Oletteko joutuneet rakkauspommituksen kohteeksi? (Love bombing)
Olen tavannut jonkun aikaa sitten miehen, jonka kanssa kaikki on vähän liian hyvää ollakseen totta. Miehen sanojen mukaan olen tyyliin kaunein ja ihanin nainen maan päällä, sielunkumppani jne. ja muutenkin tuntuu, että mies sanoo juuri niitä asioita mitä haluan kuulla. Aloin lueskelemaan juttuja tuosta ilmiöstä ja järkytyksekseni lähes kaikki kohdat täsmäsivät.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan seurusteltu 2 vuotta mies kehuu koko ajan kuinka ihana olla ja kuinka hyvä on olla kanssani kehuu myös kauniiksi. Emme asu yhdessä
No ehkä sulla on käynyt tuuri.
Mekään emme asuneet yhdessä nyt jo exän kanssa. Tapasimme viime vuoden lopulla. Ensin olin nätti ja rakas, sitten mies ilmoittikin ettei aio sitoutua, sopi tapaamisia toisen naisen kanssa.
No, puhui sitä kuinka hyvä on olla ja ihanaa, kunnes tuli ne huomautukset ulkonäöstäni. Olen läski ja pitäisi laihduttaa.
No, taas välillä oli hyvää ja ihanaa, mies kehui että osaat kaiken ja laitat aina hyvää ruokaa.
Kunnes tuli sitten niitä kertoja kun mies jätti syömättä kun ei ollutkaan hyvää.
Mies rapsutteli joka päivä telkkaria katsoessa. Kunnes tuli se päivä kun en saanut istua sohvalla.
Ja syytti minua kun en halunnut hänen sellaisten juttujen jälkeen yöllä sängyssä rapsuttelevan...
Ja mykkäkoulu, se on nähty. Silti se vaan vieläkin niiden välissä ylistää. Se läski-sellulittivartaloni on kaunein, hän tarvitsee minua (tämä oli eilen, tänään on leikkinyt mykkäkoulua taas, mistä lie suuttunut, ehkä siitä etten mennyt luokseen), en tiedä. Tämä on hirveää, kun minä rakastuin, mutta hän kohtelee kuin kynnysmattoa. Ja eihän se tietenkään muutu.
Jännä kontrasti siihen mieheen joka alussa "puhui ja pussasi". Sai minutkin jopa tuntemaan itseni rakastetuksi.Uskaltaisitko laittaa tyypin nimikirjaimet ja paikkakunnan tänne, ihan mielenkiinnosta. Ollaan varmaan tapailtu samaa tyyppiä.
Itsellä tuo rakkauspommitus on ollut sen takia, että tyyppi on halunnut hyötyä minusta ja ajatteli hyötyvänsä enemmän jos ihastun häneen.
Miespuolinen työkaveri, jonka olin jo jonkun vuoden tuntenut, yhtäkkiä "ihastui" minuun vaikka emme olleet edes nähneet yli vuoteen. Pyyteli treffeille ja oli muka niin ihastunutta. Oikea syy noille lirkutteluille oli, että tarvitsi panokseni yhteiseen tulevaan työprojektiin. Tämä suuri ihastus loppui kuin seinään, kun ei enää tarvinnut apuani.
Oli uskottava, vaikka ihmettelinkin sitä, että niin yhtäkkiä "ihastui".No riittää varmaan kun sanon että tämä tyyppi ei ole ollut vuosiin töissä.
Mutta on tullut mieleen että ehkä ajattelee rahallisesti hyötyvänsä minusta, ja kyllä, sitä rahaa häneen meni.
Sitten syytti minua hyväksikäyttäjäksi, kun esim. söin liikaa. Grillimakkaroita kerran, niin tästä nousi elämä.
Eihän nainen saa syödä makkaraa. Nämä esineellistäjät pelkäävät, että naisen perä leviää.
Vierailija kirjoitti:
Näihin ketjuihin tulee aina näitä kysymyksiä, että onko nimikirjaimet N.N tai varmaan on paikkakunnalta X. Koskaan ei kuitenkaan ole paljastunut samaksi.
Näiden kanssa on sama kuin kaikkien sairauksien kanssa eli oireet ovat yleensä aika samanlaiset kaikilla häiriöisillä. Reumaatikoilla on omat oireet, samoin diabeetikoilla. Ja sama juttu persoonallisuushäiriöisillä.
Kun lukee täältä pitkiä ketjuja sairaalloisen mustasukkaisista miehistä, kontrolloivista sekopäistä jne. niin tulee mieleen, että ovatko nämä kaikki sadat miehet lukeneet jonkin saman ohjekirjan. Noh, eivät tietenkään ole, he vain ovat samalla tavalla sairaita. Siksi kannattaa kuunnella niitä jotka ovat kerran tai kaksi tällaisen kortin katsoneet.
Toki helpottaisi uusia uhreja, jos olisi listaa väistettävistä luodeista. Mutta kun ei sellasta voi laillisesti julkaista.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin viime keväänä ja kesänä miestä joka kehui ja ylisti kaikkea minussa. Hän oli suhteessa ehdottomasti se aktiivisempi osapuoli.
Juhannusaattoa edeltävänä iltana sanoi minua juhannusheilakseen. Juhannukseksi meni jollekin mökille Jyväskylän lähelle. Sieltä lähetteli myös kuvia. Myöhemmin selvisi että oli ollut jonkun naisen mökillä. Kesällä kävi Lontoossa, josta lähetteli jatkuvasti viestejä mulle, esimerkiksi kertoi paikoista joissa oli käynyt ja lähetteli kuvia. Myöhemmin selvisi että oli reissussa taas jonkun naisen kanssa
Sanat ja teot ei siis ihan kohdanneet. Ihmettelen myös näitä saman henkilön muita naisia: miten on mahdollista että ei epäile mitään, vaikka toinen laittaa viestejä jollekin aamuin, illoin ja lisäksi päivällä?
Mistä sitä voi tietää kenelle joku kirjoittelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko huonoitsetuntoinen? Näihinhän narsistit iskee, kertaalleen jo haavoitettuihin ja niihin ne saa vallan. Perustaltaan terveisiin ihmisiin ei rakkauspommitus tehoa. Silloin narsisti menettää aika äkkiä kiinnostuksen, ja jatkaa matkaa löytääkseen jonkun haavoittuneen.
Jos olet naiseksi inkarnoitunut jumalatar, sinua lähestyy myös palvontaa tarjoavia miehiä. Mutta tämä palvonta on erilaista kuin rakkauspommitus, ja se saa aikaan kauniita asioita.
No iskee ne ihan kaikkiin, mutta toki sellainen, jonka rajat on rikottu eikä niitä ole vielä korjattu, erehtyy jäämään pidemmäksi aikaa tai ottamaan takaisin.
Mua pommittanut kyllästyy aina viimeistään itse ja lemppaa uhrinsa.
Luulen että kyllästyy nopeammin jos - sen jälkeen kun on tajunnut mikä on miehiään, ei itke perään eikä puhu tunteista enää mitään. Ei siis kerro, kuinka pahalta tuntui tms.
Joo. Tai siis ainakin toi mun tyyppi myös haluaa kaikkien kanssa kakkoskierroksen, joka on lyhyt ja kohteelle tuskaisa. Onneksi en lähtenyt uskomaan niitä lirkutteluja toistamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin viime keväänä ja kesänä miestä joka kehui ja ylisti kaikkea minussa. Hän oli suhteessa ehdottomasti se aktiivisempi osapuoli.
Juhannusaattoa edeltävänä iltana sanoi minua juhannusheilakseen. Juhannukseksi meni jollekin mökille Jyväskylän lähelle. Sieltä lähetteli myös kuvia. Myöhemmin selvisi että oli ollut jonkun naisen mökillä. Kesällä kävi Lontoossa, josta lähetteli jatkuvasti viestejä mulle, esimerkiksi kertoi paikoista joissa oli käynyt ja lähetteli kuvia. Myöhemmin selvisi että oli reissussa taas jonkun naisen kanssa
Sanat ja teot ei siis ihan kohdanneet. Ihmettelen myös näitä saman henkilön muita naisia: miten on mahdollista että ei epäile mitään, vaikka toinen laittaa viestejä jollekin aamuin, illoin ja lisäksi päivällä?
Ei mistään. Jos kuitenkin koko ajan kirjoittelee niin jotain paljon senhetkistä matkaseuraa mielenkiintoisempaa on siellä vastaanottajapäässä.
Vierailija kirjoitti:
Näihin ketjuihin tulee aina näitä kysymyksiä, että onko nimikirjaimet N.N tai varmaan on paikkakunnalta X. Koskaan ei kuitenkaan ole paljastunut samaksi.
Näiden kanssa on sama kuin kaikkien sairauksien kanssa eli oireet ovat yleensä aika samanlaiset kaikilla häiriöisillä. Reumaatikoilla on omat oireet, samoin diabeetikoilla. Ja sama juttu persoonallisuushäiriöisillä.
Kun lukee täältä pitkiä ketjuja sairaalloisen mustasukkaisista miehistä, kontrolloivista sekopäistä jne. niin tulee mieleen, että ovatko nämä kaikki sadat miehet lukeneet jonkin saman ohjekirjan. Noh, eivät tietenkään ole, he vain ovat samalla tavalla sairaita. Siksi kannattaa kuunnella niitä jotka ovat kerran tai kaksi tällaisen kortin katsoneet.
Aivan totta. Itse kirjoittelin tuosta tässäkin ketjussa mainitsemastani miehestä tänne, ja minulle tultiin sanomaan että narsisti. No oli tai ei, niin tuntuuhan se oudolta kun narsistiketjuja lukee, että niin moni asia on niin samoin. Ihan sanasta sanaan. Voihan se jokin muukin persoonallisuushäiriö olla, mutta hiljalleen on onnistunut muuttamaan uskoani siitä että suhde taas paranisi, siihen että alan hiljalleen pystyä luovuttamaan. Nämä tyypit eivät tosiaan taida muuttua, jokin siellä päässä on perustavanlaatuisesti pielessä, ja sille en mitään voi, vaikka kuinka haluaisin uskoa hyvää.
Nämä tällaiset ihmiset taitaa kokea kaiken hyvin äärimmäisenä. Ollaan äärimmäisen rakastuksissaan ja sitten hetken päästä samaan ihmiseen äärimmäisen vihastuksissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Tai ne on näitä toisen ketjun "Mirkkuja" ja ystävyyttä ei saa rajoittaa. Ne naiset eivät uskalla puuttua, ja yrittävät luottaa, että kaveri se vaan on. Ja ehkä mies on kysyttäessä näin väittänytkin. Se on yks kaveri vaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja puolen vuoden jälkeen alkoi tylytys ja (henkinen) väkivalta. Suhteen alussa kaikki oli päivänkakkaroita ja sateenkaaria, mies tykkäsi kaikesta mistä itsekin pidin, osti törkeän kalliita lahjoja, kantoi laukut, pommitti rakkausviestiä, höpötti lapsista, naimisiinmenosta ja taloista jne jne jne. Olin tyhmä, kokematon ja naiivi kun luulin että tuollainen voisi olla normaalia. Miehen oikea luonne tuli esiin n. 3kk kohdalla pätkittäin ja siitä vain paheni.
Alle vuoden päästä erottiin poliisien avustamana ja jouduin muuttamaan toiseen kaupunkiin, poistamaan kaikki onlineprofiilit ja laittamaan miehelle kaikki estot kun se pommitti vihaviesteillä kaikkia kanavia pitkin ra tuli jopa ikkunan alle seisomaan ja lähettämään viestiä. Nyt jopa 3 vuoden välein harvakseltaan tulee samaa tuubaa esim. työsähköpostiini.
Viilentäisin suhteen hellävaraisesti jos joku alkaisi uudestaan tekemään samaa.
Miten tämä suhde alkoi? Miten tapasitte?
Deittiappilla tietenkin. Jälkikäteen miettien hälytyskellojen olisi pitänyt jo soida kun miehen profiilissa luki kiinnostuksenkohteina psykologia ja taistelulajit (=manipulointi ja väkivalta). Ei olisi aikaisemmin tullut mieleenkään että tuollaisia ihmisiä on edes olemassa.
t. tuo aikaisempi
No ei hälytyskellojen nyt pelkästään tuollaisesta tarvitse soida, mutta yhdistettyä maaniseen käytökseen asia on jo eri.
Vierailija kirjoitti:
Oletko huonoitsetuntoinen? Näihinhän narsistit iskee, kertaalleen jo haavoitettuihin ja niihin ne saa vallan. Perustaltaan terveisiin ihmisiin ei rakkauspommitus tehoa. Silloin narsisti menettää aika äkkiä kiinnostuksen, ja jatkaa matkaa löytääkseen jonkun haavoittuneen.
Jos olet naiseksi inkarnoitunut jumalatar, sinua lähestyy myös palvontaa tarjoavia miehiä. Mutta tämä palvonta on erilaista kuin rakkauspommitus, ja se saa aikaan kauniita asioita.
Jumalauta mitä paskaa🤦😂
Ettei mene vain miesten haukkumiseksi niin onhan osalla naisilla omat ongelmansa. Sekään ei tule heti esille vaan sitten kun on tutustuttu tarkemmin niin alkaa jos ei pommitus niin taidokas psykologinen miinoitus ja kidutus, jossa kaikkein keinoin pyritään saamaan mies pihteihin ja kärsimään. Onneksi nämä sentään ovat poikkeuksia, mutta kyllä minua miehenäkin vähän arveluttaa, että uskaltaako sitä heittäytyä, silloin kun olen parisuhdetta hakenut. Kaikenlaisesta sitä kun kuulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan totta. Itse kirjoittelin tuosta tässäkin ketjussa mainitsemastani miehestä tänne, ja minulle tultiin sanomaan että narsisti. No oli tai ei, niin tuntuuhan se oudolta kun narsistiketjuja lukee, että niin moni asia on niin samoin. Ihan sanasta sanaan. Voihan se jokin muukin persoonallisuushäiriö olla, mutta hiljalleen on onnistunut muuttamaan uskoani siitä että suhde taas paranisi, siihen että alan hiljalleen pystyä luovuttamaan. Nämä tyypit eivät tosiaan taida muuttua, jokin siellä päässä on perustavanlaatuisesti pielessä, ja sille en mitään voi, vaikka kuinka haluaisin uskoa hyvää.
Kerroitko miehelle, että sulle kerrottiin hänen olevan narsisti? Mulla olis kaksi naista, joita haluaisin varoittaa, mutta narsisti kostaa minulle, jos kerron ja hän saa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Nämä tällaiset ihmiset taitaa kokea kaiken hyvin äärimmäisenä. Ollaan äärimmäisen rakastuksissaan ja sitten hetken päästä samaan ihmiseen äärimmäisen vihastuksissaan.
Kysy itseltäsi, onko pommittaja ikään kuin haltioissaan uudesta hienosta lelusta vai välittävän ja huilehtivan rakastava. Tunnetko jotain ristiriitaista puheissa/käytöksessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroitko miehelle, että sulle kerrottiin hänen olevan narsisti? Mulla olis kaksi naista, joita haluaisin varoittaa, mutta narsisti kostaa minulle, jos kerron ja hän saa tietää.
En ole sanonut mitään. Aiemmin kun epäilin hänen olleen joku kuukausi sitten jossain psykoosissa, kun touhusi järjettömiä ja haukkui minua jatkuvasti, niin totesi vain että "sinä tässä olet psykoosissa, mene hoitoon". Turhaanpa mitään enää sanon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan seurusteltu 2 vuotta mies kehuu koko ajan kuinka ihana olla ja kuinka hyvä on olla kanssani kehuu myös kauniiksi. Emme asu yhdessä
No ehkä sulla on käynyt tuuri.
Mekään emme asuneet yhdessä nyt jo exän kanssa. Tapasimme viime vuoden lopulla. Ensin olin nätti ja rakas, sitten mies ilmoittikin ettei aio sitoutua, sopi tapaamisia toisen naisen kanssa.
No, puhui sitä kuinka hyvä on olla ja ihanaa, kunnes tuli ne huomautukset ulkonäöstäni. Olen läski ja pitäisi laihduttaa.
No, taas välillä oli hyvää ja ihanaa, mies kehui että osaat kaiken ja laitat aina hyvää ruokaa.
Kunnes tuli sitten niitä kertoja kun mies jätti syömättä kun ei ollutkaan hyvää.
Mies rapsutteli joka päivä telkkaria katsoessa. Kunnes tuli se päivä kun en saanut istua sohvalla.
Ja syytti minua kun en halunnut hänen sellaisten juttujen jälkeen yöllä sängyssä rapsuttelevan...
Ja mykkäkoulu, se on nähty. Silti se vaan vieläkin niiden välissä ylistää. Se läski-sellulittivartaloni on kaunein, hän tarvitsee minua (tämä oli eilen, tänään on leikkinyt mykkäkoulua taas, mistä lie suuttunut, ehkä siitä etten mennyt luokseen), en tiedä. Tämä on hirveää, kun minä rakastuin, mutta hän kohtelee kuin kynnysmattoa. Ja eihän se tietenkään muutu.
Jännä kontrasti siihen mieheen joka alussa "puhui ja pussasi". Sai minutkin jopa tuntemaan itseni rakastetuksi.Nollakontakri tuohon mieheen. Katso youtubesta Narsisti vs Minä, Raw Motivations ja Mwntal Healness.
Kuulostaa tosi tutulta. Oli narsistipsykopaatti. Ja on sitä edelleen, mutta uhrit vaihtuu liukuhihnalla, mun ei tarvitse sitä enää kestää.
Nuo on hyviä koska siinä on kaksi diagnosoitua narsistia yhdistänyt voimansa ja jakavat tietoa narsismista. Niiltä myös opin mitä tapahtuu jos narsisti kokee rakastuneensa sinuun. Narsisti suuttuu ja pelästyy, että sinä olet huijannut häntä vaikka hänen piti huijata sinua. Tämän narsku kokee äärimmäisenä petoksena kohteeltaan ja tästä syystä alkaa tuhota tätä. Narskujen kanssa ei vain voi olla mitään suhdetta, koska niiden ajatusmaailma on niin sekaisin ettei sitä voi tajuta.
Mies paljastui sitten lopulta myös valehtelijaksi. Ei saisi toivoa muille pahaa, mutta toivon silti, että hän siirtyy nyt jonkun toisen "maailman upeimman" naisen luo. Olo on harvinaisen typerä ja käytetty, kun oikeasti alkuun uskoin miehen höpinöitä. Todennäköisesti kertoo kaikille samat tarinat..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja puolen vuoden jälkeen alkoi tylytys ja (henkinen) väkivalta. Suhteen alussa kaikki oli päivänkakkaroita ja sateenkaaria, mies tykkäsi kaikesta mistä itsekin pidin, osti törkeän kalliita lahjoja, kantoi laukut, pommitti rakkausviestiä, höpötti lapsista, naimisiinmenosta ja taloista jne jne jne. Olin tyhmä, kokematon ja naiivi kun luulin että tuollainen voisi olla normaalia. Miehen oikea luonne tuli esiin n. 3kk kohdalla pätkittäin ja siitä vain paheni.
Alle vuoden päästä erottiin poliisien avustamana ja jouduin muuttamaan toiseen kaupunkiin, poistamaan kaikki onlineprofiilit ja laittamaan miehelle kaikki estot kun se pommitti vihaviesteillä kaikkia kanavia pitkin ra tuli jopa ikkunan alle seisomaan ja lähettämään viestiä. Nyt jopa 3 vuoden välein harvakseltaan tulee samaa tuubaa esim. työsähköpostiini.
Viilentäisin suhteen hellävaraisesti jos joku alkaisi uudestaan tekemään samaa.
Kuulostaa kammottavalta :( Eniten itseäni on häirinnyt se, että mies muistaa ihan kaiken mitä olen sanonut ja tavallaan peilaa niitä sanomisia ja on kaikesta samaa mieltä ja tykkää kaikesta mistä minäkin..
Ap
Kerää susta tietoa. VARO!
Vierailija kirjoitti:
Mies paljastui sitten lopulta myös valehtelijaksi. Ei saisi toivoa muille pahaa, mutta toivon silti, että hän siirtyy nyt jonkun toisen "maailman upeimman" naisen luo. Olo on harvinaisen typerä ja käytetty, kun oikeasti alkuun uskoin miehen höpinöitä. Todennäköisesti kertoo kaikille samat tarinat..
Ap
Kuinka kauan olitte yhdessä? Mulle kävi sama, 3 kk pommitusta, yksi outo kuukausi ja se oli siinä. Ja kyllä, hän kertoo kaikille samat tarinat, soittaa samat biisit, käyttää samat hellittelysanat jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuinka kauan olitte yhdessä? Mulle kävi sama, 3 kk pommitusta, yksi outo kuukausi ja se oli siinä. Ja kyllä, hän kertoo kaikille samat tarinat, soittaa samat biisit, käyttää samat hellittelysanat jne.
Jotain kuukauden verran.
Ap