Tein tänään kirppiskierroksen
Kommentit (15)
Itse shoppasin tarpeeseen. Pari peittoa. Katselen kyllä kaikenlaista mutta jätän ns parempaan hetkeen.
En osta turhia juttuja enkä rikkinäisiä.
Minäkin kävin kirppiksellä.
Löysin Leroy and Stitch ja Oldboy -elokuvat.
Tänään oli hyvä kirppispäivä! Löysin maton, takin ja lähes uusia tuppereita.
En sanoisi kirppiskierroksia shoppailuksi, mutta mukavaa ajanvietettä se on.
Mä käyn kirppareilla katselemassa mitä kaikkea ilman voin olla. Paljon on jäänyt ostamatta, ja ollut hyvä mieli huomatessa, ettei multa varsinaisesti puutu mitään.
Sieltä voi tehdä löytöjä.
Mieli virkistyy. Vaikkei nyt varsinaisesti mitään puuttuis voi itseään ilahduttaa pikku rahalla,
Tänään Kontista mekko pikkujouluihin 14 e ja Kierrätyskeskuksesta 6 kpl juomalaseja, joita olin etsinyt jo pitkään 6 e.
Minäkin. Pikkaisen vähissä rahoissa niin sijoitin torikaupasta saamani 20 euroa kotimaiseen lasiin. Suunnittelin tuplaaavani summan.
Suomalainen lasi tai Arabian vanha posliini eivät ole minun juttujani, mutta löysin pari esinettä, jotka voisin kaupata kohtuulliseen hintaan noin 200% hankintahinnasta
Kyllä kirppiksiltä/kierrätyskeskuksilta voi vieläkin joskus löytöjä tehdä, mutta tarkempana pitää olla. Nettipuhelin mukaan. Jos jotain nyt tarvitset ja esim.60-70% ale uudenveroisesta,Osta.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä voi tehdä löytöjä.
Mieli virkistyy. Vaikkei nyt varsinaisesti mitään puuttuis voi itseään ilahduttaa pikku rahalla,
Tietysti voi itseään ilahduttaa ostamalla jotain, mutta köyhänä olen oppinut ilahtumaan nimenomaan siitä, ettei tarvitse ilahtuakseen edes ostaa mitään.
Ostitko jotain?