Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua yhden yön juttuja. Mitä niistä saa irti?

Vierailija
17.10.2022 |

Kertokaa nyt te, jotka näitä harrastatte? Mitä te saatte irti näistä yhden yön jutuista? Pikaista paineenpurkausta arkeen, seikkailua, hyväksyntää, mitä?

Omalla kohdallani on ehdoton ei näille, koska olen niin tunnesitoutunut, että haluan kokea kiintymystä ja rakkautta toiseen ihmiseen myös siellä lakanoiden välissä. En kuitenkaan halua tuomita ketään, joka näitä suhteita harrastaa, vain ymmärtää mitä niistä haette ja mitä niistä saatte?
Taustalla on siis se, että olen saanut paljon kyselyitä ja huomautuksiakin kavereilta ja jopa työkavereilta, ettenkö käy yhtään "hoitelemassa" itseäni välillä, kun olen ollut jo muutaman vuoden sinkkuna ja kuulemma minun näköiseni saisi helpostikin seuraa. Se on totta, mutta kun se on juuri sitä vääränlaista seuraa, jota en kaipaa.

Kommentit (251)

Vierailija
61/251 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä tietoisuus mahdollisuudesta saada seksitauti yhden yön jutuista on estänyt ne. Parempi housut jalassa ja alapää terveenä.

Vierailija
62/251 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettiihhän se perustuu. -Vietin puuttuessa työnantaja olisi kauhuissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/251 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No seksiä mä niistä hain kun olin sinkku. Ei mulle ainakaan masturbaatio korvaa seksiä miehen kanssa. 

Yhden kanssa kävi vain vähän ohraisesti. Tarttui mukaan ja nyt oltu yhdessä melkein 10 vuotta. :D 

Itse jäisin kyllä miettimään montako on "koeajettu" ennenkuin oikea osui kohdalle ja sama monien muidenkin kohdalla. Vaatinee, että paljon yhden illan juttuja harrastaneet parit ovat molemmat olleet aktiivisia ja sitten vain kemiat kohdanneet oikean tyypin kanssa ja kumpaakaan ei häiritse paljonko toisella on kokemusta muista kertynyt.

Tämä! Monet ovat täälläkin kertoneet yhdenillan suhteesta alkaneesta parisuhteesta.

Se vaatii kyllä onnisuakseen sen, että kummallakin on kokemusta monista vastaavista ja sitten ehkä, niihin yhdenyön juttuihin jo kyllästymisenkin myötä, osuu kohdalle joku samantyyppinen ja silloin molemmat ovat " kypsiä" jättämään nämä jutut taakseen.

En usko, että kumpikaan on sen kummemmin erilainen kuin muutkaan aikaisemmat yhdenyön jutut, mutta haluavat jo rauhoittua menemisiltään ja on tullut ns. mitta täyteen turhia seksikokemuksia.

Samahan se on ns. normaalissakin seurustelussa. Molemmilla täytyy olla sopiva hetki ja ajatus aloittaa seurustelu ja pariutua.

Jos se ei molemmilla täsmää ei seurustelua aloiteta.

Vierailija
64/251 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että tämä menee niin että ne, joille seksi on tosi tärkeää ja jotka nauttivat siitä helposti melkein kenen tahansa kanssa, harrastavat mielellään yhden illan juttuja. Ja he perustelevat sitä niin että saavat seksiä, seksuaalisia nautintoa, ja thats it. Ja tätä on vain vaikea ymmärtää niiden jotka suhtautuvat seksiin eri tavalla, jotka esim eivät voi harrastaa seksiä ilman tunteita tai joille seksi ei ole niin älyttömän tärkeää. Itse kuulun juuri tähän joukkoon ja ajatus yhden illan jutusta olisi painajainen. Jos itse harrastaisin sellaista joskus, tavoitteena olisi nimenoman hyväksyntä, omien rajojen rikkominen, ja joku ihan muu asia, kuin itse seksi. Toisaalta ei tällaisia ole tarvinnut vuosikausia parisuhteessa olevana miettiä, mutta mielenkiintoista sinänsä kyllä pohtia näitä.

Yhden illan jutuissa tunteet voi kyllä olla mukana. Ihastuminen vai ei aina riitä siihen että suhdetta kannattaisi jatkaa pidemmälle.

Olen tiennyt, että jotkut ihmiset ovat lyhytjännitteisiä. Mutta jos on tunteita ja ihastumista syntynyt jo muutamassa tunnissa ja ne sitten menevätkin jo ohi yhdessä yössä niin ei ne tunteet kyllä kovin vahvoja kuitenkaa silloin ole olleet.

Tai ihminen ei silloin kyllä yhtään tunne itseään. Tai tuntee niin hyvin, että pitäytyykin vain yhden illan suhteissa.

Olisi pelottavaa olla yhdessä ihmisen kanssa, joka saattaa sanoa, että kyllä minulla on tunteita sinua kohtaan. Kun ei koskaan tiedä milloin ne tunteet sitten haihtuvat kuin sumu aamuun. Joko tunnin tai viikon päästä.

Ilmeisesti yhden yön suhteet sopivat ihmisille, joiden tunteet vaihtuvat hyvin nopeasti. He ihastuvat hyvin äkkiä ja samantien se ihastus lakkaakin.

Vierailija
65/251 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen hyvää, tai ainakin ok seksiä. "Seksi on kuin pizza, kun se on hyvää, se on todella hyvää. Kun se on vähän huonompaa, on se silti hyvää"

Näin se vaan joillekin toimii, mulle esim. Siis kun olen sinkku, kun olen suhteessa, niin olen yksiavioinen.  Ja joo, parisuhteessa seksissä on paljon enemmän syvyyttä ja tunnetta, mutta suhdetta en pakota, tulee kun on tullakseen, siihen asti käy yhden yön suhteet. Juttu voi olla hyvä, vaikkei kestäkään yhtä, tai kahta yötä pitempään.

Vierailija
66/251 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No seksiä mä niistä hain kun olin sinkku. Ei mulle ainakaan masturbaatio korvaa seksiä miehen kanssa. 

Yhden kanssa kävi vain vähän ohraisesti. Tarttui mukaan ja nyt oltu yhdessä melkein 10 vuotta. :D 

Itse jäisin kyllä miettimään montako on "koeajettu" ennenkuin oikea osui kohdalle ja sama monien muidenkin kohdalla. Vaatinee, että paljon yhden illan juttuja harrastaneet parit ovat molemmat olleet aktiivisia ja sitten vain kemiat kohdanneet oikean tyypin kanssa ja kumpaakaan ei häiritse paljonko toisella on kokemusta muista kertynyt.

Niin, tässäkin on eri koulukuntia. Minusta se on vaan positiivinen asia, että kumppanilla on aiempaa kokemusta muistakin. Silloin ymmärtää, etteivät kaikki ole samanlaisia ja pidä samoista asioista. Tämän ymmärtäminen on tärkeä juttu niin sängyssä kuin sen ulkopuolellakin.

Vierailija
67/251 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt rakastaa miehiä

mies54v

Vierailija
68/251 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse lienee samasta kuin omalla kohdallani, että kun sattuu himottamaan niin kaivan seksinukkeni kaapista varveille. Nämä toiset käyttävät vain eläviä seksinukkeja.

Vierailija
69/251 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Monet ovat täälläkin kertoneet yhdenillan suhteesta alkaneesta parisuhteesta.

Se vaatii kyllä onnisuakseen sen, että kummallakin on kokemusta monista vastaavista ja sitten ehkä, niihin yhdenyön juttuihin jo kyllästymisenkin myötä, osuu kohdalle joku samantyyppinen ja silloin molemmat ovat " kypsiä" jättämään nämä jutut taakseen.

En usko, että kumpikaan on sen kummemmin erilainen kuin muutkaan aikaisemmat yhdenyön jutut, mutta haluavat jo rauhoittua menemisiltään ja on tullut ns. mitta täyteen turhia seksikokemuksia.

Samahan se on ns. normaalissakin seurustelussa. Molemmilla täytyy olla sopiva hetki ja ajatus aloittaa seurustelu ja pariutua.

Jos se ei molemmilla täsmää ei seurustelua aloiteta.

Mun miehellä ei ole ollut yhden yön juttuja ennen mua. Takana kaksi pitkää parisuhdetta ja hänen periaatteensa on aina ollut, että ensimmäisellä tapaamisella ei sänkyyn mennä. Ei menty mekään vaikka yöni vietin miehen luona, nukuimme kuitenkin eri huoneissa. Seuraavan kerran kun tapasimme ja vietimme yön yhdessä niin teimme kyllä muutakin kuin nukuimme. :D Ei jäänyt kuitenkaan yhteen yöhön vaan tapasimme sitten muutaman päivän päästä uudestaan ja sillä tiellä ollaan edelleen melkein 10 vuotta myöhemmin. 

Vierailija
70/251 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin jo toisen viestiin, että mun miehellä ei ole ollut yhden yön juttuja ennen mua. Takana kaksi pitkää parisuhdetta ja miehellä periaate, että ensitapaamisella ei seksiä harrasteta. 

Vierailija
71/251 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupan tippurin tai lapsen, mutta mä en ymmärrä näitä saman kanssa pyöriöitä jotka riitelee ja tappelee? eikä älyy erota!

Vierailija
72/251 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tässäkin on eri koulukuntia. Minusta se on vaan positiivinen asia, että kumppanilla on aiempaa kokemusta muistakin. Silloin ymmärtää, etteivät kaikki ole samanlaisia ja pidä samoista asioista. Tämän ymmärtäminen on tärkeä juttu niin sängyssä kuin sen ulkopuolellakin.

Uskon, että tuokin kyllä ymmärretään. Tuskin kokemattomuutta vaaditaan. Kyllähän jonkinlainen ja jopa monipuolinenkin seksikokemushistoria aikaisemmin on ihan hyvä asia ennenkuin ihminen vakiintuu.

Mutta on ero onko niitä kokemuksia kymmeniä vai satoja. Ja onko ne kokemukset yhdenyön suhteista pääasiassa vai on myös vakavampiakin on ollut.

Kyllä minä ajattelen naisena, että jos mies on valmis hyvinkin nppeasti hyppäämään sänkyyn miltei naisen kuin naisen kanssa sen kummmin tunteita ajattelematta niin ei se nyt ihan hyväkään juttu ole.

Samoin luulisin joidenkin miesten ajattelevan naisista.

Ettei nyt ihan suorilta jokaisen hiukankaan potentiaalisen seksikumppanin kanssa sänkyyn olisi mennyt. Pelkän seksin takia.

Tämä on se mitä ehkä ajetaan takaa, ei varsinaisesti sitä etteikö seksikokemusta saisi olla.

Vierailija
73/251 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken huvia. Ei sitä pidä ottaa niin vakavasti.

No mutta eikö tuosta tule morkkis jälkeenpäin? Ja varmasti näitä kännipanoja tulee sitten myöhemmin vastaan työpaikoilla, harrastuksissaa, kun haet lastasi päiväkodista, kuten mun tutulle. Mahtaa olla kiusallista.

Vierailija
74/251 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että tämä menee niin että ne, joille seksi on tosi tärkeää ja jotka nauttivat siitä helposti melkein kenen tahansa kanssa, harrastavat mielellään yhden illan juttuja. Ja he perustelevat sitä niin että saavat seksiä, seksuaalisia nautintoa, ja thats it. Ja tätä on vain vaikea ymmärtää niiden jotka suhtautuvat seksiin eri tavalla, jotka esim eivät voi harrastaa seksiä ilman tunteita tai joille seksi ei ole niin älyttömän tärkeää. Itse kuulun juuri tähän joukkoon ja ajatus yhden illan jutusta olisi painajainen. Jos itse harrastaisin sellaista joskus, tavoitteena olisi nimenoman hyväksyntä, omien rajojen rikkominen, ja joku ihan muu asia, kuin itse seksi. Toisaalta ei tällaisia ole tarvinnut vuosikausia parisuhteessa olevana miettiä, mutta mielenkiintoista sinänsä kyllä pohtia näitä.

Yhden illan jutuissa tunteet voi kyllä olla mukana. Ihastuminen vai ei aina riitä siihen että suhdetta kannattaisi jatkaa pidemmälle.

Olen tiennyt, että jotkut ihmiset ovat lyhytjännitteisiä. Mutta jos on tunteita ja ihastumista syntynyt jo muutamassa tunnissa ja ne sitten menevätkin jo ohi yhdessä yössä niin ei ne tunteet kyllä kovin vahvoja kuitenkaa silloin ole olleet.

Tai ihminen ei silloin kyllä yhtään tunne itseään. Tai tuntee niin hyvin, että pitäytyykin vain yhden illan suhteissa.

Olisi pelottavaa olla yhdessä ihmisen kanssa, joka saattaa sanoa, että kyllä minulla on tunteita sinua kohtaan. Kun ei koskaan tiedä milloin ne tunteet sitten haihtuvat kuin sumu aamuun. Joko tunnin tai viikon päästä.

Ilmeisesti yhden yön suhteet sopivat ihmisille, joiden tunteet vaihtuvat hyvin nopeasti. He ihastuvat hyvin äkkiä ja samantien se ihastus lakkaakin.

Tunteethan voi olla hyvinkin vahvoja ja joskus kestää vaikka loppuelämän. Tunteista huolimatta vain se selviää nopeasti että edellytyksiä ei tuossa suhteessa ole pitempään parisuhteeseen. Silloin on ihan turha jäädä roikkumaan ihmiseen vain sen vuoksi että tuntee häntä kohtaan (seksuaalista) vetovoimaa.

Vierailija
75/251 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetken huvia. Ei sitä pidä ottaa niin vakavasti.

No mutta eikö tuosta tule morkkis jälkeenpäin? Ja varmasti näitä kännipanoja tulee sitten myöhemmin vastaan työpaikoilla, harrastuksissaa, kun haet lastasi päiväkodista, kuten mun tutulle. Mahtaa olla kiusallista.

Millätavalla se olisi kiusallista?

Vierailija
76/251 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku saa jotain irti jos ajattelee vaan alapäällään.

tuskin sinä mitään merkittäviä innovaatioita teet yläpäälläsikään.

Vierailija
77/251 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmeja ja nautintoahan niistä haetaan.

Vierailija
78/251 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisko vaikka nautintoa. Minä sinä muutenkaan mistään mitään irti saat.

Vierailija
79/251 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seikkailua, jännitystä, uutuuden viehätystä.

Vierailija
80/251 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kysyisit, mitä itseään viiltelevä saa viilloista irti. 

Psykologiset ongelmat vaativat erikoisia ratkaisuja, ja promiskuiteetti - yksin tai yhdessä - on yksi taktiikka ongelmien käsittelyyn. Se ei ei milloinkaan ole ns. normaalia, muuta kuin suhteessa ongelmaan. Toiminta on psyykkistä muuntamista; onko se nautinnollista vai masokistista, on toinen asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi