Miten miehet kuvittelevat löytävänsä Tinderistä mitään, kun eivät aloita keskusteluja?
Kommentit (80)
Ennemmin niin, ettei mies aloita keskustelua ollenkaan kuin se, että miehen keskustelunaloitus on "plöp", "plop", "pööp", tai "moiccu :)".
Oikeasti. Jos mies aloittaa keskustelun kirjoittamalla vain sanan plöp, niin millaisen kuvan haluaa itsestään antaa? Eikä moiccu hymynaaman kera, saati moicculi, ole millään tavalla järkevä yhtään kenenkään suusta tai näppäimistöltä. Ei miehen, naisen tai kenenkään muunkaan sanomana/kirjoittamana...
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Miksi pidät kireää paitaa, eikö se ole epämukava? Vinkkini sulle: vaihda sopivankokoiseen paitaan ja olo on heti paljon mukavampi!
Ihmiset ottaa ylipäätään liikaa paineita siitä keskustelun aloittamisesta. Varmaan on vähän huono juttu sekin, että aina kritisoidaan, että pitäisi keksiä jotain omaperäistä ekaan viestiin, eikä vain, että Moi, mitä kuuluu? Höpöhöpö.
Minä naisena olen katsonut ne profiilit tarkkaan läpi, mistä olen tykännyt. En pidä monia matchejä roikkumassa (mua ihan ahdistaa roikkua jonkun miehen match-listassa, jos keskustelua ei ole). Eli poistan mykät matchit n. 2 viikossa. Tykkään siis hyvin harvasta profiilista, ja jos olen jonkun miehen profiilista tykännyt, niin olen nähnyt siinä jotain kiinnostavaa. Maaperä on siis jo otollinen, eikä siitä aloitusviestistä tarvi ottaa niin paljoa paineita.
Hyviä pitkiä keskusteluja on lähtenyt liikkeelle ihan vaan sillä Moi, mitäs sulle? -aloituksella. Toki joskus voi olla vähän huono hetki siten, että on elämässä juuri muita kiireitä tai on useita aktiivisia keskusteluja jo menossa muiden kanssa, ja silloin vastaaminen voi toki venyä tai jäädä kokonaan väliin, jos joku muu vaikka on ns. pääsemässä pidemmälle juuri, ja keskityn häneen. Eli ei siitä vastaamattomuudestakaan kannata ottaa itseensä, se voi olla vain huono ajoitus, mille ei voi mitään.
Joku muu on tietysti eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en saa edes tavis miehenä osumia ja annan kyllä ihan pyöreille naisille kans osumia mutta en ymmärrä, mitä ne meinaa.
Et ole tavismies, olet Allu. Ja siinä on iiiiiiiiiso ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me keskusteluja aloitamme, mutta emme sinun kanssa.
Niin näköjään, ja valitatte kuinka naiset ei vastaa. Minä vastaisin.
Ap
Ensin kokeillaan ne kauneimmat ja petolinnun perseet viimeisenä.
Mot, miehet antavat tykkäyksen kaikille, myös niille joita pitävät rumina. Siksi miesten tykkäyksella ei ole mitään arvoa, eikä naisten kannata aloittaa keskustelua. Odottaa sen miehen aloitusta, jolloin vähemmän todennäköisesti on sillä lintu-listalla...
Laitan aina naiselle viestiä kun mätsi tulee mutta miksi siihen ei vastata? Ei ole mikään yhden lauseen viesti tai vonkausta.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, mätsäät luultavasti niiden suosituimpien miesten kanssa, joilla on jo aivan tarpeeksi juttuseuraa. Toisekseen, etkö itse kykene tekemään aloitusta. Kolmanneksi, teille naisille kun tulee tylsä aloitus, niin ette vastaa. Neljänneksi, tyhjän saa pyytämättäkin.
Herää kysymys, miksi olet Tinderissä.
Alkaa olla jo yleistä tietoa, ettei useimpien miesten profiileja näytetä kuin muutamalle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Laitan aina naiselle viestiä kun mätsi tulee mutta miksi siihen ei vastata? Ei ole mikään yhden lauseen viesti tai vonkausta.
Minulle et selkeästi ole laittanut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vastaa tähän. Mitä oot valmis tuomaan pöytään? Naisten toiveet toki tiedetään.
Voisi joskus kysyä, mitä miehet ovat valmiita tuomaan pöytään. Nykyään naiset voivat käydä töissä, tienata oman elantonsa eikä ryhtyä miehen omaisuudeksi. Dildotkin on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi joskus kysyä, mitä miehet ovat valmiita tuomaan pöytään. Nykyään naiset voivat käydä töissä, tienata oman elantonsa eikä ryhtyä miehen omaisuudeksi. Dildotkin on keksitty.
Ei kannata itkeä Tiktokissa sinkkuutta. Tiktokin epidemiana on itkun tuhruiset sinkku naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, mätsäät luultavasti niiden suosituimpien miesten kanssa, joilla on jo aivan tarpeeksi juttuseuraa. Toisekseen, etkö itse kykene tekemään aloitusta. Kolmanneksi, teille naisille kun tulee tylsä aloitus, niin ette vastaa. Neljänneksi, tyhjän saa pyytämättäkin.
Herää kysymys, miksi olet Tinderissä.
Alkaa olla jo yleistä tietoa, ettei useimpien miesten profiileja näytetä kuin muutamalle naiselle.
En olekaan enää, kun sieltä ei saa kuin seksiseuraksi, sitäkin melko nihkeästi, vaikka olen ihan hyvässä lihassa ja puhelias.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Joskus minulle on lähettänyt tykkäyksen mies, jolle on lähettänyt aloitusviestin. Hän ei kuitenkaan ole pariin viikkoon vastannut mitään, joten olen poistanut matchin. Myöhemmin sama mies on lähettänyt uudelleen tykkäyksen minulle. Mikä logiikka siinä on?
Juuri meni jollain miehellä ainakin yli kk vastata viestiini. En minä jaksa niitä mätchejä läpi käydä ja poistella ketään. Siellä sitten ovat poissa näkyvistä.
Minäkään en ymmärrä tuota mätchien poistelua. Sitten ne samat naamat vaan tulee uudelleen ja uudelleen vastaan. Siellä mätcheissä ne pysyy poissa tieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin niin, ettei mies aloita keskustelua ollenkaan kuin se, että miehen keskustelunaloitus on "plöp", "plop", "pööp", tai "moiccu :)".
Oikeasti. Jos mies aloittaa keskustelun kirjoittamalla vain sanan plöp, niin millaisen kuvan haluaa itsestään antaa? Eikä moiccu hymynaaman kera, saati moicculi, ole millään tavalla järkevä yhtään kenenkään suusta tai näppäimistöltä. Ei miehen, naisen tai kenenkään muunkaan sanomana/kirjoittamana...
Mitä vittua, oikeesti?! Kuvaile minkälaisista miehistä olet tykännyt joiden avausviesti plöp?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata itkeä Tiktokissa sinkkuutta. Tiktokin epidemiana on itkun tuhruiset sinkku naiset.
Ja Vauva-palsta taitaa olla sinkkumiesten itkemisnurkkaus, kun naiset ovat mukamas niin ilkeitä, koska eivät anna piparia jokaiselle miehelle, jotka kutsuvat itseään kilteiksi
Ovat saaneet parempia matcheja niin eivät enää vastaa kaltaisillesi B-luokan pimuille. Näin tämä kuule menee.
Vierailija kirjoitti:
Lähes jokainen naiselta saamani aloite on ollut "Moi". Toinen suosittu on: "Moi, mitä kuuluu?". Ja eipä siinä, osaan kyllä pitää keskustelua yllä, mutta jotenkin tulee aina vaan sellainen fiilis, että miehen pitäisi olla se aktiivinen osapuoli keskustelussa ja pitää sitä yllä, tai juttu lässähtää täysin. Nainen vain passiivisesti odottelee kysymyksiä eikä itse oma-aloitteisesti kysele mitään tai kerro ellei erikseen kysytä, tai millään lailla edes yritä pitää keskustelua yllä. Ei sellaisen kanssa jaksa kovin pitkään yrittää jutella, siirtyy suosiolla vaik seuraavaan. Tasan kaksi naista on osannut keskustella normaalisti, vuoden aikana ja näiden naisten kanssa tapailtiinkin monta kuukautta, toisen kanssa edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin pöytään? Haluan normaalin, tasa-arvoisen parisuhteen.
Ap
Et halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Vauva-palsta taitaa olla sinkkumiesten itkemisnurkkaus, kun naiset ovat mukamas niin ilkeitä, koska eivät anna piparia jokaiselle miehelle, jotka kutsuvat itseään kilteiksi
Molempia yhdistää listarunkkailu. Saavutaan listan kanssa tarkistamaan deitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua, oikeesti?! Kuvaile minkälaisista miehistä olet tykännyt joiden avausviesti plöp?
Ihan "tavallisia" miehiä, ikää vähän alle tai jonkin verran yli 30 v. Koulutukseltaan AMK tai FM tai DI, eli ei edes mitään elämämkolulaisia...
Tavis miehenä en ole viitsinyt kokeilla tinderiä. Tyhjän kun saa pyytämättäkin.