Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnostuvatko miehet enemmän jos huomaavat että toiset miehet ovat myös kiinnostuneita

Vierailija
13.10.2022 |

Siitä samasta naisesta. Tykkääkö miehet kilpailla naisista.

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt, kuten palstalla on neuvottu: katso ympärillä olevia kauniita naisia, millaisten miesten kanssa he liikkuvat. Ja olen nähnyt, että siellä ei juuri poikkeuksia näiden miesten ulkoisissa piirteissä ole. Hiusten väri saattaa hieman vaihdella, mutta hiukset ovat kyllä päässä.

Mä olen seurustellut kaljun kanssa.

Et ole todennäköisesti silloin niin kaunis, kuin kuvittelet.

En kuvittele mitään. Mutta joo, en tietenkään voi olla kaunis. Sinä sen tiedät. 😆

Vierailija
82/122 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpailusta puheenollen on myös naisia, jotka avoimesti kertovat kilpailevansa miehistä. Hekin ovat naisia, joiden itsetunto on jäänyt heikoksi ja samoin miesmenestys. Tarkoitan, että heillä on taipumus takertua miehiin, jotka eivät oikeasti heistä välitä.

Tämä kilpailuasia on siis persoonakohtainen eikä liity sukupuoleen.

Kyllä, poikkeuksellisen komeista miehistä kilpaillaan myös Tinderissä. Mutta 95 prosenttia miehistä ei "joudu" minkäänlaisen kilpailun kohteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin jätän kilpailun muille. Ei vaan kiinnosta käydä kilpaa jostain naisesta. Pelkkää nettohäviötä. 

Vierailija
84/122 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä.

Joitain kilpailu miellyttää.

Iso osa kuitenkin katsoo omien mahdollisuuksiensa olevan heikot ja jättäytyy suosiolla sivuun. Esim itse toimin tällä tavalla. Mikä onkin aiheuttanut hieman hämminkiä joskus kun nainen on yrittänyt tehdä minut mustasukkaiseksi ja sitten olenkin ollut vaan silleen, että its up to you babe 😁

En ala tapella enkä yrittää kovemmin. Ei nyt niin paljon kiinnosta. Insinöörinä tiedän, että todennäköisyydet löytää kiva nainen ovat puolellani, koska populaatiossa on enemmän naisia kuin miehiä.

Mutta on tosiaan sitä toistakin sorttia.

Eikö tuo ole nimenomaan kilpailun värittämä ajatus eli luovutusvoitto. Pohjalla on siis ajatus, että naisesta kilpaillaan.

Sitten jos olet valinnut tarkoituksella naisen, josta ei kilpailla (ajatusmaailmassasi, ei välttämättä todellisuudessa), niin on toki helppo torjua käytös, jonka tulkitset mustasukkaisuuden herättämiseksi. Koska ko. nainen ei ole suosittu.

Aikamoisia ajatuskulkuja ihmisillä näistä!

Miehet kyllä näkevät sen, kenestä naisesta kilpaillaan. Ja normaalilla järjellä varustetut miehet pystyvät myös näkemään hyvin sen, ketä naista ei kannata edes yrittää.

Millä tavalla se kilpailu tapahtuu? Itse kun epäilen, että kyseessä on mitä suurimmassa määrin miehen omassa päässä oleva kuvitelma. Kun jonkun naisen näkee viehättävänä ja tiedostaa, että hän on monen muunkin mielestä kaunis ja haluttava, niin kilpailua näkee herkästi enemmän kuin sitä on ja jopa silloinkin, kun sitä ei ole.

Kilpailu kauniista naisesta tapahtuu niissä paikoissa, mistä miehet pääasiassa pyrkivät seksuaaliset kontaktit löytämään: yöelämässä ja Tinderissä (+ muut pienemmät nettisovellukset ja sivut). Jos nainen on nuori ja kaunis, niin miesten ulkoinen laatu ympärillä kasvaa = kilpailu kovenee ulkoisesti tavallisten miesten osalta (joita on noin 95-prosenttia väestöstä) ja on vaikeampaa miehen näkökulmasta. On erittäin epätodennäköistä, että nuori ja kaunis nainen valitsisi minkäänlaiseen suhteeseen ulkoisesti keskivertoa, saatika sen alapuolella olevaa miestä. Se on todettu tällä palstalla myös naisten osalta lukuisat kerrat, että kaunis nuori nainen haluaa/ansaitsee komean nuoren miehen. Eikö näin? Pidetään "nuorena" ikänä tässä nyt vaikka 18-39-vuotiasta naista/miestä.

Tinder nostaa kilpailutasoa huomattavasti. Siellä kaunis nuori nainen saa rajattomasti huomiota komeilta miehiltä ja naisen tasovaatimus miehistä nousee koko ajan.

Mikä kilpailun palkinto on, kun puhutaan ihmissuhteista? Riittääkö match, tarvitaanko seksikerta vai puhutaanko nyt parisuhteesta? Mikä tämä miesten yleinen kilpailu nyt oikeastaan on ja miten kilpailuksi voidaan katsoa sellainen tilanne, missä suurin osa ei katso kilpailevansa mistään?

Se että joku on olemassa ja läsnä tilanteessa ei ole kilpailua muiden paitsi hyvin kateellisten ihmisten maailmassa, missä kaikessa on kyse ihmisten vertailusta ja paremmuudesta, missä kateellinen katsoo aina olevansa häviöllä ja kilpailuasetelmassa.

Raskas elämänasenne tuollainen.

Kilpailun palkinto on juuri se kaunis nuori nainen ja suhde, mitä mies hänen kanssaan toivoo. Jos kaunis nuori nainen valitsee yhden miehen satojen joukosta (erityisesti vaikeasti saavutettava fwb-suhde), niin silloin on ilmiselvää, että tämä yksi mies on saanut aikamoisen jackpotin ja hän on todennäköisesti ulkoisesti erittäin komea ja sisäisestikin pystyy hallitsemaan sosiaalisia tilanteita taitavasti. Tämä kilpailutilanne ei luonnollisesti näy tälle nuorelle naiselle, koska nuori kaunis nainen on valitsevassa asemassa.

En usko että fwb-suhteet ovat erityisen vaikeasti saavutettavia. Laadukkaat miehet eivät yleensä tuollaisia suhteita hakevista naisista kilpaile. Tiedän, koska mulla oli parikymppisenä todella hyvännäköinen nainen kaverina ja hän harrasti juuri noita juttuja. Oli niin päin että hänellä oli vaikeuksia löytää ketään, joka olisi juttuun lähtenyt mukaan. Pakkeja tuli ja paljon.

Vierailija
85/122 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä todella on erilaisia naismakuja, onneksi. Miehet kyllä pitävät useammanlaisia naisia viehättävinä kuin naiset miehiä, mutta se on vähän eri asia. 

Mulla on erilaisia miesmakuja. Miksi olisi vain yksi miesmaku?

Ei olekaan vain yhtä, mutta pienempi variaatio kuin miehillä naisista, mielestäni. Mieluisaa persoonaa pitää olla reippaanlaisesti molemmilla sukupuolilla, jos ulkonäössä on paljon toivomisen varaa. Tai sitten kyseessä on fetissi.

Voi voi, mulla on monta eri makua. Älä turhaan väitä vastaan. Et tunne mua.

En ole väittänyt sinun miesmaustasi mitään. Joku toinen keskustelija totesikin jo, että kaikkiin asioihin on poikkeuksia. Tunnen itsekin naisen, jonka kaikki miehet ovat olleet hyvin erilaisia, vaikka myös hänellä on yksi lempimiestyyppi. Oma miesmakuni on aina ollut sama, jo teini-ikäisenä ja aviomieskin kuuluu samaan sarjaan.

Eli miesmakusi: tumma täydellinen hiusraja, pituutta yli 183 cm, selkeästi piirtyvät lihakset, rasvaprosentti 8-12, suora valkoinen hammasrivistö, yksinkertaiset tyylikkäät vaatteet, etnisyys kaukasialainen ja ikää max 27 vuotta.

Aivan liian lyhyt minulle tuo pituusraja, en pidä lihaksista, vaan aika laihoista miehistä. Hampaat eivät saa olla valkoiset ja täysin suorat (se on jotenkin kammottavaa), tyylikkäät vaatteet kyllä, eurooppalainen ja valkoihoinen, kyllä. Hiukset ovat olleet tummat ja tuon ikäisistä harva on kalju, vaikka se kyllä kävisi minulle. Eli en pidä pitkistä hiuksista miehellä.

Vierailija
86/122 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä todella on erilaisia naismakuja, onneksi. Miehet kyllä pitävät useammanlaisia naisia viehättävinä kuin naiset miehiä, mutta se on vähän eri asia. 

Mulla on erilaisia miesmakuja. Miksi olisi vain yksi miesmaku?

Ei olekaan vain yhtä, mutta pienempi variaatio kuin miehillä naisista, mielestäni. Mieluisaa persoonaa pitää olla reippaanlaisesti molemmilla sukupuolilla, jos ulkonäössä on paljon toivomisen varaa. Tai sitten kyseessä on fetissi.

Voi voi, mulla on monta eri makua. Älä turhaan väitä vastaan. Et tunne mua.

En ole väittänyt sinun miesmaustasi mitään. Joku toinen keskustelija totesikin jo, että kaikkiin asioihin on poikkeuksia. Tunnen itsekin naisen, jonka kaikki miehet ovat olleet hyvin erilaisia, vaikka myös hänellä on yksi lempimiestyyppi. Oma miesmakuni on aina ollut sama, jo teini-ikäisenä ja aviomieskin kuuluu samaan sarjaan.

Vai että poikkeus. Kyllä kyllä..

Vierailija
87/122 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se ns. komeille miehille noin kova isku jos nainen kiinnostuukin vähemmän komeasta miehestä? Tai on parisuhteessa? Katos kun miehen ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Yrittäkää ymmärtää se.

Miksi näitä pareja sitten niin harvemmin näkee, missä on erittäin kaunis nainen ja ruma mies? Jollei mies ole rikas.

Yksi syistähän on kerrottu tässä ketjussa jo useamman kerran. Eli jos nainen on miehen mielestä kaunis ja hän ajattelee, että naisesta on kilpailua, niin mies antaa ns. luovutusvoiton eli ei lähde kilpailemaan.

Vierailija
88/122 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt, kuten palstalla on neuvottu: katso ympärillä olevia kauniita naisia, millaisten miesten kanssa he liikkuvat. Ja olen nähnyt, että siellä ei juuri poikkeuksia näiden miesten ulkoisissa piirteissä ole. Hiusten väri saattaa hieman vaihdella, mutta hiukset ovat kyllä päässä.

Mä olen seurustellut kaljun kanssa.

Mutta ehkä et ole kaunis nainen, jolloin sillä ei Hiusrajamiehen maailmassa ole pienintäkään merkitystä.

Vierailija
89/122 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kilpailevat, minä en. Jos nainen ei valitse minua ensin, on se ajanhukkaa. Testosteroni aiheuttaa kylläkin useasti ihan itsestään kukkoilua jos paikalla on yksikin nainen, kavereiden kanssa oleilukin muuttuu heti ikävämmäksi kun alitajuinen munanvertailu alkaa

Vierailija
90/122 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilpailusta puheenollen on myös naisia, jotka avoimesti kertovat kilpailevansa miehistä. Hekin ovat naisia, joiden itsetunto on jäänyt heikoksi ja samoin miesmenestys. Tarkoitan, että heillä on taipumus takertua miehiin, jotka eivät oikeasti heistä välitä.

Kyllä, poikkeuksellisen komeista miehistä kilpaillaan myös Tinderissä. Mutta 95 prosenttia miehistä ei "joudu" minkäänlaisen kilpailun kohteeksi.

Ok, hyvä tietää.

Vierailija
91/122 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kilpailevat keskenään, mutta se kilpailu tuskin koskaan vaikuttaa naisen "valintaan" millään tavalla. Enintään mies voi pilata muuten hyvän vaikutelman itsestään lähtemällä mukaan kilvoitteluun ja temppuihin.

Kiinnostuneet miehet surisevat ja pörisevät naisen ympärillä koettaen kaikin tavoin tehdä vaikutuksen, eivätkä huomaa, että ei naista kiinnosta. Kun näköpiiriin sitten vain yksinkertaisesti sattuu sellainen mies josta nainen pitää, luulevat apajilla epätoivoisesti surisseet miehet tämän onnekkaan tehneen jotakin aivan ihmeellisiä, epärehellisiä pelimiestemppuja, joilla meni "jonon ohi".

Jos nainen ei ole kiinnostunut, niin ei siinä mitkään temput tai vuoronumeron kanssa odottelu auta.

Vierailija
92/122 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kilpailevat keskenään, mutta se kilpailu tuskin koskaan vaikuttaa naisen "valintaan" millään tavalla. Enintään mies voi pilata muuten hyvän vaikutelman itsestään lähtemällä mukaan kilvoitteluun ja temppuihin.

Kiinnostuneet miehet surisevat ja pörisevät naisen ympärillä koettaen kaikin tavoin tehdä vaikutuksen, eivätkä huomaa, että ei naista kiinnosta. Kun näköpiiriin sitten vain yksinkertaisesti sattuu sellainen mies josta nainen pitää, luulevat apajilla epätoivoisesti surisseet miehet tämän onnekkaan tehneen jotakin aivan ihmeellisiä, epärehellisiä pelimiestemppuja, joilla meni "jonon ohi".

Jos nainen ei ole kiinnostunut, niin ei siinä mitkään temput tai vuoronumeron kanssa odottelu auta.

Luulen kyllä, että naisilla ei ole vain aavistustakaan niistä tempuista ja niiden luonteesta.

Vierailija
93/122 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen kyllä, että naisilla ei ole vain aavistustakaan niistä tempuista ja niiden luonteesta.

Pidätkö hyvää geeniperimää jotenkin epäreiluna vetona?

Vierailija
94/122 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se ns. komeille miehille noin kova isku jos nainen kiinnostuukin vähemmän komeasta miehestä? Tai on parisuhteessa? Katos kun miehen ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Yrittäkää ymmärtää se.

Miksi näitä pareja sitten niin harvemmin näkee, missä on erittäin kaunis nainen ja ruma mies? Jollei mies ole rikas.

Yksi syistähän on kerrottu tässä ketjussa jo useamman kerran. Eli jos nainen on miehen mielestä kaunis ja hän ajattelee, että naisesta on kilpailua, niin mies antaa ns. luovutusvoiton eli ei lähde kilpailemaan.

Pakko kommentoida tähän, että paljonhan tapahtuu sitäkin, että vähemmän komeat yrittävät kauniita naisia, mutta pakit näille miehille yleensä tulee. Häviävän pieni joukko naisia antaa näille miehille mahiksen.

Vierailija
95/122 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chase excellence, not women!

Vierailija
96/122 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee on kuten punapilleri materiaalilla saastunu mies. Miestä EI kiinnosta tapella, EIKÄ jahdata. Jätetään 50- luvun neuvot historian hämäriin.

Vierailija
97/122 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kommentoida tähän, että paljonhan tapahtuu sitäkin, että vähemmän komeat yrittävät kauniita naisia, mutta pakit näille miehille yleensä tulee. Häviävän pieni joukko naisia antaa näille miehille mahiksen.

Miksei yrittäisi? Yksinäisen naisen suhteen, ei ole havaittavissa olevaa kilpailijaa näköpiirissä, puhumattakaan useista. Jos saa pakkeja vähemmän viehättäviltäkin, niin samalla rahalla ottaa pakit nätiltä. 😎👍

Vierailija
98/122 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue naisten etikettikirjoja. Alfa ja beta käy kunhan lompakko aukenee. Henkinen manipulointi liittyy maksuhalukkuuden nostamiseen. Taisin viedä deittailu halun?

Vierailija
99/122 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tätä yritin sanoa. Ei se mitään auta, vaikka tekisit mitä, jos naista tai miestä ei yksinkertaisesti kiinnosta. Hyvä huomio tuo jälkimmäinen eli kilpailuhenkisesti ajatteleva kuvittelee, että tuo "voittanut" mies olisi kilpaillut, mitä hän ei ole tehnyt. Koska nämä asiat eivät ole mitään kisaurheilua.

Vierailija
100/122 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei yrittäisi? Yksinäisen naisen suhteen, ei ole havaittavissa olevaa kilpailijaa näköpiirissä, puhumattakaan useista. Jos saa pakkeja vähemmän viehättäviltäkin, niin samalla rahalla ottaa pakit nätiltä. 😎👍

Saahan sitä yrittää, mutta on se vähän hölmöä, kun lopputuloksen tietää jo etukäteen. Toisaalta hienoa millaisia optimisteja jotkut miehet ovat ja miten hyvä itsetunto löytyy, vaikka ulkonäkö ei tosiaan ole vahvuus.