Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies oli aamulla lähtenyt ilman minua lomamatkalle. Ero taitaa tulla

Vierailija
15.10.2022 |

Meidän piti lähteä viikonloppumatkalle Prahaan. Eilen illalla tuli pieni riita ja sanoin että lähteköön yksin, mutta en tietenkään sitä tarkoittanut. Halusin vain saada miehen ymmärtämään minun kantani riita-asiassa. Tänään aamulla heräsin siihen kuinka mies lähti ulos ja hän laittoi viestiä, että on nyt sitten siellä lomalla. Lapsellista. Ovatko kaikki miehet noin herkkänahkaisia??

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen puhuu, mitä ei tarkoita. Tässä ongelmien ydin. Pakkaa kamasi muovikassiin ja jätä lähtiessäsi avain keittiön pöydälle.

*aloittaja puhuu, mitä ei tarkoita.

Ei tämä koske muita naisia.

Niinpä. Meillä mies on tuollainen, että saattaa sanoa jotain tuollaista. Ja todellakin olisin lähtenyt yksin, jos ei olisi ollut lähdössä mukaan.

Vierailija
42/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on naisten ja miesten suuri ero.

Naiset eivät tarkoita mitä sanovat! ONKO se EI, nyt EI vai EI?

Aloittaja ei kertonut olevansa nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aihe tulee provoissa esiin aika ajoin. Ragebait.

Vierailija
44/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkinainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap lukee kommenttejanne ja naureskelee.

Ei tietenkään vastaa, koska provo kulkee itsestään.

Ap ei ole  kaikki naiset, vaan mies itsekin, joka ihmettelee, onko kaikki miehet herkkänahkaisia? 3

Luuletko todella, että mies viitsii kirjoittaa noin monimutkaisen ja järkeä välttelevän aloituksen?

Vierailija
45/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Minun eks lähti lomalle ja tuli takas niin iloisena. Aloin tutkii sen puhelinta niin se oli pettänyt luin viesteistä. En kertonut sille että tiedän vaan seuraavana päivänä pakkasin eksän kamat ja vein ne alakertaan. Sitten lähetin sille viestin töihin että pakkasin sun kamat ja vein ne ulos valmiiksi, muutat sen jarkon luokse jonka kanssa petit minua. Sitten se soitti että että mitä ihmettä ja kielsi kaiken. Sanoin että luin sun viestit joten turha on mitään kieltää. Itse muutin pian toiseen asuntoon myös. En halunnut asua siinä kämpässä mikä oli meidän.

Vierailija
46/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä voi puhella mitään mitä et tarkoita. Mies laittoi sinulle nyt rajat, että aikuistu. 

Kyllä jokainen voi kiukkuisena sanoa asoita, joita ei ihan niin tarkoita.

Voi sanoa, mutta on ymmärrettävä että vastuu omista sanomisista on aina itsellä. Sitä on se aikuisuus.

Itse elin jonkun vuoden miesvauvan kanssa. Hän oli suhteessa se kiukuttelija. Itse otin sen linjan, että sanotaan mitä tarkoitetaan ja tarkoitetaan mitä sanotaan. Överiksi voi mennä jokaisella joskus, mutta silloin pyydetään anteeksi. Ero tuli lopulta, kun en jaksanut olla tulkitsemassa miesvauvan ajatuksia, ilmeitä, eleitä. Kun oli sanomatta pitänyt ymmärtää, että missä kolossa se hiekanjyvä hiertää.

JSS hän AP

Vierailija
47/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies46 kirjoitti:

Ihan normaalia. Minun eks lähti lomalle ja tuli takas niin iloisena. Aloin tutkii sen puhelinta niin se oli pettänyt luin viesteistä. En kertonut sille että tiedän vaan seuraavana päivänä pakkasin eksän kamat ja vein ne alakertaan. Sitten lähetin sille viestin töihin että pakkasin sun kamat ja vein ne ulos valmiiksi, muutat sen jarkon luokse jonka kanssa petit minua. Sitten se soitti että että mitä ihmettä ja kielsi kaiken. Sanoin että luin sun viestit joten turha on mitään kieltää. Itse muutin pian toiseen asuntoon myös. En halunnut asua siinä kämpässä mikä oli meidän.

Sellainen voimaantumisfantasia. Viestien lukemunen on laitonta ja ketään joka on kirjoilla, ei voi häätää noin vaan tavaroita pakkaamalla. No ethän sä oikeasti niin tehnytkään, kuvitelmissasi olisit vaan halunnut.

Vierailija
48/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinähän se lapsellinen olet. Mies toimi asiallisesti.

Vierailija
49/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies46 kirjoitti:

Sellainen voimaantumisfantasia. Viestien lukemunen on laitonta ja ketään joka on kirjoilla, ei voi häätää noin vaan tavaroita pakkaamalla. No ethän sä oikeasti niin tehnytkään, kuvitelmissasi olisit vaan halunnut.

Tein.

Vierailija
50/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti et ole mukavaa lomaseuraa.

Vierailija
51/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on naisten ja miesten suuri ero.

Naiset eivät tarkoita mitä sanovat! ONKO se EI, nyt EI vai EI?

Aloittaja ei kertonut olevansa nainen.

Sitten hän olisi voinut vastata omaan kysymykseensä

-ovatko kaikki miehet näin herkkänahkaisia?-

omasta puolestaan miehenä.

Vierailija
52/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitit oman matkalippusi hukkaan, eihän siitä voi muutakaan päätellä kuin että yksin on mentävä sitten.

Matkakulut voi korvata käyttämällä pörssisähköä vain öisin.

Vierailija
53/55 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5 - kysymys lopussa on varma provon merkki.

Ei välttämättä. Kyllä tällaisia naisia on.

Tuollaiset miehet eivät yleensä ole parisuhteessa.

Vierailija
54/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos lähtiessä mies viestitti, että on nyt Prahassa. Häh???

Vierailija
55/55 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulos lähtiessä mies viestitti, että on nyt Prahassa. Häh???

Mies kuului nopeantoiminnan joukkoihin.