä jonkun kanssa vain bisnesmäisesti hoitamaan toimitus ja se ihmissuhde oli sitten siinä. Ovatko yhden yön suhteita harrastavat muutenkin taipuvaisempia esineellistämään ihmisiä, olemaan näkemättä yksilöä ihmisenä?
Et masturboi ollenkaan? Entä kun olet ollut 20 vuotta sen saman ihmisen kanssa eikä hän enää herätä seksihaluja samaan tapaan kuin aikaisemmin, loppuuko seksi kokonaan?
Minä olen tarvinnut seksiä myös sinkkuna. Viimeisin yhden yön juttu on jostain 2010-luvun alusta ennen nykyisen puolisoni tapaamista.
No mies joka osaa juttuja on niin harvinainen että sellaisen etsinnässä voi mennä yksi tuhannesta vertaus.
Kreikassa voi yllättää jonkun miehen rannalla niin hän saa hyvän muiston.😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen ja yksi mun paras yöni oli varatun miehen kanssa 90-luvulla. Ihan yhden yön juttu.
Olit ja olet varmaankin onnellinen siitä, että joku toinen saa kokea jatkuvasti tuollaisia öitä. Kiva kun sulla on siitä miehestä yhden yön hyvä kokemus ja tuntuu ihan riittävän siihen, että olet onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset rakastavat yhdenillan juttuja. Mitä jännempää, sen parempaa.
Olen harhaisesti kuvitellut että seksi on jotenkin parasta sellaisen kumppanin kanssa johon voi luottaa täysin ja mikäli jotain ongelmia tulee missä asiassa tahansa tai seksin suhteen, niin ne ratkaistaan yhdessä.
Näköjään se on kuitenkin ihan pelkkää fyysistä toimintaa ilman sen kummempia tunteita silloin kun halukas sattuu osumaan kohdalle. Toiminnan jälkeen kumpikin låhtee saaneina omille tahoilleen ja kohta kun seuraava halukas osuu kohdalle niin sama toistuu.
Itse en nauttisi tuollaisesta mielestäni puolinaisesta ellei enemmänkin vajaasta seksistä.
Hetken hurmaa, ei muuta. Ei kiinnosta sellaiset.
Useat yhdenillanjutut nostattavat miehen seksuaalista arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset rakastavat yhdenillan juttuja. Mitä jännempää, sen parempaa.
Olen harhaisesti kuvitellut että seksi on jotenkin parasta sellaisen kumppanin kanssa johon voi luottaa täysin ja mikäli jotain ongelmia tulee missä asiassa tahansa tai seksin suhteen, niin ne ratkaistaan yhdessä.
Näköjään se on kuitenkin ihan pelkkää fyysistä toimintaa ilman sen kummempia tunteita silloin kun halukas sattuu osumaan kohdalle. Toiminnan jälkeen kumpikin låhtee saaneina omille tahoilleen ja kohta kun seuraava halukas osuu kohdalle niin sama toistuu.
Itse en nauttisi tuollaisesta mielestäni puolinaisesta ellei enemmänkin vajaasta seksistä.
Minulla ainakaan ei parisuhteessakaan seksiä olisi kovin usein jos aina pitäisi olla täydellinen fiilis tai seksistä pitäisi varmasti nauttia 100% ellei ylikin sen. Vaikka seksi ei aina ole täydellistä ei sen tarvitse olla vastenmielistä. Mutta jälleen kerran kaikki ajattelee niin eritavalla asioista, eikä siinä ole mitään väärää. Aina ei tarvitse edes tietää saati ymmärtää miten se toinen ajattelee ja miksi kunhan itse tietää mitä haluaa, eikä tee asioita jotka itsestä ei tunnu hyvältä tai oikealta.
Itse hain vähän rajojen rikkomista ja itsenäistymistä. Ei ne jutut ihania ollu mutta tyhjää parempia ja myös jännittäviä. Ja päätinpä itse mitä teen enkä noudattanut minkään kämäsen exän tai mahdollisen tulevaisuuden ukon rajoittavia mieltymyksiä, huorasin menemään minkä kerkesin. En ollut kenellekään vastuussa maineestani. Tuomitsijoidenkin nyrpistelyistä vain voimaannuin, tein mitä lystään omalla elämälläni! Oi niitä aikoja...
-Nykyisin harmaa hiirulainen jolla ei ole omaa elämää.
Yhteiskunnan yliseksualisointi on johtanut siihen, että nykyään on ok harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa jopa televisiossa, oli toinen vapaa tahi varattu, kävi kamerat tai ei. Aina niillä voi retostella jälkikäteen tai sitten itkeä psyykenongelmiaan kun anaaliseksi suihkussa tv-kameroiden kuvatessa ei ehkä ollutkaan se fiksuin juttu. 60-luvun hipit teki karhunpalveluksen länsimaiselle yhteiskunnalle huume & seksi-iloitteluillaan: nykyään se on lähes valtavirtaa ja lasten psyykeongelmat räjähtäneet käsiin. Musiikki nykyään vain on täyttä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse hain vähän rajojen rikkomista ja itsenäistymistä. Ei ne jutut ihania ollu mutta tyhjää parempia ja myös jännittäviä. Ja päätinpä itse mitä teen enkä noudattanut minkään kämäsen exän tai mahdollisen tulevaisuuden ukon rajoittavia mieltymyksiä, huorasin menemään minkä kerkesin. En ollut kenellekään vastuussa maineestani. Tuomitsijoidenkin nyrpistelyistä vain voimaannuin, tein mitä lystään omalla elämälläni! Oi niitä aikoja...
Kiva varmaankin nyt muistaa menneitä aikoja ja tapahtumia, eikö se anna mitään mieltäylentävää kun on joskus ollut haluttu ja suosittu.
Kaikilla ei ole edes tuollaisia ja aina on vaan jaksettava taapertaa eteenpåin tätä arkea.
Vierailija kirjoitti:
Pihtiputaalla, ehkä. Voin omalta osaltani kertoa, etten ole koskaan seurustellut tai sekstaillut miehen kanssa, jonka olisin tiennyt harrastaneen yhden illan juttuja. Siis joka olisi ollut sellaisessa maineessa tai joka olisi pannut jotain ystävääni tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva varmaankin nyt muistaa menneitä aikoja ja tapahtumia, eikö se anna mitään mieltäylentävää kun on joskus ollut haluttu ja suosittu.
Kaikilla ei ole edes tuollaisia ja aina on vaan jaksettava taapertaa eteenpåin tätä arkea.
Kertooko tuo oikeastaan mitään siitä onko henkilö sen haluttavampi kuin joku toinen joka ei yhden illan tuttavuuden jälkeen harrasta seksiä. Minusta ei. Lähinnä se kertoo siitä että ihminen joka on valmis seksiin lyhyenkin tuttavuuden jälkeen suhtautuu siihen seksiin eritavalla kuin henkilö joka siihen ei ole ensimmäisenä iltana valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihtiputaalla, ehkä. Voin omalta osaltani kertoa, etten ole koskaan seurustellut tai sekstaillut miehen kanssa, jonka olisin tiennyt harrastaneen yhden illan juttuja. Siis joka olisi ollut sellaisessa maineessa tai joka olisi pannut jotain ystävääni tms.
Niin? Ajatteletko että se jonka mainetta et hyväksy ilman muuta haluaisi sinun kanssasi sekstailla? Todennäköisesti ei haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
No miten tämä voimaantuminen nyt sitten käytännössä näkyi? Jos ei ole enää omaa elämää niin ei kyllä kuulosta kovin voimaannuttavalta huoraaminen. Voisin kyllä keksiä monia muitakin tapoja voimaantua kuin huoraaminen, mutta kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ajatteletko että se jonka mainetta et hyväksy ilman muuta haluaisi sinun kanssasi sekstailla? Todennäköisesti ei haluaisi.
Kun ei tässä puhuttu hyväksymisestä vaan siitä, että täällä Pihtiputaan ulkopuolisessa maailmassa ei kukaan tiedä toistensa seksihistoriaa.
Minkä ikäinen olet? Miksi ajattelet vielä 2020-luvulla seksistä tuolla tavalla (nainen antaa, mies saa)?