Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei koske mun alapäähän ikinä

Vierailija
16.10.2022 |

Niin, onko tämä yleistäkin, mulle ihan uutta, tässä uudessa parisuhteessa. Pari kertaa alussa räpläsi käsillään mulle orgasmin, mutta sen koommin ei ole alapäähäni seksin aikaan käsillään koskenut. Olin tottunu vähän erilaiseen hommaan ja alussa tuo näyttikin "normaalilta" mutta nyt ihmettelen että onko mobellakin seksi tämmöstä?

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan kumpikin ei pidä koskaan kädestä, vaivaantuu vaan.

Vierailija
62/90 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kaappihomppeli tai sitten vaan ei ole tarpeeksi kiinnostunut sinusta, jotta jaksaisi innostua tyydyttämään sinut. Taidat olla kulissityttöystävä. 

Ikä ei ole näissä merkityksellinen juttu, sillä vanhemmatkin ihmiset kyllä osoittavat kiintymyksensä tai haluavat esim. pitää kädestä kiinni, jos ovat tykästyneet.

Yli 50v kaappihomo joka saa kovan erektion naisen kanssa sängyssä, ja panee nautinnolla? Tuskinpa.

AP:n antamien tietojen perusteella ei kuulosta kovin uskottavalta että kyseinen mies on homo.

Okei

Taitaa olla kuule hintti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsi katsella sua toisen miehen kanssa?

Onko ollut puhetta?

Ehkä cuckold

.

Tähän viittaa, kysyppä sitä

Tätä minäkin mietin

Vierailija
64/90 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut puhetta?

Ehkä cuckold

.

Koska mies ei tykkää koskettaa naista alapäästä, mutta panee kuitenkin mielellään, hänellä on cuckold fetissi?

Todella erikoinen päättelyketju sulla 🤣 olisi mielenkiintoista päästä sisään tähän sun logiikkaan

Vierailija
65/90 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut puhetta?

Ehkä cuckold

.

Tämä

Vierailija
66/90 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut puhetta?

Ehkä cuckold

.

Koska mies ei tykkää koskettaa naista alapäästä, mutta panee kuitenkin mielellään, hänellä on cuckold fetissi?

Voi olla 👍

Tältä se vaikuttaa

Vierailija
67/90 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin suoraan haluaako että oot toisen kanssa kun hän katselee?

Vierailija
68/90 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese se värkkis joskus.

t. sun mies

Vierailija
69/90 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päivääkään kattelis.

Vierailija
70/90 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen tilanne tuo, että mies saa erektion kanssasi, ja vaikuttaa nauttivan yhdynnästä, mutta ei jostain syystä sormilla tai kielellä halua koskettaa.

Erektio tapahtuu vain jos mies on kiihottuneessa mielentilassa, eli selkeästi hän pitää sinua seksikkäänä. Hän ei kai sitten vaan tykkää koskettaa p****a, sellaisiakin miehiä on 🤷🏻

Vierailija
71/90 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas toivoisin, etteivät miehet koskisi sinne muulla kuin peniksellään. Exällä oli tarve räpeltää kivuliaasti emättimen ja klitoriksen aluetta, eli käytännössä virtsaputken suuta. Tämä jatkui, vaikka kuinka koetin ohjata oikeaan suuntaan ja lopulta ihan kielsin koskemisen. Nykyisen miehen olen saanut opetettua, ettei koske alapäähäni käsin yhtään ylimääräistä.

Vierailija
72/90 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä miehellä joku mielikuvituskikkeli vai miten voi olla koskematta alapäähäsi seksin aikana? Onpa jännä.

Pelkän kikkelin käyttö seksissä on naisen kannalta yhtä tyhjän kanssa.

Oletko pilannut itsesi runkkaamalla?

Vierailija
73/90 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas toivoisin, etteivät miehet koskisi sinne muulla kuin peniksellään. Exällä oli tarve räpeltää kivuliaasti emättimen ja klitoriksen aluetta, eli käytännössä virtsaputken suuta. Tämä jatkui, vaikka kuinka koetin ohjata oikeaan suuntaan ja lopulta ihan kielsin koskemisen. Nykyisen miehen olen saanut opetettua, ettei koske alapäähäni käsin yhtään ylimääräistä.

* emättimen ja klitoriksen välistä

Vierailija
74/90 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä, jos itse opettelisit sen naisen tärkeimmän seksitaidon?

Eli itsetyydytyksen?

Vierailija
75/90 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä taas suurta komediaa.

Mies on homo vaikka panee naista. Eli jos et nuole pillua, olet homo. Aukotonta naisten logiikkaa.

Kai ap on kysynyt, että miksi et nuole pillua? Sun nimittäin tulee ensin kysyä mieheltä ja sitten vasta vauva foorumilta. No kiitos nyt kuitenkin hyvistä nauruista.

Vierailija
76/90 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan nuolla pillua, mutta ymmärrän kyllä, jos jokainen heteromies ei niin tee.

Vierailija
77/90 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko orgasmin kuitenkin pelkästään kalulla?

Vierailija
78/90 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali heteromies tykkää kyllä kaikin puolin pillusta. Sen mausta ja tuntumasta.

Vierailija
79/90 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali heteromies tykkää kyllä kaikin puolin pillusta. Sen mausta ja tuntumasta.

Oletko koskaan päässyt edes lipaisemaan?

Vierailija
80/90 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tykkää. Itse olen todellinen tissimies, enkä lainkaan ole kiinnostunut naisen alapäästä. Jos vaatimalla vaaditaan niin sitten, mutta vastahakoisesti. En myöskään halua että nainen antaa itselleni suuseksiä. Suuhun kuuluu laittaa ruokaa ja juotavaa, ei kikkeliä. Tissit ovat naisen seksikkäin kehon osa, ihanan pehmeät, tuoksuvat hyvälle ja ovat kivat käsitellä. Niitä voi pelkästään katsellakin tuntikausia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi