Voiko 36-vuotias neitsyt mennä vantaan hotelliin etsimään seksiseuraa?
Mitä naiset sanovat siellä jos saavat tietää että 36v mies on neitsyt?
Mietin jos tänään menisin...ehkä...
Kommentit (39)
Ap on Allu. Ja taitaa olla neitsyt vaan horroskoopiltaan. Olen minäkin neitsyt ja olen kahden lapsen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet onnistunut välttämää naisia näin pitkään ja nyt yht äkkiä päättänyt asian hoituvan menemällä baariin? Onko tämä myös ensimmäinen kerta baarissa?
Mitä tarkoitat "välttämään"?
Ap
Oletko horoskoopiltasi neitsyt?
En ole
Ap
Eli olet onnistunut jotenkin välttämään läheisempiä suhteita naisten kanssa.
Seksiä ei ole ollut, mutta hetken olen tapaillut muutamia.
En ole "vältellyt" naisia
Ap
Ei kannata mennä. Siinä voi käydä niin, että ei ole neitsyt enää tuon reissun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ap on Allu. Ja taitaa olla neitsyt vaan horroskoopiltaan. Olen minäkin neitsyt ja olen kahden lapsen äiti.
Nimeni ei ole allu
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vantaan hotellitko ovat hyviä "saantipaikkoja"?
Hotelli Vantaasta sanotaan, että jos sieltä ei saa naista niin ei saa mistään.
Onko siellä Tulisuudelmassa enää edes mitään meininkiä? No jaa, ehkä Herttaksen pubissa olis karaoke-iltoina porukkaa, mutta muuten on aika kuollutta. Ihmisillä ei ole enää varaa ryypätä baareissa/ ravintoloissa. Liian hapokasta.
Mene toki baariin, se on parempi kuin olla yksin kotona. Ehkä et löydä naista tänään, mutta viikon kuluttua olet jo vakikävijä, ja saat seuraa.
Allu menossa Tulisuudelmaan.
Joo, muista kertoa respassa että oot neitsyt niin ne lähettää sulle huoneeseen ruusuja ja kuohuviiniä.
Käy jollain kotimaisella maksullisella, pääsee helpommalla ja sen 'apinan pois selästä'.
Miksi olet jättänyt noin myöhäiseksi? Itse aikoinaan iskin 20-vuotiaana naisia joka viikonloppu pinkusta, porkusta ja hotelli Vantaalta.
Kierroksia tarjoaville seuraa riittää. Ei välttämättä naispuolista mutta mikä estää kokeilemasta jonkun Sepon 68 vee peppulia?
Kyllä sinne tuollaiset nuoretkin voi mennä tarjoamaan seksiä. Yleensä on vähän kypsempää väkeä.
Kyllä sieltä joku alkkispappa löytyy jyystettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet onnistunut välttämää naisia näin pitkään ja nyt yht äkkiä päättänyt asian hoituvan menemällä baariin? Onko tämä myös ensimmäinen kerta baarissa?
Naisia voi myös välttää 40 vuotta vaikka on käynyt satoja kertoja baarissa.
Elämä ei ole aina niin yksinkertaista kuin monet luulevat.
Ap kuulosti siltä, että on kokenut jonkun ahaa elämyksen ja päättänyt lähteä nyt ensimmäistä kertaa kokeilemaan onneaan baariin. Tuskin muuten kyselisi "voiko mennä".
Ehkä se on sellainen keski-ikäisen neitsyen kriisi? Jokainen elää elämäänsä omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kierroksia tarjoaville seuraa riittää. Ei välttämättä naispuolista mutta mikä estää kokeilemasta jonkun Sepon 68 vee peppulia?
Se estää että olen hetero
Ap
Oletko komea? Kyllä minulle neitsyt kelpaisi, jos ulkonäkö on kohtalainen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko komea? Kyllä minulle neitsyt kelpaisi, jos ulkonäkö on kohtalainen.
Olen
Ap
Vantaan hotellitko ovat hyviä "saantipaikkoja"?