Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä naisesta tuntuu asettua kontilleen

Vierailija
14.10.2022 |

Kerro

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on nautinto mennä kontille ja tarjota urokselle itseni. Olen kontilla alistuneena pylly pystyssä ja odotan kiimaisena kun urokseni alkaa ottamaan omansa. Kiimani vain kasvaa kun tunnen vahvat kädet lanteilla Ja turpean elimen vulvani suulla. Mies alkaa tulla määrätietoisesti sisääni uikuttaessani nautinnosta. Painan hartiani sänkyävasten koukistaen selkäni tarjotakseni parhaan nautinnon hänelle ja itselleni pylly pystyssä. Muutaman työnnön jälkeen tulee ensimmäinen orgasmini, huudan, kouristelen ja värisen urokseni naidessa määrätietoisesti naarastaan. Saan useamman orgasmin ja sitten, urokseni vetää tiukasti minut itseään vasten ja laukeaa syvälle minuun. 

Vierailija
22/29 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ INHOON TEITÄ SYNTISET!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ SOTKUUNEN KIRJOOTUS ON SIKAMAISTA!!!!!!! AIVAN HIRVIÄÄ RIETASTELUA HYIHYI HYI!!!!!!!

Vierailija
24/29 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wuff wuff 👎🤢

Vierailija
25/29 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki sen parhaiten tietäisi.

Vierailija
26/29 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kaunein tapa kutsua ylkää auttamaan puutettani. 

Vierailija
27/29 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kaunein tapa kutsua ylkää auttamaan puutettani. 

Silloin hän ei näe ujoudesta johtuvaa punasteluani, vaan kutsuvan pillun. 

Vierailija
28/29 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on nautinto mennä kontille ja tarjota urokselle itseni. Olen kontilla alistuneena pylly pystyssä ja odotan kiimaisena kun urokseni alkaa ottamaan omansa. Kiimani vain kasvaa kun tunnen vahvat kädet lanteilla Ja turpean elimen vulvani suulla. Mies alkaa tulla määrätietoisesti sisääni uikuttaessani nautinnosta. Painan hartiani sänkyävasten koukistaen selkäni tarjotakseni parhaan nautinnon hänelle ja itselleni pylly pystyssä. Muutaman työnnön jälkeen tulee ensimmäinen orgasmini, huudan, kouristelen ja värisen urokseni naidessa määrätietoisesti naarastaan. Saan useamman orgasmin ja sitten, urokseni vetää tiukasti minut itseään vasten ja laukeaa syvälle minuun. 

Niin miehen kirjoittama taas 🥱

Vierailija
29/29 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kuten täällä kuvattu, ihanan alistavaa olla siinä vain otettavana! Harmillisesti en oikein saa siinä asennossa ja lisäksi helposti sattuu kun mies innostuu. Joka tietenkin olisi muuten ihanaa. Eikä hänellä edes ole tavallista kookkaampi elin, se vain osuu jonnekin ikävästi. Haaveissa siis hyvä asento.

N36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi