Vela sai neljä lasta viidessä vuodessa, ja huomasi, että eihän tämä niin paha ollutkaan.
Kommentit (7)
Niin no, ihminen on hyvä sopeutumaan ja ensimmäinen päivä se on pahin hirressäkin.
Yritetään vaikuttaa ihmisten ajatuksiin näillä keksityillä tarinoilla kun syntyvyys on alhainen.
No ensimmäinen oli ilmeisesti vahinko, siihen oli pakko sopeutua kun ehkäisyä ei osattu käyttää. Velaksi häntä ei voi sanoa.
Nauratti vähän toi kuvituskuva "Ensimmäinen tunne positiivisen raskaustestin jälkeen oli vain epäusko" negatiivisesta raskaustestistä :'D ohis
Mä olin kanssa vela siihen asti kunnes tehtiin lapsia 🤷
Vierailija kirjoitti:
Yritetään vaikuttaa ihmisten ajatuksiin näillä keksityillä tarinoilla kun syntyvyys on alhainen.
Juuri näin ja aivan kuin me naiset olisimme tyhmiä ja menisimme tuohon vipuun kun ihan itse näemme mitä hommaa se on kun käymme vierailulla lapsiperheessä. Ja lastenhoito on 24/7 työtä on sitten lasten kanssa kotona tai työelämässä ja on jatkuva väsymys. Ei ne valehtelemalla häviä. Kummallista että vieläkään ei saisi puhua kuin vaaleanpunaista hattaraa lapsista. Jännästi sitten ero tulee hyvin usein pikkulapsiaikana eli on rankkaa ja parisuhde pilalla.
Muutenkin lapsenteko on järkkyttävää väkivaltaa naista kohtaan ja siitä ei saa puhua.
No ei vissiin ollu vela, tai sit ei tapahtunut Suomessa.
En lukenut juttua. Vastasin vain.