Mies ei koske mun alapäähän ikinä
Niin, onko tämä yleistäkin, mulle ihan uutta, tässä uudessa parisuhteessa. Pari kertaa alussa räpläsi käsillään mulle orgasmin, mutta sen koommin ei ole alapäähäni seksin aikaan käsillään koskenut. Olin tottunu vähän erilaiseen hommaan ja alussa tuo näyttikin "normaalilta" mutta nyt ihmettelen että onko mobellakin seksi tämmöstä?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
En anna minäkään, itse asiassa tuntuu kuin se ei sitä haluaisikaan. Pari kertaa alussa annoin suuseksiä, mutta kerran yritin ja hienovaraisesti jotenkin osoitti ettei halua, niinen oo tarjoutunutkaan sen jälkeen.
Ap
Kuulostaa homoseksuellilta hän
Mitä, jos itse opettelisit sen naisen tärkeimmän seksitaidon?
Haluaako se pelkkää lähetyssaarnaajaa?
Vierailija kirjoitti:
En anna minäkään, itse asiassa tuntuu kuin se ei sitä haluaisikaan. Pari kertaa alussa annoin suuseksiä, mutta kerran yritin ja hienovaraisesti jotenkin osoitti ettei halua, niinen oo tarjoutunutkaan sen jälkeen.
Ap
Aika estyneen kuuloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ikinä antanu suuseksiä :(
ApNii olisiko sittenkin pitänyt suostua anaaliin ja tehdä se Ahegao ja pierrä kulliin ja pissiä suuhun kun pyydettiin?
.
Niin?
.
Oot itte kieltäjä ja nyt koet miltä miehestä tuntuu
.
Sad
Juuri näin
Eillä saa eitä shitten
Ettei ois kaappihomo kun naisen alapää kammoksuttaa...
Vai onko jotkut vaan niin laiskoja eikä seksi niin isossa osassa elämää etteivät viitsi nähdä vaivaa sen vuoksi? Ikää jo yli 50 v.
Ap
Onko sillä miehellä joku mielikuvituskikkeli vai miten voi olla koskematta alapäähäsi seksin aikana? Onpa jännä.
Mä ohjailen hellästi miestä kädellä, mitä milloinkin haluan hänen tekevän. Ja myös kyselen sitten häneltä mitä hän milloinkin tahtoo tehtävän.
Jos se on jonkin sortin aseksuaali?
Homma äkkiä alta pois?
Koska sä olet viimeksi ottanut suihin? Niinpä, vuoroin vieraissa.
No joo, estyneeltä vaikuttaa muutenkin, esim. kädestä ei koskaan pitele.... vai onko se vaan tällä iällä jo joidenkin mielestä liuan hempeää :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä miehellä joku mielikuvituskikkeli vai miten voi olla koskematta alapäähäsi seksin aikana? Onpa jännä.
Pelkän kikkelin käyttö seksissä on naisen kannalta yhtä tyhjän kanssa.
Onko hänellä ollut parisuhdetta ennen sinua?
Mitä lapset, "vitsikkäät" neitsytpojat tekevät tässä ketjussa? Antakaa aikuisten naisten keskustella rauhassa.