Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten sometilit täynnä kuvia omasta naamataulusta

Vierailija
12.10.2022 |

Naamalla eri ilmeitä, joskus kuvaan lisätty teksti "Ilmeeni kun poikaystäväni unohtaa syntymäpäiväni" tms. Vuosikausia samaa naamataulua ja minä minä minä minä minä.. Sitten on nämä tik tokit jne joissa taas oma naamataulu ja lisää minäminätilityksiä: "Mitä pitäisi tehdä kun et tiedä miksi haluat isona?" "Haluaisin matkustaa mutta ei ole rahaa", "Kaiken kokoiset vartalot on kauniita, Be proud of you body!" tms. Minä minä minä minä minä

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistista touhua! Mua säälittää eniten pienet lapset , joiden kuvia laitetaan nettiin.  Täytyis ymmärtää että maailmassa on paljon pahuutta. Mikä nettiin menee , se sinne myös jää.

Vierailija
62/66 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistista touhua! Mua säälittää eniten pienet lapset , joiden kuvia laitetaan nettiin.  Täytyis ymmärtää että maailmassa on paljon pahuutta. Mikä nettiin menee , se sinne myös jää.

Niin, tai lasten ylipäätään. Kavereissa sitten näitä vientimiehiä, jotka Aasiassa metsästävät samaa ikäluokkaa seksuaaliseen kanssakäyntiin. Hienoa menoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun tili ei miellytä, älä seuraa. Mutta joku tässäkin tilissä sua taitaa kiinnostaa, kun asiaa olet tänne vaivautunut oudosti kommentoimaan 🙈

Vierailija
64/66 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mäkin oon ihmetellyt. Kerrotaan omia kuulumisia melkein päivittäin ja sitten siinä on se samanlaisella ilmeellä otettu täysin identtinen kuva omasta naamasta. Eikö se tylsistytä? No, onneksi ei tarvitse kaikkea ymmärtääkään.

Ihmettelen kans. Miksi joku tosiaan vaihtaa esim profiilikuvan viikottain? Eivätkö itse usko että ei se naama viikossa muutueikä niitä jaksa edes katsella.

Vierailija
65/66 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi edes erilaiselta niissä kuvissa.

No niinpä. Tämän ihmisen kasvoilla on aina sama ilme.

https://www.instagram.com/suklaasuukkoja/?hl=fi

Jos jonkun tili ei miellytä, älä seuraa. Mutta joku taitaa tässäkin tilissä kiinnostaa, kun olet vaivaantunut asiaa tänne oudosti kommentoimaan 🙈

Vierailija
66/66 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jonkun tili ei miellytä, älä seuraa. Mutta joku tässäkin tilissä sua taitaa kiinnostaa, kun asiaa olet tänne vaivautunut oudosti kommentoimaan 🙈

Epäilen että kun niin monilla on esim ADHD niin se näkyy myös somessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi