Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia, että haluaa elää ilman miestä (ja siis parisuhdetta)?

Vierailija
14.10.2022 |

Takana 20 vuoden avioliitto, äijä jätti yllättäen kun hän oli hommannu jonku ämmän.
Yhteiset lapsetkin jätti minulle.
Mutta onko siis normaalia, että mua ei kiinnosta tällaisen petoksen jälkeen miehet millään tavalla?
Haluan elää lasteni kanssa enkä halua edes tutustua miehiin, en kaipaa ketään.
En oikeasti halua miestä enkä parisuhdetta enää ikinä.
Olen hieman päälle nelikymppinen.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen kuin elelet yksinäsi mutta ole äijittelemättä syyttömiä. Ei kaikki miehet ole syyllisiä siihen jos sinut on jätetty.

Öööh, kyllä mä saan äijitellä kaikkia :D

Ja joo, ei oo kenenkään syy, että äijä mut läpsystä vaihto johonki toiseen ämmään. 

Sellainen petos oli, että meni maku kaikkeen parisuhteeseen liittyvästäkin. Ei kiitos ikinä enää.

Ja ei ole kenenkään muun syy, en sitä väittänykkään.

No sitten saa miehetkin ämmitellä sinua ja kaikkia muitakin naisia.

Vierailija
22/78 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen kuin elelet yksinäsi mutta ole äijittelemättä syyttömiä. Ei kaikki miehet ole syyllisiä siihen jos sinut on jätetty.

Ja joo, ei oo kenenkään syy, että äijä mut läpsystä vaihto johonki toiseen ämmään. 

Sellainen petos oli, että meni maku kaikkeen parisuhteeseen liittyvästäkin. Ei kiitos ikinä enää.

Ihan vapaasti :D

Ei haittaa yhtään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se normaalia, muttei silti kannata tulla katkeraksi kaikille ihmisille. Kyseessä oli kuitenkin vain yksi mies.

Vierailija
24/78 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööööö

Öö

Vierailija
25/78 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vapaasti :D

Ei haittaa yhtään.

ap

Ööööö

Ap

Haittaa jos ämmitellään.

Vierailija
26/78 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Mua ei kiinnosta kukaan eikä keidenkään puheet.

ap

Vierailija
27/78 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle sinkkuus on aina olosuhteiden pakon sanelema, miehelle vapaaehtoinen ja tietoinen valinta.

Vierailija
28/78 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/78 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle sinkkuus on aina olosuhteiden pakon sanelema, miehelle vapaaehtoinen ja tietoinen valinta.

Taitaa olla just päin vastoin.

Vierailija
30/78 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtyäni muiden parisuhteita en ole varma haluanko sitä mitä parisuhteet oikeasti ovat. Kelpaisi sellainen unelmaparisuhde josta nuorena haaveilin mutta en ole nähnyt kellään sellaista oikeassa elämässä. Parisuhteen perään hinkuavat ihmiset ovat joillain ihan eri prioriteeteilla.

Niin, se on kumma miten naisista ei löydy kaltaistani, joka haluaisi vain olla onnellinen, elää tavallista elämää ilman riitoja, koskettaa toista ja rakastella usein. Aina pitäisi olla aikaansaava, menevä, sosiaalinen, kunnianhimoinen jne.

Vierailija
31/78 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että kaikki eronneet ovat niin kiivaasti etsimässä parisuhdetta ja äijää enkä oikein ymmärrä heitä.

Ja kun mua ei oikeasti kiinnosta parisuhde. Viihdyn oikein hyvin ilman äijää. Eipä tule minkäänlaisia ongelmiakaan. Elämä tuntuukin parhaalta ilman miestä.

ap

Olisko ne uutta suhdetta kaipaavat eronneet useammin eläneet pitkiä aikoja varsin torjuvassa ja toksisessa suhteessa ja siitä vapauduttuaan sitten kokevat mielellään ihastumisia yms.. kun taas jos luotto muihin kuin itseensä ylipäänsä horjuu niin ei varmaan tuntemattomat ukkelit kiinnosta ollenkaan.

Vierailija
32/78 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät itsekin että olet väärässä.

Saattohoidossa työskennellessäni nämä feministiset naiset, joilla ei ole lapsia tai perhettä, olivat niitä kaikista masentuneimpia ihmisiä, joita olin koskaan nähnyt. Miehet, jotka olivat ikisinkkuja poikamiehiä... he eivät katuneet. Heitä suututti vain tietää, että homma oli ohi.

Opin sen mitä me kaikki tiedämme..Miehet sietävät yksinäisyyttä paljon paremmin kuin naiset ikinä.

Vierailija
33/78 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Mäkään en halua enää miestä. Lapsen hankin yksin.

34/78 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi nyt on ihan perseestä. Meitä naisia ei jaksa ainainen pillunvinkuminen kiinnostaa.

Sanoinpa.

Vierailija
35/78 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet ja liitothan perustuvat pitkälti itsekkyyteen; halutaan status, lapset ja tilpehöörit ja elämäntyyli. Sitä sitten selitetään rakkaudeksi kun paremmastakaan ei tiedetä ja valitettavasti yhteiskuntakin niin tekee. Suurin osa rakastaa sitä, että joku rakastaa niitä, kun ei osaa vielä itseäänkään rakastaa. Ehkä Ap olet oppinut tykkään itsestäsi, varmaan iälläkin on vaikutusta.

Vierailija
36/78 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että kaikki eronneet ovat niin kiivaasti etsimässä parisuhdetta ja äijää enkä oikein ymmärrä heitä.

Ja kun mua ei oikeasti kiinnosta parisuhde. Viihdyn oikein hyvin ilman äijää. Eipä tule minkäänlaisia ongelmiakaan. Elämä tuntuukin parhaalta ilman miestä.

ap

Olisko ne uutta suhdetta kaipaavat eronneet useammin eläneet pitkiä aikoja varsin torjuvassa ja toksisessa suhteessa ja siitä vapauduttuaan sitten kokevat mielellään ihastumisia yms.. kun taas jos luotto muihin kuin itseensä ylipäänsä horjuu niin ei varmaan tuntemattomat ukkelit kiinnosta ollenkaan.

Ehkäpä.

Mä en siis ikinä enää voi luottaa yhteenkään mieheen tämän petoksen myötä ja sitä myöten mahdollinen uusi suhde olisi jo alkumetreiltä tuhoon tuomittu. Ilman luottamusta ei ole suhdettakaan (ainakaan sellaista, mitä minä haluaisin suhteen olevan). Ja tämän lisäksi en siis halua edes ketään ja olen yllättynyt, kuinka ihanaa on olla aivan yksin ilman miestä.

ap

Vierailija
37/78 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteet ja liitothan perustuvat pitkälti itsekkyyteen; halutaan status, lapset ja tilpehöörit ja elämäntyyli. Sitä sitten selitetään rakkaudeksi kun paremmastakaan ei tiedetä ja valitettavasti yhteiskuntakin niin tekee. Suurin osa rakastaa sitä, että joku rakastaa niitä, kun ei osaa vielä itseäänkään rakastaa. Ehkä Ap olet oppinut tykkään itsestäsi, varmaan iälläkin on vaikutusta.

Minä kyllä umpirakastuin mieheeni samoin tein silloin parikymppisenä ja ihan puhtaasta rakkaudesta menin naimisiin. Rakkaus oli minulle tärkeintä. Mutta eihän se riitä, kun toinen ei tuntenutkaan loppupeleissä samoin

ap

Vierailija
38/78 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi nyt on ihan perseestä. Meitä naisia ei jaksa ainainen pillunvinkuminen kiinnostaa.

Sanoinpa.

:D

Vierailija
39/78 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät itsekin että olet väärässä.

Saattohoidossa työskennellessäni nämä feministiset naiset, joilla ei ole lapsia tai perhettä, olivat niitä kaikista masentuneimpia ihmisiä, joita olin koskaan nähnyt. Miehet, jotka olivat ikisinkkuja poikamiehiä... he eivät katuneet. Heitä suututti vain tietää, että homma oli ohi.

Opin sen mitä me kaikki tiedämme..Miehet sietävät yksinäisyyttä paljon paremmin kuin naiset ikinä.

Kyllähän se varmasti helpottaakin , ettei kukaan tärkeä jää kaipaamaan, kun ei ole perhettä. Nainen tai mies.

Vierailija
40/78 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nk. "rakkaudet" ja parisuhteet ovat yliarvostettua roskaa ja turhaa vaivaa, jotka päättyvät pettymykseen ja suruun!