Miksi, oi miksi olen koskaan kituuttanut Painonvartijoissa?!
Mun eilisen päivän syömiset:
Aamulla kahvia sekä kolmen munan munakas, jossa palvikinkkua ja kermajuustoa.
Lounaaksi smetanalohta sekä höyrytettyjä kasviksia voinokareella, salaattia oliiviöljyllä.
Päivällisellä broilerigratiinia jossa parsa- ja kukkakaalia, broileria, kermaa, creme fraichea ja emmentalraastetta. Jälkkäriksi vielä turkkilaista jogurttia, kermavaahtoa ja marjoja.
Muuta en enää mitenkään jaksanut syödäkään.
Näillä eväillä heinäkuun alusta miinus seitsemän kiloa, olo on supervirkeä ja makeanhimo poissa. Turvotukset ja piereskelyt taaksejäänyttä elämää. Ja lähtöpaino mulla oli 82 kg, pituus 169 cm.
Kommentit (33)
ruokavaliota eivätkä käytä kevyttuotteita vaan popsivat surutta rasvaa.
tilataan hampurilainen kaikilla herkuilla ja otetaan kevytkokis. Siinäpä sitä on miettiminen, kumpi lihottaa...
Olishan se TIETENKIN parempi ottaa ne molemmat lihottavat!
Työkaveri oli jollain hiilarittomalla dietillä ja kyllä vistotti,kun veti jotain rasvaista grillikylkeä vieressä, että rasva vain valui suupielistä ja siihen läskin päälle veti vielä majoneesia eikä ollut mitään kevyt-majoneesia...
tilataan hampurilainen kaikilla herkuilla ja otetaan kevytkokis. Siinäpä sitä on miettiminen, kumpi lihottaa...
no miksi sen tukevan hampparin lisäksi pitäisi vielä mättää ne kokiksen sokerimäärät? Jos minä haluaisin laihduttaa, en menisi hampurilaiselle.
Mutta en halua juoda sokerikolaa, kun sokeriton on ihan yhtä hyvää. Säästän senkin kalorimäärän vaikka jälkkärille :). Kokis on suunnilleen ainoa elintarvike, jossa aspartaami ei minulla maistu kitkerälle. Toinen taisi löytyä tällä viikolla, on Valion puolukkajugurtti (ostin vahingossa, kun en huomannut, että oli makeutettu keinotekoisesti)
Kevyttuotteet eivät ole syynä ihmisten lihomiseen, vaan vääränlaiset ruokatottumukset (hampurilaiset, limsat, pitsat, karkit, jne. ns. napostelukulttuuri) ja passiivinen elämäntapa (telkkarin, pleikkarin, tietokoneen, tms. äärellä nököttäminen).
Mutta kuten joku totes, isoa laiva ei käännetä hetkessä, (kun on menty perä edellä satamaan....)
Kevyttuotteet eivät ole syynä ihmisten lihomiseen, vaan vääränlaiset ruokatottumukset (hampurilaiset, limsat, pitsat, karkit, jne. ns. napostelukulttuuri) ja passiivinen elämäntapa (telkkarin, pleikkarin, tietokoneen, tms. äärellä nököttäminen).
Mutta kuten joku totes, isoa laiva ei käännetä hetkessä, (kun on menty perä edellä satamaan....)
Kyseiset ruoat eivät ole koskaan kuuluneet mihinkään ruokasuositukseen.
tilataan hampurilainen kaikilla herkuilla ja otetaan kevytkokis. Siinäpä sitä on miettiminen, kumpi lihottaa...no miksi sen tukevan hampparin lisäksi pitäisi vielä mättää ne kokiksen sokerimäärät? Jos minä haluaisin laihduttaa, en menisi hampurilaiselle.
Mutta en halua juoda sokerikolaa, kun sokeriton on ihan yhtä hyvää. Säästän senkin kalorimäärän vaikka jälkkärille :). Kokis on suunnilleen ainoa elintarvike, jossa aspartaami ei minulla maistu kitkerälle. Toinen taisi löytyä tällä viikolla, on Valion puolukkajugurtti (ostin vahingossa, kun en huomannut, että oli makeutettu keinotekoisesti)
Ravintoarvot ovat vähintäänkin kyseenalaisia. Saatikka tuollaiset keinomakeutetut jugurtit. Osta mieluummin maustamatonta luonnonjugurttia ja laita puolukoita sekaan.
ja kaikenlaiset kermakastikkeet ja kermassa uivat kasvikset on mulle kauhistus. Syön paljon kasviksia, täysjyväviljaa ja kasvisproteiineja. Rasvaa saan juustosta ja ruuanlaitossa käyttämästäni öljystä. Karppaus ap:n malliin olisi mulle kidutusta...
Ja yleensä vielä PALJON! Aina saa kuunnella noita "pelkkää lihaa ja kermaa, yök" -kommentteja.
Minä ainakin käytän nyt karpatessani enemmän kasviksia kuin koskaan ennen. Itse asiassa se on välttämätöntä, sillä ne peruna/riisi/pasta -lisukkeet ovat jääneet pois ja tilalle on keksittävä muuta. Harva haluaa vetää pelkkää pihviä sellaisenaan eikä mikään karppiopas sellaista suosita.
ja kaikenlaiset kermakastikkeet ja kermassa uivat kasvikset on mulle kauhistus. Syön paljon kasviksia, täysjyväviljaa ja kasvisproteiineja. Rasvaa saan juustosta ja ruuanlaitossa käyttämästäni öljystä. Karppaus ap:n malliin olisi mulle kidutusta...
Kerran viikossa? Ihan liian paljon. Itse en edes muista, koska olisin viimeksi hampurilaisateriaa syönyt. Ihan turhaa moskaa tunget sisääsi.
vetää kermaa ja voita. Oma rasvankäyttö koostuu pääasiassa pähkinöistä, siemenistä, oliiviöljystä salaatissa ja vähissä määrin juustoista. Ruoanlaitossa käytän silloin tällöin kermaa makua antamassa, eli en tosiaan "uita" mitään kermassa.
En ole karppi mutten myöskään virallisterveellisen ruokavalion kannattaja. Kuuntelen vartaloani ja sen perusteella myös syön.
Tässä jotain, mitä olen jättänyt pois:
* Suurinosa maitotuotteista (jogurtti, maito, jäätelö)
* Punainen liha
* Pasta
Näihin ylläoleviin kun en koske, oloni on mahtava! Maitotuotteista (laktoositon tai ei) tulee turvonnut olo, pierettää. Punainen liha ei sula kunnolla, vatsaan sattuu. Pasta turvottaa ja sitä joutuu syömään kilon ennenkuin täyttää.