Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on uusi hyvännäköinen tuttava. Kylläpä laitettu nainen saa paljon huomiota,

Vierailija
14.10.2022 |

en ole tajunnutkaan miten paljon 😯
Hänen kanssaan kun liikun, niin miehet oikein pysähtyvät katsomaan tai kääntävät päätään. Ei ole tainnut kukaan koskaan katsoa mua noin, tuntuu entistä hassummalta hänen seurassaan olla näkymätön. Toisaalta vähän haikeaakin, mutta turvallista :)
Eikä tällä kommentilla ollut mitään pointtia, kunhan tuumailin..

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on maailman kateellisin olento.

Vierailija
2/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itteeni ällöttää se toljotus. Voitteko miehet lopeetta? En oo teitä varten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä suurempi osa sairaalloisen voimaantuneista suomalaisnaisista ei viitsi nähdä enää vaivaa näyttääkseen viehättävältä vaan painaltavat menemään joissain Prismasta ostetuissa lumpuissa naama laittamatta ja toosa pesemättä. Siksi on piristävä poikkeus nähdä nainen, joka viitsii laittautua muulloinkin kuin häihin tai pikkujouluihin

Vierailija
4/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on? Olisihan se kiva jos joku välillä tykkäisi.

Vierailija
5/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on miestä varten.

Vierailija
6/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää paikkansa, mutta ei niinkään Stadissa. Maakunnassa tosiaan saatetaan tuijottaa ja jopa kääntyä katsomaan toisenkin kerran. Omasta mielestäni olen ihan tavallinen, en mitenkään överi eikä ole mitään tekokynsiä tai -ripsiä. Mutta pitkät paksut hiukset, siistit ja hyvin leikatut vaatteet, normaali työmeikki.

Vierailija
7/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sanoi että miehet toljottaa minua koska olen 183cm pitkä. Hän huomasi sen. En koskaan laittaudu mutta kattovat kun olen niin pitkjä. Kummallista

Vierailija
8/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin jotka poikkeaa massasta kiinnitetään huomiota. Sekä positiivisessa että negatiivisessa mielessä. Ilmeisesti et itse haluaisikaan tuollaista huomiota?

Vierailija
9/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en bongannut aloituksessa kateutta, ja olen sentään ollut se katsottava osapuoli.

Vierailija
10/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini sanoi että miehet toljottaa minua koska olen 183cm pitkä. Hän huomasi sen. En koskaan laittaudu mutta kattovat kun olen niin pitkjä. Kummallista

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
11/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhä suurempi osa sairaalloisen voimaantuneista suomalaisnaisista ei viitsi nähdä enää vaivaa näyttääkseen viehättävältä vaan painaltavat menemään joissain Prismasta ostetuissa lumpuissa naama laittamatta ja toosa pesemättä. Siksi on piristävä poikkeus nähdä nainen, joka viitsii laittautua muulloinkin kuin häihin tai pikkujouluihin

Mistähän tämän kirjoittaja sen "toosan" (kertoo jo jotain ihmisestä, että käyttää tällaista sanaa) pesutilanteen tietää jostain satunnaisista ohikulkijoista? Tai ehkä en halua edes tietää.

Huono hygienia on muuten paljon yleisempää miehillä kuin naisilla. Aika harvoin tulee vastaan naisia, joista jo ihan ulkonäöstä huomaa, ettei peseytyminen kiinnosta, tällaisia miehiä sen sijaan kyllä näkee.

Vierailija
12/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nyt päät kääntyy ja pikku lapset itkee kun sirkusfriikki tulee.

Kateellinen ja vielä rumakin

Vierailija
13/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka laittautuu haluavat sitä huomiota, ne jotka eivät, eivät niin ole sen perään. Yksinkertaista.

Vierailija
14/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

36v

Vierailija
15/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on miestä varten.

Ja mies on naista varten.

Vierailija
16/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei sanonut olevansa kateellinen.

Vierailija
17/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa on ihan kivoja vaatteita, ne pitää vaan osata stailata.

Vierailija
18/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en bongannut aloituksessa kateutta, ja olen sentään ollut se katsottava osapuoli.

En minäkään. Itse myös sain paljon huomiota nuorempana. Nykyään en, mutta minulla on uskomattoman hyvännäköinen ja laittautuva ystävä, joka tosiaan kääntää kaikkien päät. Hänen seurassaan muistuu mieleen oma nuoruus, ihan hyvällä tavalla, mutta ei minulla sitä aikaa ikävä ole enkä enää jaksaisi olla huomion kohteena. En ole kateellinen vaan iloinen ystävän puolesta, koska hän huomiosta nauttii.

Vierailija
19/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et ole samassa työpaikassa ja ala häntä ehdottamaan suunnilleen itsesi yli töihin tai pysyvään työsuhteeseen.

Muistutus vain että päiden kääntyminen ei todista, että henkilö tekee jotain merkittävää. Ulkonäkö liittyy ulkonäköön.

Vierailija
20/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka laittautuu haluavat sitä huomiota, ne jotka eivät, eivät niin ole sen perään. Yksinkertaista.

Minusta on ihan itsestään selvyys, etten lähde ns. ihmisten ilmoille lököhousuissa, verkkatakissa ja tukka pystyssä. Ei lähde äitinikään, eikä mummi aikoinaan. En hae enkä tarvitse huomiota, se vaan tulee selkäytimestä. Lisäksi pidän mekoista, kauniista sukkahousuista ja sukkanauhasukista, korvakoruista, korkokengistä jne. Ei mulla aamuisin valmistautuessa mene kuin puolisen tuntia, mukaan lukien meikkaaminen. Jos joku kuvittelee mun hakevan miesten huomiota niin aivan sama mulle, pääasia, että itse pidän tyylistäni.

Ei myöskään ole mikään ongelma painella koiran kanssa metsään tai lähteä mökille niissä rönttövaatteissa. Tilanteen mukaan ja silleen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän