Mies ei koske mun alapäähän ikinä
Niin, onko tämä yleistäkin, mulle ihan uutta, tässä uudessa parisuhteessa. Pari kertaa alussa räpläsi käsillään mulle orgasmin, mutta sen koommin ei ole alapäähäni seksin aikaan käsillään koskenut. Olin tottunu vähän erilaiseen hommaan ja alussa tuo näyttikin "normaalilta" mutta nyt ihmettelen että onko mobellakin seksi tämmöstä?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen koko ajan käsi vaimon housussa. Väliin tulee kynsille.
Tekisipä minun mieheni noin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali heteromies tykkää kyllä kaikin puolin pillusta. Sen mausta ja tuntumasta.
Ei tykkää. Itse olen todellinen tissimies, enkä lainkaan ole kiinnostunut naisen alapäästä. Jos vaatimalla vaaditaan niin sitten, mutta vastahakoisesti. En myöskään halua että nainen antaa itselleni suuseksiä. Suuhun kuuluu laittaa ruokaa ja juotavaa, ei kikkeliä. Tissit ovat naisen seksikkäin kehon osa, ihanan pehmeät, tuoksuvat hyvälle ja ovat kivat käsitellä. Niitä voi pelkästään katsellakin tuntikausia.
Siis katselet naisen tissejä muttet tykkää pillusta etkä pane? Ok. Itse haluan saada tarpeeni tyydytettyä miehen kanssa ja niihin kuuluu se, että mies syö pillua ja nussii päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali heteromies tykkää kyllä kaikin puolin pillusta. Sen mausta ja tuntumasta.
Ei tykkää. Itse olen todellinen tissimies, enkä lainkaan ole kiinnostunut naisen alapäästä. Jos vaatimalla vaaditaan niin sitten, mutta vastahakoisesti. En myöskään halua että nainen antaa itselleni suuseksiä. Suuhun kuuluu laittaa ruokaa ja juotavaa, ei kikkeliä. Tissit ovat naisen seksikkäin kehon osa, ihanan pehmeät, tuoksuvat hyvälle ja ovat kivat käsitellä. Niitä voi pelkästään katsellakin tuntikausia.
Siis katselet naisen tissejä muttet tykkää pillusta etkä pane? Ok. Itse haluan saada tarpeeni tyydytettyä miehen kanssa ja niihin kuuluu se, että mies syö pillua ja nussii päälle.
Tuli kai ilmaistua itseä hivenen sekavasti. Siis panen kyllä ja oikein mielelläni, normaalisti, edestä päin. Siinähän ne ihanat tissit ovat silloin esillä parhaiten, imettävinä ja nuoltavina. Eikä lopu seisokki kesken kun tissit hölskyvät silmien alla. Mutta vastasin tuohon nuolemis-juttuun ja suuseksiin yleensä, eivät ole mieluista puuhaa ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli kai ilmaistua itseä hivenen sekavasti. Siis panen kyllä ja oikein mielelläni, normaalisti, edestä päin. Siinähän ne ihanat tissit ovat silloin esillä parhaiten, imettävinä ja nuoltavina. Eikä lopu seisokki kesken kun tissit hölskyvät silmien alla. Mutta vastasin tuohon nuolemis-juttuun ja suuseksiin yleensä, eivät ole mieluista puuhaa ne.
saako kumppanisi varmasti orgasmin tuolla tavalla....? Kuulostaa aika pahalta, että pilluun ei kosketa ja ainoa sallittu asento on lähäri.
Täältö saa käsityksen että naiset oikein haluavat naimisiin epäkelvollisten miesten kanssa. Otetaan itselle pikku projekti siitäja kun epäonnistutaan syy on miehessä.
Ihmetellä täytyy näitä jotka odottaa ja odottaa että kumppani tekis jotain jos se ei ole tehnyt enää pitkään aikaan.Minä(m)tein jo ratkaisuni,etsin niitä naisia tai naista kuka tykkää seksistä.Ero ous paras ,mutta joskus on painava syy ettei voi.,vie.Täälläkin sivustolla monet naiset itkee kun mies ei koske..Mielestäni meillä on yksi elämä.
P
Hei puhukaa avoimesti. Kerro mistä tykkäät, mitä haluat, miten sua pitää koskea ja mistä kohtaan. Millaista viettelyä/esileikkiä haluat. Millaista läheisyyttä kaipaat. Millaista seksiä haluat. Sama tietysti toisinpäin mitä mies haluaa ja mistä tykkää.
En lähtisi h"mottelemaan ketään. Mies on ihan hyvin voinut olla sellaisessa parisuhteessa, jossa seksi on ollut lähinnä suorittavaa toimintaa ilman kummoistaan hellyyttä ja koskettelua. Onhan naisetkin erilaisia. Jos on tottunut tietynlaiseen seksiin edellisessä suhteessa niin ei välttämättä osaa heti toimia sinun haluamallasi tavalla uudessa. Kommunikaatio on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Hei puhukaa avoimesti. Kerro mistä tykkäät, mitä haluat, miten sua pitää koskea ja mistä kohtaan. Millaista viettelyä/esileikkiä haluat. Millaista läheisyyttä kaipaat. Millaista seksiä haluat. Sama tietysti toisinpäin mitä mies haluaa ja mistä tykkää.
En lähtisi h"mottelemaan ketään. Mies on ihan hyvin voinut olla sellaisessa parisuhteessa, jossa seksi on ollut lähinnä suorittavaa toimintaa ilman kummoistaan hellyyttä ja koskettelua. Onhan naisetkin erilaisia. Jos on tottunut tietynlaiseen seksiin edellisessä suhteessa niin ei välttämättä osaa heti toimia sinun haluamallasi tavalla uudessa. Kommunikaatio on tärkeää.
Avoin puhuminen ei auta jos mies ei halua mitään sellaista seksitapaa josta nainen saisi nautintoa. En itse voisi olla miehen kanssa, joka inhoaa pillua niin paljon, ettei halua sinne koskea.
Aina neuvotaan että puhukaa avoimesti jne. Entäpä jos on monen kerran kokemus siitä että "avoimena" puhutut asiat laitetaankin korvan taakse ja sopivassa tilanteessa läjäytetään päin kasvoja. Siis käytetään aseena riitatilanteessa! Näin meillä.
Innostaakin rupattelemaan juu.. 🙄
t. Mies 62v
Mä taas olen koko ajan käsi vaimon housussa. Väliin tulee kynsille.