Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

klaukkala asuinpaikkana,kiire!!

Vierailija
22.04.2010 |

laittakaa please plussat ja miinukset lapsiperheelle asua Klaukkalassa ja kokemuksia Klaukkalan koulusta,kiitos!

Kommentit (404)

Vierailija
81/404 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tavata muita julkkiksia kuin Pikku G:n ja Matti Vanhasen?

Vierailija
82/404 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko Klaukkalassa edes Uber, Wolt tai Yango?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/404 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamea! nopeasti

Vierailija
84/404 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vaimon kanssa mietitty Klaukalaa. Käyn Vantaalla töissä putkifirmassa ja vaimo terveyskeskuksessa. Harrastuksina koiranäyttelyt, kävelylenkit ja shoppailu Citymarketissa tai Prismassa. Budjetti olisi noin 250 000 +- 30 000 euroa. Olisiko Klaukkala hyvä paikka elämäntyyliimme?

Vierailija
85/404 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ei kyllä mitään Klaukkalan asiantuntijoita löydy!

Vierailija
86/404 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Klaukkalassa ollut viime aikoina mitään eloa?

Vierailija
87/404 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei viimeiseen 20 vuoteen.

Vierailija
88/404 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Keskellä ei missään. Joka paikkaan matkaa.

Vierailija
89/404 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
90/404 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joni, 34, havaitsi ”oudon” ilmiön Klaukkalan taivaalla: – asian­tuntija kertoo, mistä oli kyse

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008331687.html

Vierailija
91/404 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsellut myös Klaukkalasta asuntoja, onko hyvä paikka?

Vierailija
92/404 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsellut myös Klaukkalasta asuntoja, onko hyvä paikka?

Ihan ok jos etsii edullista nukkumalähiötä Vantaan kyljestä.

Vierailija
93/404 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin Jysk ja Rusta avaavat myymälät Klaukkalaan ja uudessa matkakeskuksessa on lähijunan raidevaraus.

Vierailija
94/404 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin Jysk ja Rusta avaavat myymälät Klaukkalaan ja uudessa matkakeskuksessa on lähijunan raidevaraus.

Ja paikallinen räkäläkin on nykyään oluthuone Sir Oliver tai vastaavaa.

Vierailija
95/404 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klaukkalassa tapahtuu:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5678b661-34f0-422a-a15e-13ab1f806e02

"Tiedotteen mukaan oppilaiden on ollut turvallista jatkaa koulunkäyntiä ilman pelkoa vastaavista häiriötilanteista.

Kunta on järjestänyt ulkopuolisen vartiointiliikkeen palveluja koululla."

Turvallista käydä koulussa, vaikka tarvitaan jatkuvasti vartijoita?

Vierailija
96/404 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen ghetto nykyään. Kouluissakin vartijat kuin Bronxissa.

Vierailija
97/404 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiireessä ei kannata asuinpaikkaa valita:)

Olen asunut Klaukkalssa 10- vuotta, keskustassa ja Syrjälässä. Ensin olin lapseton ja nyt minulle on ekaluokkalainen, eli kokemusta on päiväkodista, sekä koulusta. Klaukkalassa on aivan riittävän hyvät palvelut, uusi City- Market, muita ruokakauppoja, vaateliikkeitä ym ym. Myös liikuntaharrastuksille on hyvät mahdollisuudet, mm 2 hyvää kuntosalia, jumpat, jalkapallot, tennishalli ym. Ilta-aikaa pääsee 20 minuutissa Jumboon ostoksille ja Variston huonekaluliikkeet on 15 minuutin päässä. Ruuhka- aikaan on koko pääkaupunki ruuhkainen joten sille ei voi mitään, Espooseen ajaa 40 minuuttia aamulla. Lapseni oli Jokipuiston (nyt Mathilda tjs.) ja Isoniitun päiväkodissa ja täytyy sanoa, että olin erittäin tyytyväinen lapseni hoitoon. Nyt hän on uudessa Isoniitun koulussa, eikä se tiettävästi ole homeessa, kouluunkin olen tyytyväinen. Seurakunnan ip-kerho toimii loistavasti- palvelut on siis Klaukkalassa kohdillaan. AInoa miinun on, että haluaisin heiman sosiaalisempaa elämää eli ystävät asuvat Helsingissä ja Espoossa, ja sinne ei sitten enää viikonloppuna tule mentyä kun ajaa Espooseen töihin joka päivä. Rikollisista mulla ei ole havaintoa, eikä huumeongelmasta, mutta lapseni on vasta 7. Tervetuloa! Hintataso on vielä ihan ok, ja täällä on mukavia rivi- ja paritaloja ja myös ihan uusia ok- taloja myynnissä.

Isoniitun koululla oli tänäänkin poliisit, väkivallantekoja ...

En tod muuttais sinne lasten kanssa.

Vierailija
98/404 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut Klaukkalssa 10- vuotta, keskustassa ja Syrjälässä. Ensin olin lapseton ja nyt minulle on ekaluokkalainen, eli kokemusta on päiväkodista, sekä koulusta. Klaukkalassa on aivan riittävän hyvät palvelut, uusi City- Market, muita ruokakauppoja, vaateliikkeitä ym ym. Myös liikuntaharrastuksille on hyvät mahdollisuudet, mm 2 hyvää kuntosalia, jumpat, jalkapallot, tennishalli ym. Ilta-aikaa pääsee 20 minuutissa Jumboon ostoksille ja Variston huonekaluliikkeet on 15 minuutin päässä. Ruuhka- aikaan on koko pääkaupunki ruuhkainen joten sille ei voi mitään, Espooseen ajaa 40 minuuttia aamulla. Lapseni oli Jokipuiston (nyt Mathilda tjs.) ja Isoniitun päiväkodissa ja täytyy sanoa, että olin erittäin tyytyväinen lapseni hoitoon. Nyt hän on uudessa Isoniitun koulussa, eikä se tiettävästi ole homeessa, kouluunkin olen tyytyväinen. Seurakunnan ip-kerho toimii loistavasti- palvelut on siis Klaukkalassa kohdillaan. AInoa miinun on, että haluaisin heiman sosiaalisempaa elämää eli ystävät asuvat Helsingissä ja Espoossa, ja sinne ei sitten enää viikonloppuna tule mentyä kun ajaa Espooseen töihin joka päivä. Rikollisista mulla ei ole havaintoa, eikä huumeongelmasta, mutta lapseni on vasta 7. Tervetuloa! Hintataso on vielä ihan ok, ja täällä on mukavia rivi- ja paritaloja ja myös ihan uusia ok- taloja myynnissä.

Eikös siellä ollut iskä käynyt meuhkaamassa, että lapsensa kiusaamisen koulussa on loputtava. Joko koulun toimesta tai hänen.

Ei varmasti kovin rakentava ole keskustelutyyli ollut, mutta ei nyt ehkä väkivallantekoja…

Vierailija
99/404 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Klaukkalaan ole pesiytynyt jotain huumejengejäkin? Niistähän on Nurmijärven paikallislehdissä kirjoitettu runsaasti viimeaikoina.

Vierailija
100/404 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös siellä ollut iskä käynyt meuhkaamassa, että lapsensa kiusaamisen koulussa on loputtava. Joko koulun toimesta tai hänen.

Ei varmasti kovin rakentava ole keskustelutyyli ollut, mutta ei nyt ehkä väkivallantekoja…

Minä taas kuulin että siellä olisi muualtatulleiden joukko käynyt uhittelemassa, paikallista rytmiryhmää. kiistaa rap kappaleista ja sanoituksista.

Ei varmasti kovin rakentavaa keskustelua musiikista, mutta tunnetusti ei nyt whkä väkivallantekoja sentään, puhtaasti musikaalisia mielipide eroja, jotka ratkaistaan suusanallisesti rap-battlella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi