Miltä naisesta tuntuu asettua kontilleen
Kommentit (50)
Pitää vähän käydäkki kipeää kun saa kokea sen nautinnon kum saa siemenet ja saa miehelle alistua.
Itse en pidä. Kullin mukana emättimeen menee ilmaa, joka sattuu. Haluan myös nähdä kumppanini kasvot. Ääni ratsastamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on nautinto mennä kontille ja tarjota urokselle itseni. Olen kontilla alistuneena pylly pystyssä ja odotan kiimaisena kun urokseni alkaa ottamaan omansa. Kiimani vain kasvaa kun tunnen vahvat kädet lanteilla Ja turpean elimen vulvani suulla. Mies alkaa tulla määrätietoisesti sisääni uikuttaessani nautinnosta. Painan hartiani sänkyävasten koukistaen selkäni tarjotakseni parhaan nautinnon hänelle ja itselleni pylly pystyssä. Muutaman työnnön jälkeen tulee ensimmäinen orgasmini, huudan, kouristelen ja värisen urokseni naidessa määrätietoisesti naarastaan. Saan useamman orgasmin ja sitten, urokseni vetää tiukasti minut itseään vasten ja laukeaa syvälle minuun.
Vaimoni on tällainen :3
Tekee muuten gutaa takaapäin astuessa kun emätin sykkii orgasmin kourissa. Usein just kun olen laukeamassa, vedän ulos ja nuolen takaapäin vielä yhden orkun vaimolle. Ja sit takaisin.
Itse saan parhaiten lähärissä, mutta koirattaminen on kivaa kanssa. Ja leijona :3333 grrrr
Vierailija kirjoitti:
Minulle on nautinto mennä kontille ja tarjota urokselle itseni. Olen kontilla alistuneena pylly pystyssä ja odotan kiimaisena kun urokseni alkaa ottamaan omansa. Kiimani vain kasvaa kun tunnen vahvat kädet lanteilla Ja turpean elimen vulvani suulla. Mies alkaa tulla määrätietoisesti sisääni uikuttaessani nautinnosta. Painan hartiani sänkyävasten koukistaen selkäni tarjotakseni parhaan nautinnon hänelle ja itselleni pylly pystyssä. Muutaman työnnön jälkeen tulee ensimmäinen orgasmini, huudan, kouristelen ja värisen urokseni naidessa määrätietoisesti naarastaan. Saan useamman orgasmin ja sitten, urokseni vetää tiukasti minut itseään vasten ja laukeaa syvälle minuun.
Uikuttaja-mies taas palstoilla tumputtamassa omille kirjoituksilleen.
kiihottavalta kun tiedän saavani ky..ää toiseen ja sormea toiseen reikään N45
Kai se hyvältä tuntuu, koska naiseni haluaa aina finaalin takaapäin. Viimeksikin olin nuolemassa ja hänessä alkoivat jo näkyä ja tuntua orgasmin ensi aallot, niin työnsi minut pois ja sanoi "Ota minut takaa."
M53N46
Ainakin miehenä tuo asento tuntuisi todella nöyrryyttävältä
Meillä vaimoni haluaa aina että takaapäin pitää naida ainakin jossain vaiheessa aktia. Ja se on meillä sellainen asento missä vaimoni panee minua ja minä pysyn lähinnä paikallani.
Ja se on ollut jopa yllättävän opettavaista itselleni. Syvyys, vauhti jne
En koskaan anna miehille takaa päin, koska olen varma, että silloin he naureskelevat minulle selän takana.
Kuin minun kirjoittama.... Odottaa että koska ruiskahtaa. Ja on siinä että pitää oman koskemattomuuden , mies sas halun tyydyttää pilluuni. Ja saa samalla siemet sisään. Oli vieras tai oma.