Oletteko joutuneet rakkauspommituksen kohteeksi? (Love bombing)
Olen tavannut jonkun aikaa sitten miehen, jonka kanssa kaikki on vähän liian hyvää ollakseen totta. Miehen sanojen mukaan olen tyyliin kaunein ja ihanin nainen maan päällä, sielunkumppani jne. ja muutenkin tuntuu, että mies sanoo juuri niitä asioita mitä haluan kuulla. Aloin lueskelemaan juttuja tuosta ilmiöstä ja järkytyksekseni lähes kaikki kohdat täsmäsivät.
Kommentit (83)
Koettuani tällaisen valepommittajan kerran minun on nyt vaikea uskoa kenenkään kehuja ja ylistelyjä todeksi. Tulee aina sellainen olo että niinniin, taas siinä yksi lässyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies paljastui sitten lopulta myös valehtelijaksi. Ei saisi toivoa muille pahaa, mutta toivon silti, että hän siirtyy nyt jonkun toisen "maailman upeimman" naisen luo. Olo on harvinaisen typerä ja käytetty, kun oikeasti alkuun uskoin miehen höpinöitä. Todennäköisesti kertoo kaikille samat tarinat..
Ap
Kuinka kauan olitte yhdessä? Mulle kävi sama, 3 kk pommitusta, yksi outo kuukausi ja se oli siinä. Ja kyllä, hän kertoo kaikille samat tarinat, soittaa samat biisit, käyttää samat hellittelysanat jne.
Jotain kuukauden verran.
Ap
Tsemppiä! Häbessä vika, ei sinussa. Vaikka nyt tuntuu kurjalta, oli onni ettei kärsimys pitkittynyt, sillä sitä olisi ollut tiedossa.
Hölmöä on se, että en aluksi oikein lämmennyt koko tyypille, mutta lopulta aloin uskoa tuota hömppää. Mutta sehän siinä olikin tarkoituksena, siis saada minut lankeamaan.
Ap
Tsemppiä! Häbessä vika, ei sinussa. Vaikka nyt tuntuu kurjalta, oli onni ettei kärsimys pitkittynyt, sillä sitä olisi ollut tiedossa.