Mies ei koske mun alapäähän ikinä
Niin, onko tämä yleistäkin, mulle ihan uutta, tässä uudessa parisuhteessa. Pari kertaa alussa räpläsi käsillään mulle orgasmin, mutta sen koommin ei ole alapäähäni seksin aikaan käsillään koskenut. Olin tottunu vähän erilaiseen hommaan ja alussa tuo näyttikin "normaalilta" mutta nyt ihmettelen että onko mobellakin seksi tämmöstä?
Kommentit (90)
Meillä on. Eipä kamalasti seksi kiinnosta. En tosin anna miehen koskea, koska ei vaan osaa oikein hyväillä, vaikka olen yrittänyt vuosien varrella neuvoa.
Outoa. Älä sinäkään koske enää hänen alapäähän ja katso reagoiko jotenkin siihen.
Sama täällä. Kymmeneen vuoteen herra ei viitsinyt tehdä mitään. Välillä piti ottaa käsi käteen ja ohjailla että tekis nyt jotain. Nyt on ex.
Palstan frigidit tädit ei tykkää tämmösistä.
No niin olen miettinyt että jos en mimäkään koske, mutra taitaa siihen loopua seksielämä.... ja kuitenkin hän on niin halutrava etten malta pitää mäppejäni erossa.
Ap
Puuttuuko teiltä siis esileikki kokonaan?
Mies on itsekäs?
Ei oo ikinä antanu suuseksiä :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Kymmeneen vuoteen herra ei viitsinyt tehdä mitään. Välillä piti ottaa käsi käteen ja ohjailla että tekis nyt jotain. Nyt on ex.
Onnen Pekka, nyt varmasti saa tiukkaa.
Joo, periaatteessa puuttuu, suudellaan kyllä paljon ja minä hyväilen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No niin olen miettinyt että jos en mimäkään koske, mutra taitaa siihen loopua seksielämä.... ja kuitenkin hän on niin halutrava etten malta pitää mäppejäni erossa.
Ap
Haluttava vaikka ei halua antaa sulle nautintoa?
En jatkaisi suhdetta, jos homma ei parane puhumalla. Jossain vaiheessa sun halut loppuu, kun seksi on yksioikoista. Äijä on laiska ja itsekäs. Nimim. Kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Ap
No et kai sinäkään sitten anna?
Hyvä seksi on vastavuoroista.
En mä tuollaista jatkaisi kovin pitkään.
Itsekäs seksikumppani katkeroittaa ennen pitkää.
Kai se nyt kyrvänmunallaan kuitenkin koskee?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nii olisiko sittenkin pitänyt suostua anaaliin ja tehdä se Ahegao ja pierrä kulliin ja pissiä suuhun kun pyydettiin?
.
Niin?
.
Oot itte kieltäjä ja nyt koet miltä miehestä tuntuu
.
Sad
En anna minäkään, itse asiassa tuntuu kuin se ei sitä haluaisikaan. Pari kertaa alussa annoin suuseksiä, mutta kerran yritin ja hienovaraisesti jotenkin osoitti ettei halua, niinen oo tarjoutunutkaan sen jälkeen.
Ap
Mitä hän on sanonut kun olet tätä HÄNELTÄ kysynyt?
Ehkä se sai semmoisen syyhyn sormiinsa, että ei tee enää mieli koskea?