Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet kuvittelevat löytävänsä Tinderistä mitään, kun eivät aloita keskusteluja?

Vierailija
16.10.2022 |

Passiivisuus ei ole viehättävä piirre miehessä.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut valmis treffaamaan jonkun vaikka heti..

Ap

Vierailija
2/80 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, mätsäät luultavasti niiden suosituimpien miesten kanssa, joilla on jo aivan tarpeeksi juttuseuraa. Toisekseen, etkö itse kykene tekemään aloitusta. Kolmanneksi, teille naisille kun tulee tylsä aloitus, niin ette vastaa. Neljänneksi, tyhjän saa pyytämättäkin.

Vierailija
4/80 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, mätsäät luultavasti niiden suosituimpien miesten kanssa, joilla on jo aivan tarpeeksi juttuseuraa. Toisekseen, etkö itse kykene tekemään aloitusta. Kolmanneksi, teille naisille kun tulee tylsä aloitus, niin ette vastaa. Neljänneksi, tyhjän saa pyytämättäkin.

- Ihan laidasta laitaan on nuo matchit, liian komeat ja rahamiehet menee suoraan vasemmalle.

- Kykenen tekemään itsekin aloituksen, mutta 100 % niistä päättyy siihen, että mies ei vastaa tai ei ole ollenkaan kiinnostunut.

- Vastaisin kaikkiin keskustelunaloituksiin, paitsi niihin, joissa on jotain seksuaalissävytteistä.

- Mitä tarkoittaa "tyhjän saa pyytämättäkin"?

Vierailija
5/80 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me keskusteluja aloitamme, mutta emme sinun kanssa.

Vierailija
6/80 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin näköjään, ja valitatte kuinka naiset ei vastaa. Minä vastaisin.

Ap

Vierailija
7/80 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin näköjään, ja valitatte kuinka naiset ei vastaa. Minä vastaisin.

Ap

Ensin kokeillaan ne kauneimmat ja petolinnun perseet viimeisenä.

Vierailija
8/80 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naiset ei alota keskusteluja, miksi sitten antaa tykkäyksen jos ei kiinnosta?

Vierailija
9/80 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä

Vierailija
10/80 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa edes tavis miehenä osumia ja annan kyllä ihan pyöreille naisille kans osumia mutta en ymmärrä, mitä ne meinaa.

11/80 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus minulle on lähettänyt tykkäyksen mies, jolle on lähettänyt aloitusviestin. Hän ei kuitenkaan ole pariin viikkoon vastannut mitään, joten olen poistanut matchin. Myöhemmin sama mies on lähettänyt uudelleen tykkäyksen minulle. Mikä logiikka siinä on?

Vierailija
12/80 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Joskus minulle on lähettänyt tykkäyksen mies, jolle on lähettänyt aloitusviestin. Hän ei kuitenkaan ole pariin viikkoon vastannut mitään, joten olen poistanut matchin. Myöhemmin sama mies on lähettänyt uudelleen tykkäyksen minulle. Mikä logiikka siinä on?

Kiihottavammat naiset käydään ensin läpi ja niitä tulee kokajan lisää

Vierailija
13/80 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuija tinderöi xD

Vierailija
14/80 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa tähän. Mitä oot valmis tuomaan pöytään? Naisten toiveet toki tiedetään.

Vierailija
15/80 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Se, että miehet eivät edes katso niitä profiileja, laittavat vaan kaikki oikealle. Samasta syystä naisen ei kannata aloittaa keskustelua.

Vierailija
16/80 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaa tähän. Mitä oot valmis tuomaan pöytään? Naisten toiveet toki tiedetään.

Mihin pöytään? Haluan normaalin, tasa-arvoisen parisuhteen.

Ap

Vierailija
17/80 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
18/80 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Juuri meni jollain miehellä ainakin yli kk vastata viestiini. En minä jaksa niitä mätchejä läpi käydä ja poistella ketään. Siellä sitten ovat poissa näkyvistä.

Vierailija
19/80 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Miten tämä liittyy mihinkään?

Ap

Vierailija
20/80 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy mihinkään?

Ap

Kerroin vain ominasuuksistani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi