Valkoinen iso toukka ulosteessa
Sisältövaroitus!
Minua on nyt vuosien jälkeen jäänyt kovasti vaivaamaan, mikä kumma toukka tuli ulos vessakäynnillä pyyhkiessä. Toukka oli vitivalkoinen, noin kaksi senttiä pitkä(!), ja keskeltä paksuhko mutta kapeni molempiin päihin. Se viuhtoi vessapaperilla vimmatusti ja tuijotin sitä muutaman sekunnin järkyttyneenä, kunnes vedin sen vessanpöntöstä alas. Söin Pyrvin-kuurin, eikä matoja tai mitään oireita näkynyt enää sen jälkeen.
Tasaisin väliajoin tuo toukka alkaa vaivaamaan mieltäni, mutta googlettamalla ei löydy yhtään siihen sopivaa loista. Mietin joskus, että kasvaakohan niitä vieläkin kokonainen populaatio jossakin kaukana suolessa... Pyrvin kun tehoaa varsin heikosti jos kyseessä ei ole kihomadot.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa kypsentää kala. Minä en sushiin koske.....
SUSHIIN EI KÄYTETÄ LÄMPIMIEN VESIEN KALOJA! Vain kylmien suolaisten vesien kaloja.
Se sushikala pakastetaan ja se on niin puhdasta että kissakin tykkää. Sushissa on puhtaimmat kalat ikinä, se ei saa haista kalalle.
Kissa ei edes koske matoisiin järvikaloihin, nyrpistää vain nenäänsä.
Oletko matkustanut jossain trooppisissa maissa? Syönyt raakaa kalaa? Onko lemmikkejä? Lapamato nykyään harvinainen.
Ruumismatoja? Joku seko pervo mies nainut ruumista, jonka kanssa sulla ollut sitten sen jälkeen ollut yhden yön suhde? Sitten ne kasvaa kehossa ja tulee ulos jostain päästä.
Vierailija kirjoitti:
suolinkainen
Se ei ole vitivalkoinen
Niin? Mä oletan, että varasit lääkärille jo ajan? Mä en ainakaan jäisi vain arpomaan, jos mun sisuksista kaivautuisi matoja.