Kannattaako enää keski-ikäisenä lähteä suhteesta, joka on vain "ihan ok"?
Siis ei isompaa ongelmaa mutta ei mitään intohimoakaan. Tinderin lihamyllyyn ei kiinnosta näillä kilometreillä enää lähteä. Vaihtoehdot siis joko tämä tai yksin.
Kommentit (714)
Ihmisissä on paljon niitä, jotka kuvittelevat elävänsä ikuisesti, esim tämä tummelia käyttävä 54 v nainen. Ei sinänsä, hauskuutta on aina lueskella näitä höpinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viiskymppisten naisten faktat: tylsä suhde tai sitten yrittää esittää olevansa MILF:inä haluttu. Sori vaan, faktoja :)
Olen 54 v, enkä ole samaa mieltä. Minulla ei ole tylsää suhdetta, enkä edes esitä olevani milf.
Toisaalta, vaikka näin olisikin, niin mitä väliä? Me kaikki olemme olleet nuoria ja kokeneet ne samat asiat, mitä nuoret kokevat tänä päivänä. Ja kaikista nuorista tulee vanhoja, ja yhtä lailla tulevat kokemaan tylsän suhteen.
Vrt. Me kaikki olemme olleet nuoria ja rypyttömiä, ja meistä kaikista tulee vanhoja ja kurttuisia. Kenelläkään ei ole varaa ylimielisyyteen tällä saralla.Nyt kerroit aivan älyttömän uusia vaktoja!
Kuitenkin tässä ketjussa päivystät :)
No ei ihme, että kirjoitat yllä, mitä kirjoitat, jos tieto on sinulle uutta. Saat siis anteeksi tietämättömyytesi.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viiskymppisten naisten faktat: tylsä suhde tai sitten yrittää esittää olevansa MILF:inä haluttu. Sori vaan, faktoja :)
Olen 54 v, enkä ole samaa mieltä. Minulla ei ole tylsää suhdetta, enkä edes esitä olevani milf.
Toisaalta, vaikka näin olisikin, niin mitä väliä? Me kaikki olemme olleet nuoria ja kokeneet ne samat asiat, mitä nuoret kokevat tänä päivänä. Ja kaikista nuorista tulee vanhoja, ja yhtä lailla tulevat kokemaan tylsän suhteen.
Vrt. Me kaikki olemme olleet nuoria ja rypyttömiä, ja meistä kaikista tulee vanhoja ja kurttuisia. Kenelläkään ei ole varaa ylimielisyyteen tällä saralla.Nyt kerroit aivan älyttömän uusia vaktoja!
Ai, nämä ovat sinulle faktoja?
Jos ei muut, niin ainakin sinun päivystys. Olet 54 v., mikset ole töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ihme, että kirjoitat yllä, mitä kirjoitat, jos tieto on sinulle uutta. Saat siis anteeksi tietämättömyytesi.
Sama
Juu, 54-vuotiaat naiset ovat todellakin uutta ;) -samis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuo 54 v. Olen töissä. Nyt lounastauolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuo 54 v. Olen töissä. Nyt lounastauolla.
Joo ja mä piilaaksossa. Tarkasta, jos osaat googlettaa. :)
Aika herkkähipiäistä porukkaa täällä kyllä. :D
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmaista näköjään
Vierailija kirjoitti:
pitkässä avioliitossa tulee niitä vastoinkäymisiä. ja ne voi olla yllättävän isoja, mutta silti toisen tukemisessa ja kannustamisessa piilee se pärjääminen. seksi kestää 15min keskimäärin, kaikki muut avioliiton eteen tehdyt jutut vuosikausia. kyllä aika sekaisin pitää olla, että heittää lapset, uran, yritykset, kodin, varallisuuden jonkun 15 min penetraation vuoksi.
Kyllä meillä ainakin kestää vähintään 16 min! -54 v nainen, lounastauolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmaista näköjään
Kyllä, 54-vuotiaille naisillekin on tarjolla apua.
Pitaa pahaa lounastauolla oleva 54-vuotias nainen on teille tehnyt, jattakaa nyt herrajumala Han rauhaan!
Olen 51v ja erosin muutama vuosi sitten. En kaipaa sitä parisuhdetta, seksiä tms, mutta kaipaan läheisyyttä. Sitä, että joku ottaa kainaloon tai jolle kertoa asioita. Sitä henkilöä, joka tunsi minut.
Minua ei ole varsinaisesti halattu kertaakaan eromme jälkeen. Ystävän halaus tuntuu erilaoselta.
Kaverini isä jäi leskeksi seiskakymppisenä ja oli aivan hajalla. Parin vuoden jälkeen rakastui ja viettää nyt kuhertelukautta uuden seiskakymppisen naisystävän kanssa ja kikattelevat kuin teinit ja näyttävät onnellisilta.
Minulle tuli hyvä mieli heitä katsellessa, näin kolmikymppisenä ja epäonnea rakkaudessa kokeneena.
Miksei kommenttini mennyt läpi? :/
Ei kun menikin, puhelin lagaa :p
En tiedä osaisiko joku vanhemmista naisista puolestaan neuvoa minua. Olen 35 v. ja tuollainen yllä kuvattu sarjaseurustelijanainen.
Olen aina onnistunut seurustermaan noin 2 vuotta ja sitten eronnut tai vaihtanut lennosta.
Olen valinnut epäsopivan kumppanin joka kerta tai ollut liian kärsimätön muuten vain, kun en ole kestänyt olla yksin.
Kaverit ovat asiasta huomauttaneet.
Nyt olen taas suhteessa, tämä mies on ihana ja tasapainoinen ja haluaa mennä naimisiin jossain kohtaa, toivoo tulevaisuudelta.
Pian 2 vuotta alkaa tulla täyteen ja mietin eroamista pakonomaisesti.
Mitä voisin tehdä?
(Istuin psykoterapiassa, joogassa, meditaatiossa ja ties missä vuosia, jotta saisin lapsuustraumaa paranneltua, mutta pääni ja persoonani tuntuu olevan kroonisesti hiukan sekaisin.)
Haluaisin epätoivoisesti tavallisen parisuhteen, en sekavan "jännää elämää". Mikä ihme avuksi?
Seuraa sydämesi ääntä ja tulet onnelliseksi!
Römpsää levälleen vaan! T: "lounastauolla" oleva nainen 54, avohoidossa