Mies oli aamulla lähtenyt ilman minua lomamatkalle. Ero taitaa tulla
Meidän piti lähteä viikonloppumatkalle Prahaan. Eilen illalla tuli pieni riita ja sanoin että lähteköön yksin, mutta en tietenkään sitä tarkoittanut. Halusin vain saada miehen ymmärtämään minun kantani riita-asiassa. Tänään aamulla heräsin siihen kuinka mies lähti ulos ja hän laittoi viestiä, että on nyt sitten siellä lomalla. Lapsellista. Ovatko kaikki miehet noin herkkänahkaisia??
Kommentit (55)
0/5 - kysymys lopussa on varma provon merkki.
Et sinä voi puhella mitään mitä et tarkoita. Mies laittoi sinulle nyt rajat, että aikuistu.
Miät valitat kun miehesi teki juuri niin kuin sanoit?
Vierailija kirjoitti:
Et sinä voi puhella mitään mitä et tarkoita. Mies laittoi sinulle nyt rajat, että aikuistu.
Kyllä jokainen voi kiukkuisena sanoa asoita, joita ei ihan niin tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
0/5 - kysymys lopussa on varma provon merkki.
Ei välttämättä. Kyllä tällaisia naisia on.
Tässä tarinassa on outoja aukkoja. Jos kerran et tarkoittanut uhkaustasi ja olit lähdössä, miksi et laittanut herätyskelloa soimaan että ehdit lennolle. Ihan miehestä riippumatta.
Typerä ja epäuskottava provo. Uusfeministit teoretisoi?
Prahassakin saa edullisesti seksiä ja on lyhyempi lento.
Jos minulle tehtäisiin noin niin olisi aika äkkiä ex-mies. Sitten miettimään kuka siihen asuntoon jää, minne muuttaa, jos miehen kämppä etc. Ihan hyvä, että on poissa niin saat valmistautumisaikaa.
Heitit oman matkalippusi hukkaan, eihän siitä voi muutakaan päätellä kuin että yksin on mentävä sitten.
Kai sinulla oli herätys muutenkin. Mikset lähtenyt omaan tahtiisi kentälle, miksi jäit kotiin?
Provo olet.
Heräsit juu, kun mies oli jo menossa. Ei sulla herätystä kuitenkaan ollut, vaikka matkalle oli tarkoitus lähteä?
Vierailija kirjoitti:
Jos minulle tehtäisiin noin niin olisi aika äkkiä ex-mies. Sitten miettimään kuka siihen asuntoon jää, minne muuttaa, jos miehen kämppä etc. Ihan hyvä, että on poissa niin saat valmistautumisaikaa.
Jos tekisit noin, voisit olla exä itse.
Vierailija kirjoitti:
Ex-mies, jos lähtee suunnitellulle lomamatkalle?
Kysyit, onko kaikki miehet noin herkkänahkaisia. Yhtälailla voisi kysyä, onko kaikki naiset yhtä saamattomia? (jos ei saa aikaiseksi mennä kentälle perässä). Jos sinä teet niin, ei se tarkoita, että kaikki naiset ovat.
Kuinka monta miestä tiedät, joka on tehnyt samoin? Kaikki miehet?
Ilmeisesti on liikaa rahaa, kun lomamatkankin jättää väliin jonku typerän riidan takia. No onneksi mies on vähän viisaampi.
Kuitenkin sinä ap itse et ollut laittanut herätystä niin aikaisin, että olisit ehtinyt lennolle.
Pakkaa miehen kamat ja heitä ne ulos. Saa hakea loman jälkeen ne sitten. En jaksaisi tuollaista mieslasta.