Minkälaisen tuloksen saat IS:n psykopaattitestistä?
https://www.is.fi/terveys/art-2000009111585.html?utm_medium=alsoreadthe…
Pisteesi 15/45
Sinulla on erittäin vähän psykopaattisia piirteitä
80 prosentilla ihmisistä on enemmän psykopaattisia piirteitä kuin sinulla.
🤔
Kommentit (214)
Huonot kysymykset. Psykopatia on ennenkaikkea kyvyttömyyttä tuntea empatiaa ja sitä, että laittaa aina itsensä ensisijalle piittaamatta muiden tunteista. Sain 16.
27/45 sinulla on vain vähän keskivertoa enemmän psykopaatin piirteitä. Kaikkiin kohtiin en samaa enkä eri mieltä
Ei Putin tarvitse mitään diagnoosia tms. On ihan terve ja normaali omassa yhteisössään. Samoin kuin vaikka ryöstöretkiä tekevät viikingit olivat ihan terveitä ja normaaleita omassa yhteiskunnassaan. Kulttuureissa on eroja.
11/45 ei huolta psykopatiasta!
Joo, tiedän, etten todellakaan ole psykopaatti.
25/45, hiukan keskivertoa enemmän paattipiirteitä. Tosin kysymyksenasettelu oli huono, esim kysymyksessa pitäisikö koston olla nopea vastasin en, sillä paras kosto tulee vasta pitkän ajan kuluttua, kun sitä vähiten osaa odottaa. Mutta pisteitä se vastaus varmasti hinasi alemmas.
Eipä tuohon tulokseen kannata luottaa, paska testi.
Pisteesi 27/45
Olet hyvin lähellä keskivertoihmistä psykopatian suhteen
Sinulla on ihan vähän enemmän psykopaattisia piirteitä kuin ihmisillä keskimäärin. Ihmisten keskiarvo on 21,6.
Tuloksesi
Pisteesi 11/45
Ei huolta psykopatiasta!
95 prosentilla ihmisistä on enemmän psykopaattisia piirteitä kuin sinulla.
Tuloksesi
Pisteesi 12/45
Sinulla ei ole psykopaattisia piirteitä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Pisteesi 30/45
Psykopatiapisteesi ovat korkeat
Sinulla on enemmän psykopaattisia piirteitä kuin 80 prosentilla ihmisistä keskimäärin.
Saatoin ehkä vähän naurahtaa =D
Niinhän ne aina.
16/45 pistettä. Sinulla on erittäin vähän psykopaattisia piirteitä
80 prosentilla ihmisistä on enemmän psykopaattisia piirteitä kuin sinulla.
Ainoat pisteet taisi tulla sitä, etten pidä kuin harvakseltaan yhteyttä äitiini, joka hakkasi minua lapsena mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisteesi 30/45
Psykopatiapisteesi ovat korkeat
Sinulla on enemmän psykopaattisia piirteitä kuin 80 prosentilla ihmisistä keskimäärin.
Saatoin ehkä vähän naurahtaa =D
Niinhän ne aina.
Onpa se ihmisellä aina ihmisarvo vaikka olisi psykopaattikin kyseessä, voi silti kohdella samallailla luin kaikkia muitakin. Millä mittarille me oikeastaan ihmistä mittaamme? Älkää ollenkaan mitatko voi olla ainakin joskus hyvä ohje?
Vierailija kirjoitti:
Aika heikosti tuli pisteitä, 13/45. Autismitestissä pärjäsin paljon paremmin.
Minä sain autismitestistä 3!!!!
ja viihdyn yksin todella hyvin ja puuhaan omiani ja piirrän autistisen tarkasti, eli luulin oikeasti saavani korkeita pisteitä, vaan ei. En kyllä voi huonosti koskaan eikä ole tylsääkään eikä jumeja ajattelussa, tosin autisteilla taitaa olla myös ihan mielenkiintoista.
26 pistettä. On ihan samassa linjassa muiden testien kanssa mitä olen tehnyt. Olen lievästi psykopaattinen ja tiedän sen, minut voi myös luokitella sosiopaatiksi. Riippuu testistä.
17/45, onneksi tulos oli mitä koenkin olevani.
28/45
Vähän huonot kysymykset oli. Pariin oli vaikeaa vastata.
Mutta toki aina olen tiennyt että enemmän kallellaan tuohon suuntaan. En ole kovin empaattinen tai ihmisläheinen ihminen, siksi muista ihmisistä tulee usein sanottua ilkeyksiä.
Olen myös kova huijaamaan muita ja hyväksi harjaantunut vuosien varrella. Puhumalla pas*aa saa monia asioita läpi ja saa toiset käyttäytymään empaattisesti minua kohtaan.
Tännekin sais laittaa hoitajille tollaset psykopatiatestit. Siellä kun riittää sairasta porukkaa
17/45