2 Viikkoa ekaa kertaa tinderissä ja nyt itken
En ole ollut missään muussakaan treffipalstalla. Erosin 4 kk sitten ja löksin tinderiin katsomaan. Löysin tosi mukavan miehen, synkkasi tosi ihanasti. Viestit alkoi harventua ja
tänään tuli viesti, että oot hyvä ihminen, mutta elämämme ei kohtaa. Hyväö jatkoa! Vastasin siihen ja töks, hän oli poistanut minut.
Että tuntui surulliselta, nöinkö tämä toimii? Töykeää
Kommentit (91)
Onpa ollut huonokäytöksinen äijä. Sori, kyllä siellä on kohteliaitakin
Pidä vähän taukoa ja yrität sitten uudestaan. Kasvata hieman paksumpi nahka.
Tehdäänkö siellä heti noin että pois vain kesken lsuseen , vaikka sovittu treffit ym. ihastusjuttuja jo ollut yllättävän voimakkaasti
Tuntui järkyttävän pahalta
Vierailija kirjoitti:
Pidä vähän taukoa ja yrität sitten uudestaan. Kasvata hieman paksumpi nahka.
Siis tulen uudella profiililla?
En itse arvosta tinderissä roikkuvia
Miehille tämä on arkipäivää Tinderissä, ellet satu olemaan siellä top 5% joukossa ulkonäöllisesti.
Pari viikkoa viestittelyä ja tiesit JO että ihana ja oikea. Justiinsa juu ja jetsulleen.
Minulle tuo mies laittoi että olen huono ihminen 🤔
M49
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö siellä heti noin että pois vain kesken lsuseen , vaikka sovittu treffit ym. ihastusjuttuja jo ollut yllättävän voimakkaasti
Joo se on aika raju paikka semmoiselle joka itse ottaa jokaisen profiilin oikeana ihmisenä. Itsekin ekalla kerralla järkytyin ja pahoitin mieleni. Se sovellus ei nosta suurimmassa osassa ihmisiä parhaita puolia esille. Yritä mennä sinne vähän etäisemmällä asenteella, katsele käsivarren mitan päästä, usko vasta kun näet jne. Kuitenkin avoimin mielin. Varaudu siihen että ihan kaikenlaista hiihtäjää voi tulla vastaan ja tuleekin. Loppujen lopuksi ihmisiähän siellä ollaan, mutta empatia loistaa kyllä poissaolollaan valitettavan usein. Ajattele että se paika on surkeasti toimiva työkalu jolla saatat onnistua kaivamaan kultakimpaleen esille, mutta hikeä, verta ja kyyneliä se saattaa vaatia. Että ei ihan sinisin silmin ja takki auki. Voi myös olla hyvä miettiä sitäkin että ehkä sun ei kannata käyttää sitä ollenkaan vaan kokeilla jotain muuta konstia, sekin on ihan ok (ja sanoisin jopa että ihan tervettä). Tsemppiä! <3
Vierailija kirjoitti:
Miehille tämä on arkipäivää Tinderissä, ellet satu olemaan siellä top 5% joukossa ulkonäöllisesti.
Ensin se oli top 20%, miten sait sen pienentymään jo top 5%? :D
Huh huh. Vissiin suurin osa kuolee sitten yksin, ei se 5% kaikkia saa.
Tämä oli vielä puolituttu henkilö, johon oli jo ollut salaa ihastunut.
Eikö niitä keskusteluja näe enää mitenkään?
Mies oli päinvastoin kohtelias, kun selitti tunteensa. Ei muutenkaan kannata pelkkien viestien perusteella ihastua. Ensi kerralla kun kirjoittelet jonkun mukavan kanssa, sovi tapaaminen saman tien, niin näet heti, millainen tyyppi on.
Kyseinen mies hoiti tilanteen harvinaisen hyvin ja tahdikkaasti. Normaali toimintatapa Tinderissä olisi ollut vaan ghostata sinut.
Paksumpi nahka kannattaa olla. Ja kannattaa pitää itsekin paria eri rautaa tulella. Näin sillä miehelläkin on varmaan ollut, ja jonkin toisen raudan kuumennuttua kuumemmaksi hän päätti katkaista teidän keskustelunne. Tätä tapahtuu usein, ja jos käytät Tinderiä yhtään pidempään, näin tulee käymään myös sinulle (olet se keskustelun katkaisija). On melko todennäköistä, että tämä sama tyyppi tulee siellä uudelleen myöhemmin vastaan.
Deittailu on luonteeltaan vähän sellaista, että sitä tutustuu ja kokeilee, ja sitten jatkaa matkaa. Näitä ei pidä ottaa liian raskaasti.
Oman puolisoni ja lapseni isän olen tavannut Tinderissä jo vuosia sitten. Kaveripiirissä on muitakin Tinder-perheitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tehdään, useinkin. Se kuuluu Tinder kulttuuriin. Itse olen Tinderissä ghostannut kymmeniä miehiä, ja minut on vuorostani ghostattu useita kertoja.
Hän oli poikkeuksellisen kohtelias kun ei ghostannut.