Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

klaukkala asuinpaikkana,kiire!!

Vierailija
22.04.2010 |

laittakaa please plussat ja miinukset lapsiperheelle asua Klaukkalassa ja kokemuksia Klaukkalan koulusta,kiitos!

Kommentit (404)

Vierailija
101/404 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiireessä ei kannata asuinpaikkaa valita:)

Olen asunut Klaukkalssa 10- vuotta, keskustassa ja Syrjälässä. Ensin olin lapseton ja nyt minulle on ekaluokkalainen, eli kokemusta on päiväkodista, sekä koulusta. Klaukkalassa on aivan riittävän hyvät palvelut, uusi City- Market, muita ruokakauppoja, vaateliikkeitä ym ym. Myös liikuntaharrastuksille on hyvät mahdollisuudet, mm 2 hyvää kuntosalia, jumpat, jalkapallot, tennishalli ym. Ilta-aikaa pääsee 20 minuutissa Jumboon ostoksille ja Variston huonekaluliikkeet on 15 minuutin päässä. Ruuhka- aikaan on koko pääkaupunki ruuhkainen joten sille ei voi mitään, Espooseen ajaa 40 minuuttia aamulla. Lapseni oli Jokipuiston (nyt Mathilda tjs.) ja Isoniitun päiväkodissa ja täytyy sanoa, että olin erittäin tyytyväinen lapseni hoitoon. Nyt hän on uudessa Isoniitun koulussa, eikä se tiettävästi ole homeessa, kouluunkin olen tyytyväinen. Seurakunnan ip-kerho toimii loistavasti- palvelut on siis Klaukkalassa kohdillaan. AInoa miinun on, että haluaisin heiman sosiaalisempaa elämää eli ystävät asuvat Helsingissä ja Espoossa, ja sinne ei sitten enää viikonloppuna tule mentyä kun ajaa Espooseen töihin joka päivä. Rikollisista mulla ei ole havaintoa, eikä huumeongelmasta, mutta lapseni on vasta 7. Tervetuloa! Hintataso on vielä ihan ok, ja täällä on mukavia rivi- ja paritaloja ja myös ihan uusia ok- taloja myynnissä.

Isoniitun koululla oli tänäänkin poliisit, väkivallantekoja ...

En tod muuttais sinne lasten kanssa.

Eikös siellä ollut iskä käynyt meuhkaamassa, että lapsensa kiusaamisen koulussa on loputtava. Joko koulun toimesta tai hänen.

Ei varmasti kovin rakentava ole keskustelutyyli ollut, mutta ei nyt ehkä väkivallantekoja…

Minä taas kuulin että siellä olisi muualtatulleiden joukko käynyt uhittelemassa, paikallista rytmiryhmää. kiistaa rap kappaleista ja sanoituksista.

Ei varmasti kovin rakentavaa keskustelua musiikista, mutta tunnetusti ei nyt whkä väkivallantekoja sentään, puhtaasti musikaalisia mielipide eroja, jotka ratkaistaan suusanallisesti rap-battlella.

Onko Pikku G jotenkin osallinen asiaan? Klaukkalan rap-ikoni oli aikoinaan oli ostamassa "10 rockia" ja päätyi lehtien otsikoihin - Matti Vanhanen salettiin poltti tämän takia Pikku G:n cd-levyt takassaan.

Vierailija
102/404 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Klaukkalaan ole pesiytynyt jotain huumejengejäkin? Niistähän on Nurmijärven paikallislehdissä kirjoitettu runsaasti viimeaikoina.

Kerrotko mulle kaupungin, kunnan tai kylän, jossa ei ole päihdeongelmia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/404 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Klaukkalaan ole pesiytynyt jotain huumejengejäkin? Niistähän on Nurmijärven paikallislehdissä kirjoitettu runsaasti viimeaikoina.

Harvassa paikassa peruskouluikäiset lapset sekoilevat huumepäissään niin kuin Klaukkalassa!

"Kun 7.-luokkalaisesta tuli huumeiden käyttäjä – äiti kertoo perheensä tarinan varoittaakseen muita"

https://www.nurmijarvenuutiset.fi/paikalliset/1508574

Vierailija
104/404 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jengiytynyt niin kuin Tukholman lähiöt!?

Vierailija
105/404 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniainen.

106/404 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kauheaa seutua. Rikollisia pariskuntia. Keski-ikäisiä ja vanhempia huumehörhöjä varsinkin Myssyntiellä.

Vierailija
107/404 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Aivan kauheaa seutua. Rikollisia pariskuntia. Keski-ikäisiä ja vanhempia huumehörhöjä varsinkin Myssyntiellä.

Monilla vielä vihainen tappelukoira löysän remmin päässä!

Vierailija
108/404 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sinne Myssytielle enää mene edes iltakävelylle!

Vierailija
109/404 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on mielipiteitä. Allekirjoitan sen, että tämä on nukkumalähiö. Hiljaista on iltaisin, pari mopojonnea pärryttelee perjantai-iltaisin. Väkivaltaan ja huumeisiin en ole törmännyt, mutta hemmoteltuja keskituloa varakkaampien vanhempien kullanmuruja on valitettavan paljon. Saavat vanhemmiltaan kaiken, ei mitään rajoja tai ne venyvät ja paukkuvat.

Isoniitun vihainen isä on tosiaan se suurin väkivaltauutinen, mutta jonkunhan on pullamössöille pidettävä kuria, kun omat vanhemmat ei pysty. Näitä oman käden oikeutta käyttäviä on valitettavasti enemmänkin, hyvätuloisia ja uskovat omistavansa koko maailman. Alkaa olla ehkä jo kyläpiirrekin.

Julkinen liikenne on olematon, ruokakauppoja ja harrastuksia löytyy joka kulmasta mutta muusta on sitten pulaa.

Tiivistettynä nousukasmainen, lapsiin keskittyvä lähiö.

Äiti,jolla on kolme lasta Isoniitussa

110/404 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myssyntiellä asuu siivooja värillisen avaruusinsinöörimiehensä kanssa. Siivooja sai ehdottoman vankeustuomion, kun kavalsi 450.000 euroa vanhalta mummulta, jonka luona kävi siivoamassa.

Rakennutti aikamoisen kartanon Myssyntielle ja osti Suomen ensimmäisen Lexuksen vanhukselta varastamillaan rahoilla.

Että sellaista sortin sakkia.

Vierailija
111/404 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Myssyntiellä asuu siivooja värillisen avaruusinsinöörimiehensä kanssa. Siivooja sai ehdottoman vankeustuomion, kun kavalsi 450.000 euroa vanhalta mummulta, jonka luona kävi siivoamassa.

Rakennutti aikamoisen kartanon Myssyntielle ja osti Suomen ensimmäisen Lexuksen vanhukselta varastamillaan rahoilla.

Että sellaista sortin sakkia.

No huh huh mikä paikka! Täytyy miettiä mistä palvelujaan tilaa.

Vierailija
112/404 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentomelualuetta koko kylä, Finnairin taantumus on tosin pitänyt 2 vuotta ilmatilan puhtaana. Sen ovat täyttäneet huumepäissään ympäri kylää yötäpäivää mopoilevat teinit, joiden vanhemmat asuu myös Klaukkalassa. Mopoista siirrytään henkilöautoromuihin, jotka nekin on viritetty pakoputkesta.

Kulttuuriosion hoitaa kongolaiset ja romanit, joita kylässä piisaa.

Vierailija
113/404 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä muutama vuosi sitten lli ihan OK, nyt ottaa mallia Vantaan ongelmalähiöstä kotimaisin voimin, sillä värillisyys on vielä vähäistä.

Vierailija
114/404 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun olin Klaukkalassa minut yritettiin ryöstää puukolla uhaten kävelytiellä! Joku sekava paikallinen markonaami yritti saada tupakkaa ja raha

Vierailija
115/404 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa Ernst Hemmingwayn teoksia oltiin tuhrittu nuuskalla, hävytöntä.

Vierailija
116/404 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kaikki Klakelaiset, tänään rennosti iltaa viettämään Ravintola Dopingiin!

Vierailija
117/404 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timanttinen meno!

Vierailija
118/404 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ja rauhallinen paikka. Talvella monilla kauniita ulkovalaistuksia.

Vierailija
119/404 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta! Aivan lyömätön syy muuttaa sinne😁

Vierailija
120/404 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta! Aivan lyömätön syy muuttaa sinne😁

Jos kesäisin on vielä puutarhatonttuja ja trampoliineja takapihoilla niin on aivan täydellinen idylli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi