Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten sometilit täynnä kuvia omasta naamataulusta

Vierailija
12.10.2022 |

Naamalla eri ilmeitä, joskus kuvaan lisätty teksti "Ilmeeni kun poikaystäväni unohtaa syntymäpäiväni" tms. Vuosikausia samaa naamataulua ja minä minä minä minä minä.. Sitten on nämä tik tokit jne joissa taas oma naamataulu ja lisää minäminätilityksiä: "Mitä pitäisi tehdä kun et tiedä miksi haluat isona?" "Haluaisin matkustaa mutta ei ole rahaa", "Kaiken kokoiset vartalot on kauniita, Be proud of you body!" tms. Minä minä minä minä minä

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän vuoksi en ole somessa. Ei kiinnosta ottaa itsestäni kuvia eikä katsella loputtomia naamakuvia. Tylsää ajanhukkaa.

Vierailija
2/66 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä perse myös edustettuna.

Ken on maassa kaikkein kaunein..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa rakentaa omaa identiteettiään, eipä sen kummempaa.

Vierailija
4/66 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mäkin oon ihmetellyt. Kerrotaan omia kuulumisia melkein päivittäin ja sitten siinä on se samanlaisella ilmeellä otettu täysin identtinen kuva omasta naamasta. Eikö se tylsistytä? No, onneksi ei tarvitse kaikkea ymmärtääkään.

Vierailija
5/66 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi edes erilaiselta niissä kuvissa.

Vierailija
6/66 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, kun ottavat niitä kuvia myös koulussa oppitunneilla. Onnea vaan jatkoon. T. Ope

Vierailija
7/66 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on kirjaimellisesti 'naamakirja', joten mitä muuta somelta voisi odottaa.

Vierailija
8/66 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sorrun joskus laittamaan kasvokuvia. Yleensä silloin, kun haluan kirjoittaa jostakin aiheesta syvällisemmin, enkä siihen hätään keksi muutakaan kuvaa.

Lähinnä muuten kuvailen luontoa, arkkitehtuuria, lemmikkejä ja arkisia asioita.

Kyllä somesta löytyy myös monipuolisia tilejä. Jostain syystä instagram ehdottaa eniten näitä naamataulukuvia ja ne ovat myös kaikista suosituimpia. Kummallista.

Vierailija
9/66 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen on vaikea heijastaa itsestään muuta kuin egoaan, siksi hän addiktina sitä kuvaa ja esittelee muille. Perisynti on narsismi.

Vierailija
10/66 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö 😅

Vierailija
11/66 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkökeskeisille ja huomiota janoaville kiva harrastus. Minua ei kiinnosta. Viimeisin kuva on varmaankin profiilikuvani ja sekin on vuosia vanha.

Vierailija
12/66 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nykyinen selfiekulttuuri on aivan sairas. Ihmiset sankoin joukoin hakemassa huomiota (katsokaa kaikki kuin kaunis mä oon!!!) ja pönkitystä omalle itsetunnolle. Vielä teineiltä tuon jotenkuten käsittää, mutta että aikuiset ihmisetkin...

Kateuskorttia on nyt turha heittää pöytään, sillä itsestäni saisi samalla meikki- ja filtterimäärällä vähintään yhtä kauniita kuvia.

Vierailija
13/66 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi edes erilaiselta niissä kuvissa.

No niinpä. Tämän ihmisen kasvoilla on aina sama ilme.

https://www.instagram.com/suklaasuukkoja/?hl=fi

Vierailija
14/66 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te seuraatte somessa näitä naaman/takapuolen esittelijöitä? Somessa on paljon muutakin ja jokainen voi valita mitä sieltä seuraa. 

En ole koskaan käsittänyt tätä ihmisten tapaa vartavasten etsiä somesta sellaista seurattavaa, joka ärsyttää itseään.

Vierailija
15/66 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te seuraatte somessa näitä naaman/takapuolen esittelijöitä? Somessa on paljon muutakin ja jokainen voi valita mitä sieltä seuraa. 

En ole koskaan käsittänyt tätä ihmisten tapaa vartavasten etsiä somesta sellaista seurattavaa, joka ärsyttää itseään.

Itse en suraakaan, mutta tuo ilmiö on niin näkyvä, ettei siltä siltikään voi välttyä.

Vierailija
16/66 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelevat varmaan olevansa jotain julkkiksia nämä itsekeskeiset kuvien lähettäjät. Ehkä saaneet lapsena liian vähän huomiota, ja nyt pitää sitten aikuisena julkaista itsestään ja tekosistaan kuvia. Ketä luulisi kiinnostavan jonkun omakuvat eestä ja takaa, tai jonkun leipomat pullat, syöty lounas tai kipsattu jalka. Kas kun eivät lähetä kuvia vielä vessan pöntön tuotoksistaan, joita pitäisi sitten ihailla. 

Vierailija
17/66 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humpuukia moinen moska.

Vierailija
18/66 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai hakea jatkuvasti hyväksyntää ja tukea heikolle itsetunnolle?

Vierailija
19/66 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kaveri, joka ei julkaise ainuttakaan kuvaa ig:ssa eikä fb:ssa ilman,  että olisi itse mukana kuvassa. Jokaikisestä maisemakuvastakin muotoilee selfien, jossa maisema on tausta ja tarkennus kasvoissaan ja vartalossaan. On opetellut asennot ja kuvakulmat, joilla saa vartalonsa ja kasvonsa kaikkein kauneimmin esille.  Ei kai siinä mitään. Koska julkaisee molemmissa paikoissa samat kuvat (10 kuvaa kerrallaan,  joka suunnalta samassa tilanteessa), olen lopettanut seuraamisen jo aikoja sitten. Kaverina toki olen, mutta päivitykset eivät näy

Vierailija
20/66 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille on yllätys ja jännää nähdä oma naama, muille se on arkipäivää. Johtuu siitä että itse ei näe itseään, mutta muut näkee aina kun näkee 😆 Kuvitellaan olevansa jotain uutta ja ihanaa muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme