Mies näkee oman vanhan vaimonsa nuorena jos on ollut naisen kanssa nuoruudesta asti.
Kommentit (32)
Mieheni ainakin sanoo minulle tätä. Hänen silmissään olen yhä se simpsakka parikymppinen. En valita!
Kunpa olisin tavannut erään miehen vähän nuorempana. No, ehkä olisin silti se läski yms
, kun toivoo paljon nuorempaa.
vakaan ja pitkän parisuhteen etuja. harvinaista nykyään.
Minä olen akka joka ei halua jotta mulle valehdellaan.
Kysyin just ukolta pitääkö tämä paikkansa. Katsoi hölmistyneenä kuin ei olisi tajunnut. Sitten sanoii että 60-vuotiaana näkee, mutta ei haittaa.
aikuisena pariutunut näkee vain vanhan ämmän. vaikka nainen olisi omasta mielestään ollut nuorena kaunis. sillä ei ole merkitystä, kun mies ei ole sitä aikaa nähnyt. se nuoruus ja kauneus on mennyt muille ja enää sillä ei ole mitään merkitystä. se on menetetty. jätetty exälle.
Eli tarkoittaa että on menty yhteen alle 25 vuotiaina.
Eli ei kannata erota. Mutta silti naiset aina valittaa, kun mies ei halua erota.
Fakta on se, että yli kolmekymppisiin naiseen ei pidä tyytyä. Mielummin jopa sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Sun kommenteista puuttuu tänään isot alkukirjaimet.
Isäni sanoi näkevänsä äitini yhä 25 vuotiaana. Exäni näkee minut yhä 20 vuotiaana. Joten saattaa pitääkin paikkansa. Myöhemmin tulleet puolisot on nähneet minut rumana l ä s k i n ä lehmänä. Joten tässä on vanhetessa muuttunut ihan koko lajikin. Exäni näki minut 50kg painon nousunkin jälkeen sinä hoikkana punatukkaisena naisena jonka haki lumisateesta asemalta. Monesti on muistanut mainita miten kaunis olin kiharoiden hulmutessa tuulessa ja sen ensi hetken kun istuin hänen viereensä ja asettelin lapaseni syliini ja hymyilin. Onneksi tein sille miehelle lapset, joku raukkaparka on tehnyt lapsensa muille exilleni.
Enpäs ole tullut ennen asiaa ajatelleeksikaan, mutta tuntuu tuo paikkansa pitävän. Vaimo on aina yhtä kaunis ja ihana kuin yli 20 vuotta sitten.
En osaa tuohon mitään sanoa, mutta äidit ainakin tuntuvat näkevän lapsensa ikuisesti 15-vuotiaina....
Ja sitten paluu todellisuuteen - miehet vaihtavat naisen viimeistään 50 vuotiaana... sitten pitää saada nuorempi... kaikki muu on valhetta... eikö?
Varmaan näin, mutta en valita. Olin 16v kun tavattiin miehen kanssa ja nyt olen lähemmäs 60v.
Kun ottaa +45 v naisen niin näkee just sellaisena kuin on. Mutta enpä olisi edes tunnistanut valokuvasta kun katseltiin yhdessä noin 25 vuotta vanhoja valokuvia. Vanhassa kuvassa oli lyhyt tumma tukka ja erilainen meikki. Nyt on pitkä vaalea tukka ja hillitympi, ns aikuisempi meikki. Kasvonpiirteet ja silmät on tietenkin samat. Kaunis nainen edelleen, ja kaunis nainen on ollut 25 vuotta sittenkin. Muutos on tietenkin ollut aika iso, enkä ollenkaan sanoisi että muutos on mennyt huonompaan suuntaan. Kaunis aikuinen nainen.
Ei päde kaikkiin miehiin. Monet kyllästyvät tai eivät rakastaneet alkujaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kommenteista puuttuu tänään isot alkukirjaimet.
mun kommenteista puuttui isot kirjaimet eilenkin
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ainakin sanoo minulle tätä. Hänen silmissään olen yhä se simpsakka parikymppinen. En valita!
Olet kuullut väärin. Miehesi on sanonut moneen kertaan, että olisit simpsakampi parikymmentä kiloa kevyempänä.
Pätee muuten toisinkin päin. Kun ajattelen miestäni, näen mielessäni ne kasvot, jotka tulivat avaamaan minulle oven kun tapasimme ensi kerran. Tummat hiukset, lempeät silmät ja valloittavan hymyn.
Näkee myös itsensä nuorena, kun näkee itsensä joka päivä peilistä.