Kiinnostuvatko miehet enemmän jos huomaavat että toiset miehet ovat myös kiinnostuneita
Siitä samasta naisesta. Tykkääkö miehet kilpailla naisista.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä.
Joitain kilpailu miellyttää.
Iso osa kuitenkin katsoo omien mahdollisuuksiensa olevan heikot ja jättäytyy suosiolla sivuun. Esim itse toimin tällä tavalla. Mikä onkin aiheuttanut hieman hämminkiä joskus kun nainen on yrittänyt tehdä minut mustasukkaiseksi ja sitten olenkin ollut vaan silleen, että its up to you babe 😁
En ala tapella enkä yrittää kovemmin. Ei nyt niin paljon kiinnosta. Insinöörinä tiedän, että todennäköisyydet löytää kiva nainen ovat puolellani, koska populaatiossa on enemmän naisia kuin miehiä.Mutta on tosiaan sitä toistakin sorttia.
Eikö tuo ole nimenomaan kilpailun värittämä ajatus eli luovutusvoitto. Pohjalla on siis ajatus, että naisesta kilpaillaan.
Sitten jos olet valinnut tarkoituksella naisen, josta ei kilpailla (ajatusmaailmassasi, ei välttämättä todellisuudessa), niin on toki helppo torjua käytös, jonka tulkitset mustasukkaisuuden herättämiseksi. Koska ko. nainen ei ole suosittu.
Aikamoisia ajatuskulkuja ihmisillä näistä!
Miehet kyllä näkevät sen, kenestä naisesta kilpaillaan. Ja normaalilla järjellä varustetut miehet pystyvät myös näkemään hyvin sen, ketä naista ei kannata edes yrittää.
Millä tavalla se kilpailu tapahtuu? Itse kun epäilen, että kyseessä on mitä suurimmassa määrin miehen omassa päässä oleva kuvitelma. Kun jonkun naisen näkee viehättävänä ja tiedostaa, että hän on monen muunkin mielestä kaunis ja haluttava, niin kilpailua näkee herkästi enemmän kuin sitä on ja jopa silloinkin, kun sitä ei ole.
Miehillä on ihan tutkitustikin korkeampi kilpailuvietti kuin naisilla, joten kylllä se tässäkin asiassa pätee. Jokaisella meillä on varmasti kokemusta siitä, että kun alkaa seurustelemaan niin samalla hetkellä eksällä alkaa vanha suola janottamaan.
Nurjana kääntöpuolena tässä on tietenkin miesten joskus vaaralliset tavat kilpailla. Miehethän noita "intohimorikoksia" pääsääntöisesti tekevät. Ne perustuvat täysin siihen, että eivät kestä ajatusta naisesta muiden kanssa. Helpompi siis surmata nainen, kuin alkaa kilpailemaan valmiiksi hävityssä kilpailussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tilanteesi on ap?
2 miestä osoittaa kiinnostusta. Ja kolmas haluaa treffeille.
Hmm... nyt vaikuttaa enemmänkin siltä, että he näkevät sinut helppona.
Riippuu, miten se nainen suhtautuu niihin kiinnostuneisiin miehiin. Olen huomannut jopa miespuolisten kavereiden ärtyvän itseeni, jos näkevät jonkun liehittelevän itseäni ja olen tälle liehittelijälle ystävällinen, saati jos flirttailen takaisin. Sen sijaan miehet tuntuvat kiinnostuvan, jos näkevät naisen antavan jollekulle toiselle pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tilanteesi on ap?
Tämä tuli minullekin mieleen, eli miehet kokevat, että sinulta saa.
Joo, mä tykkään kilpailla yhdestä naisesta hänen oman aviomiehensä kanssa
Kertokaa nyt miten te kilpailette eli mitä se tarkoittaa käytännössä? Pienoinen ristiriita, kun kaikki sanovat, etteivät kilpaile, koska eivät voi voittaa, mutta silti nähdään kilpailua kaikkialla (vaikkei itse osallistuta). Mikä sitä kilpailua on?
Toiset tykkäävät kukkoilla, ja se on ihan todella viihdyttävää seurattavaa, jos ei ole tunteita ketään heistä kohtaan. Minulla on yksi ystävätär, joka saa miehissä aktivoitumaan tällaisen kilpailu-kukkoiluvietin. Miehiä kerääntyy ympärille ja he alkavat väitellä ja päteä toisilleen jostakin keskustelunaiheesta, nokitella, koettavat osoittaa toisen olevan väärässä ja katsovat aina tätä naista, että huomaahan hän, millainen uros tässä koettelee voimiaan, vaikka tätä naista ei yleensä kiinnosta tippaakaan. Erittäin viihdyttävää seurata sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Toiset tykkäävät kukkoilla, ja se on ihan todella viihdyttävää seurattavaa, jos ei ole tunteita ketään heistä kohtaan. Minulla on yksi ystävätär, joka saa miehissä aktivoitumaan tällaisen kilpailu-kukkoiluvietin. Miehiä kerääntyy ympärille ja he alkavat väitellä ja päteä toisilleen jostakin keskustelunaiheesta, nokitella, koettavat osoittaa toisen olevan väärässä ja katsovat aina tätä naista, että huomaahan hän, millainen uros tässä koettelee voimiaan, vaikka tätä naista ei yleensä kiinnosta tippaakaan. Erittäin viihdyttävää seurata sivusta.
Minä olen tulkinnut tuon vain tietynlaisten miesten omaksi kivaksi, ei kuittailuun naista tarvita.
Epäilen, että kyseessä on heikkoitsetuntoisten miesten harha nähdä kaikkialla kilpailua, jonka he häviävät mielessään jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Eivät tykkää. Tämä on ilmiö joka pätee vain naisiin.
Naiset ajattelee että tyhjässä ravintolassa on jotain vikaa kun taas miehet ajattelee että sieltä saa nopeasti palvelua.
Hitot. Aina kun joku mies ihastuu muhun niin sen kaveri alkaa vonkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika lailla. Vietit vetävät niin eihän sitä heikot miehet osaa vastustaa. Matkivat toisiaan joka asiassa ja jos jollakin toisella on, on pakko änkeä apajille jos ei muuta niin pilaamaan koko juttu.
Toihan on just naisten tapa toimia.
Joidenkin naisten itsetuntoa varmaan hivelisi jos ympärillä pyörisi kosijoita mutta oikeasti miehet ajattelevat, että meressä on kalaa määrättömästi ja jos joku on saanut vonkaleen koukkuun niin good for him. Ei ole mitään järkeä mennä väliin sössimään eikä sitä kukaan myöskään tee.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä.
Iso osa kuitenkin katsoo omien mahdollisuuksiensa olevan heikot ja jättäytyy suosiolla sivuun. Esim itse toimin tällä tavalla. Mikä onkin aiheuttanut hieman hämminkiä joskus kun nainen on yrittänyt tehdä minut mustasukkaiseksi ja sitten olenkin ollut vaan silleen, että its up to you babe 😁
En ala tapella enkä yrittää kovemmin. Ei nyt niin paljon kiinnosta. Insinöörinä tiedän, että todennäköisyydet löytää kiva nainen ovat puolellani, koska populaatiossa on enemmän naisia kuin miehiä.Mutta on tosiaan sitä toistakin sorttia.
Kato, insinööri on feilannut tilastotieteen perusopinnot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä.
Eikö tuo ole nimenomaan kilpailun värittämä ajatus eli luovutusvoitto. Pohjalla on siis ajatus, että naisesta kilpaillaan.
Sitten jos olet valinnut tarkoituksella naisen, josta ei kilpailla (ajatusmaailmassasi, ei välttämättä todellisuudessa), niin on toki helppo torjua käytös, jonka tulkitset mustasukkaisuuden herättämiseksi. Koska ko. nainen ei ole suosittu.
Miehet kyllä näkevät sen, kenestä naisesta kilpaillaan. Ja normaalilla järjellä varustetut miehet pystyvät myös näkemään hyvin sen, ketä naista ei kannata edes yrittää.
Millä tavalla se kilpailu tapahtuu? Itse kun epäilen, että kyseessä on mitä suurimmassa määrin miehen omassa päässä oleva kuvitelma. Kun jonkun naisen näkee viehättävänä ja tiedostaa, että hän on monen muunkin mielestä kaunis ja haluttava, niin kilpailua näkee herkästi enemmän kuin sitä on ja jopa silloinkin, kun sitä ei ole.
Kilpailu kauniista naisesta tapahtuu niissä paikoissa, mistä miehet pääasiassa pyrkivät seksuaaliset kontaktit löytämään: yöelämässä ja Tinderissä (+ muut pienemmät nettisovellukset ja sivut). Jos nainen on nuori ja kaunis, niin miesten ulkoinen laatu ympärillä kasvaa = kilpailu kovenee ulkoisesti tavallisten miesten osalta (joita on noin 95-prosenttia väestöstä) ja on vaikeampaa miehen näkökulmasta. On erittäin epätodennäköistä, että nuori ja kaunis nainen valitsisi minkäänlaiseen suhteeseen ulkoisesti keskivertoa, saatika sen alapuolella olevaa miestä. Se on todettu tällä palstalla myös naisten osalta lukuisat kerrat, että kaunis nuori nainen haluaa/ansaitsee komean nuoren miehen. Eikö näin? Pidetään "nuorena" ikänä tässä nyt vaikka 18-39-vuotiasta naista/miestä.
Tinder nostaa kilpailutasoa huomattavasti. Siellä kaunis nuori nainen saa rajattomasti huomiota komeilta miehiltä ja naisen tasovaatimus miehistä nousee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut alfamiestyypit kyllä kiinnostuu. Monet muut taas voivat kiinnostua vähemmän, jos uskovat ettei mahdollisuuksia oikein ole.
Jep. Ja tää palsta on täynnä soijapoikia niin vastauksetkin on sen mukaiset.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on naisten omaa tulkintaa ja intuitiota kiinnostuneista miehistä. Miesten keskustelu voi olla tuossa tilanteessa täysin omaa kilpailua, eikä liity sinun ystävättäreesi (joka tuskin on millään tavalla kilpailun arvoinen) millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä tykkään kilpailla yhdestä naisesta hänen oman aviomiehensä kanssa
Miten se tapahtuu? Eiköhän tuollaiset suhteet toimi vähän toisenlaisella dynamiikalla eli paikataan heikkoa itsetuntoa salaisuudella ja kuvitelmilla omasta paremmuudesta jossain itselle tärkeässä asiassa.
Kilpailu on siis useimmiten vain yhden kilpailijan omassa päässä. Pätee erityisesti salasuhteisiin, kun se tilanne on ihan muuta kuin kerrotaan. Yksi osapuoli on siis kilpailun ulkopuolella.
En ymmärrä edes miten tällaisista asioista voi kilpailla. Eivät ihmissuhteet ole mikään juoksu- ja korkeushyppykilpailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tilanteesi on ap?
Tämä tuli minullekin mieleen, eli miehet kokevat, että sinulta saa.
Tässä olisi ap mahdollisuus tienata. Kannattaa laittaa heti alkuun kunnon hinta palveluillesi, niin kuin yrittäjän pitää tehdäkin, eli vaikka seuranpito kahvilassa kahvien lisäksi 100 e/2 h, pusuttelun kanssa 150 e, ravintolaan meno on kalliimpaa, koska sinne pitää jo pukeutua, eli 200 e/2 h ja niin eteenpäin.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika lailla. Vietit vetävät niin eihän sitä heikot miehet osaa vastustaa. Matkivat toisiaan joka asiassa ja jos jollakin toisella on, on pakko änkeä apajille jos ei muuta niin pilaamaan koko juttu.
Toihan on just naisten tapa toimia.
Joidenkin naisten itsetuntoa varmaan hivelisi jos ympärillä pyörisi kosijoita mutta oikeasti miehet ajattelevat, että meressä on kalaa määrättömästi ja jos joku on saanut vonkaleen koukkuun niin good for him. Ei ole mitään järkeä mennä väliin sössimään eikä sitä kukaan myöskään tee.
Jäbä ei oo vaan koskaan nähnyt sitä "suurta valkoista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä.
Kilpailu kauniista naisesta tapahtuu niissä paikoissa, mistä miehet pääasiassa pyrkivät seksuaaliset kontaktit löytämään: yöelämässä ja Tinderissä (+ muut pienemmät nettisovellukset ja sivut). Jos nainen on nuori ja kaunis, niin miesten ulkoinen laatu ympärillä kasvaa = kilpailu kovenee ulkoisesti tavallisten miesten osalta (joita on noin 95-prosenttia väestöstä) ja on vaikeampaa miehen näkökulmasta. On erittäin epätodennäköistä, että nuori ja kaunis nainen valitsisi minkäänlaiseen suhteeseen ulkoisesti keskivertoa, saatika sen alapuolella olevaa miestä. Se on todettu tällä palstalla myös naisten osalta lukuisat kerrat, että kaunis nuori nainen haluaa/ansaitsee komean nuoren miehen. Eikö näin? Pidetään "nuorena" ikänä tässä nyt vaikka 18-39-vuotiasta naista/miestä.
Tinder nostaa kilpailutasoa huomattavasti. Siellä kaunis nuori nainen saa rajattomasti huomiota komeilta miehiltä ja naisen tasovaatimus miehistä nousee koko ajan.
Mikä kilpailun palkinto on, kun puhutaan ihmissuhteista? Riittääkö match, tarvitaanko seksikerta vai puhutaanko nyt parisuhteesta? Mikä tämä miesten yleinen kilpailu nyt oikeastaan on ja miten kilpailuksi voidaan katsoa sellainen tilanne, missä suurin osa ei katso kilpailevansa mistään?
Se että joku on olemassa ja läsnä tilanteessa ei ole kilpailua muiden paitsi hyvin kateellisten ihmisten maailmassa, missä kaikessa on kyse ihmisten vertailusta ja paremmuudesta, missä kateellinen katsoo aina olevansa häviöllä ja kilpailuasetelmassa.
Raskas elämänasenne tuollainen.
Muutaman kerran olen ollut kilpailutilanteessa, jolloin esitän välinpitämätöntä, vaikka sisällä tuntuisi miltä. Kaksi kertaa se on koitunut minulle eduksi, ties montako kertaa olen ollut samoissa asetelmissa ja hävinnyt ja suosiolla unohtanut mitään kilpailua olleenkaan.
Kerran kaveri mokasi minun edukseni hakemalla tanssimaan naista, josta hän ei ollut edes kiinnostunut.
Yleensä ottaen kilpailutilanne ei johda kenelläkään mihinkään.