Rakastatko äitiäsi?
Kommentit (53)
En todellakaan. Kuollut on, onneksi.
En. Hänkään ei ole ikinä rakastanut minua mutta on pitänyt huolen siitä että olen vaistonnut rakkaudettomuuden jo pienenä.
Muumaalaiset voi poistua Suomesta. Eikö olekaan omaa maata ?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan, hän on jo kuollut. Koska hän oli ainoa äitini ja yritti parhaansa.
Johan on perusteet. Yritti parhaansa??
En tiedä. Luulen, että en rakasta, mutta rakastiko hän minua kun minua pahoipideltiin kotona ja hän semmoiseen yllytti. Aikuisena en ole pystynyt häntä halaamaan enkä muista että hän olisi koskaan halannut minua lapsena tai teininä.
En, mutta vanhemmiten hän ei enää aiheuta ahdistusta.
Ymmärrän että hän on itsekkin väkivallan uhri ja siirsi sitä vain eteenpäin.
Olen väkivaltaiseen uskonlahkoon syntynyt ateisti.
Haluaisin rakastaa. Äiti varmasti yritti parhaansa ja se hänet taisi lopulta rikkoa niin pahasti.
Joo sutenööri nimittäin yhden pojan äiti on oikeasti sutenööri . Kuin erään tytön äiti on myös sutenööri jolla albaani muslimi mies nykyään oleskeluvasta. Tuskin se mies tietää . Jakomäki.
Rakastan. Kukapa ei äitiään rakastaisi. Hän, joka synnytti minut. Niin rakas, että en edes pysty sanomaan.
Yhden pojan nähtiin lyövän äitiään kepillä puistossa. Poika osasi 666 vit---- sanat. Yksinhuoltaja.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan. Kukapa ei äitiään rakastaisi. Hän, joka synnytti minut. Niin rakas, että en edes pysty sanomaan.
Sellainen ihminen, jota äiti ei erityisemmin ole rakastanut.
Yhden poliisin äiti oli vähän prostituoitu joka varasteli ja osteli varastettua. Muut pojat oli skitsoja.
On äärettömän rakas. Samoin siskoni.
Monen äiti istuu Jakomäen baarissa .
Kyllä, vaikka olemme melko etäisiä niin silti
Toki, meilla on aina ollut hyvat ja rakastavat valit. Isan kanssa myos.
Rakastan, hän on jo kuollut. Koska hän oli ainoa äitini ja yritti parhaansa.