Valkoinen iso toukka ulosteessa
Sisältövaroitus!
Minua on nyt vuosien jälkeen jäänyt kovasti vaivaamaan, mikä kumma toukka tuli ulos vessakäynnillä pyyhkiessä. Toukka oli vitivalkoinen, noin kaksi senttiä pitkä(!), ja keskeltä paksuhko mutta kapeni molempiin päihin. Se viuhtoi vessapaperilla vimmatusti ja tuijotin sitä muutaman sekunnin järkyttyneenä, kunnes vedin sen vessanpöntöstä alas. Söin Pyrvin-kuurin, eikä matoja tai mitään oireita näkynyt enää sen jälkeen.
Tasaisin väliajoin tuo toukka alkaa vaivaamaan mieltäni, mutta googlettamalla ei löydy yhtään siihen sopivaa loista. Mietin joskus, että kasvaakohan niitä vieläkin kokonainen populaatio jossakin kaukana suolessa... Pyrvin kun tehoaa varsin heikosti jos kyseessä ei ole kihomadot.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Hyi stana! "Viuhtoi vessapaperilla vimmatusti"
Joo meillä kanssa pätki rullalla päin pläsiä, kun yritin mennä yöllä vessaan. Arvaappa säikähdinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo meillä kanssa pätki rullalla päin pläsiä, kun yritin mennä yöllä vessaan. Arvaappa säikähdinkö?
😂 Päivän parhaat!!!
Lapamadon jaoke on ollut.
Pyrin ei tehoa lapamatoon. Oletko syönyt raakaa huonosti suojattua kalaa?
Kihomato on pieni, langan pätkää muistuttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suolinkainen mahdollisesti
Suolinkainenhan ei poistu muuten kuin säteilyttämällä!
On siihen muitakin lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on pesä sun aivoissa ja siellä on nyt orvot lapset odottamassa äitimatoa.
Tälle komentille oli PAKKO NAURAA!
Vierailija kirjoitti:
Pyrin ei tehoa lapamatoon. Oletko syönyt raakaa huonosti suojattua kalaa?Kihomato on pieni, langan pätkää muistuttava.
"Huonosti suojattua kalaa"?
En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suolinkainen mahdollisesti
100 graytä nin niinkuin aluksi. Jos ei madot poistu niin 200 graytä seuraavaksi. Valoja et tarvitse kakkosannoksen jälkeen - olet itse hehkulamppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette oo tosissanne 🤣
Vierailija kirjoitti:
Pyrin ei tehoa lapamatoon. Oletko syönyt raakaa huonosti suojattua kalaa?Kihomato on pieni, langan pätkää muistuttava.
Jaoke? Mä muuten näin yksi yö unta, että mun sisällä oli valtava lapamato 🤢
Miten ne lapamadot ja suolinkaiset saa häädettyä? Mieluiten kotikonstein, koska lääkäri ei ottanut mua todesta.
Raidia kahvin sekaan, niinbeiköhän ne poistu.
Toukka on aivan eri asia kuin mato..
Itse en tutki ulostettani kun käyn wc:ssä.
Vierailija kirjoitti:
AP:han kertoi että se viuhtoi wc-paperilla vimmatusti, eli samoin kuin venäläiset Ukrainan sodassa antautuessaan. Ei siinä kakkia tarvitse tonkia, jos toisella on valkoinen lippu pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko?
Heisimadon eli lapamadon jaoke tullut ulos luultavasti. Joskus nähnyt tuollaisen kissan ulosteessa ja on ollut tietty heti matokuurin paikka. Eli tuo oli vain jaoke ja se mato on siellä suolistossa.
Tuolla on mahdollista pitää painoa kurissa pitkäaikaisesti, koska se voi elää suolistossa parikymmentä vuotta ja voi kasvaa useamman metrin pituiseksi. Eli jos ylipaino on ongelma, niin anna mennä vaan. Muuten ehkä lähtisin lääkärille matokuuria hakemaan
Makean veden kaloista raakana tuon voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Haluuko joku mies vielä tällaisen tiedon jälkeen naida kakkoseen???
Varmaan haluaa ja haluaa sen jälkeen, että nainen ottaa suihin, vaikka olisi matoinen vehje. Perheessämme oli kihomatoa ja mies vain kyseli kakkosta "oksennus". Hyi helvetti!