Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun mies ei tajua mitään

Vierailija
11.10.2022 |

Hän pitää itsestäänselvyytenä että käyn kaupassa, laitan ruoan, hoidan lapset, ja muutenkin pyöritän arjen. Jos olen illan pois, esim töissä, niin kamala sotku odottaa kotona palatessani.

Mikä siinä on, että vaikka näistä asioista on keskusteltu miljoona kertaa, esim kaupassa käynnin tasapuolisuudesta, niin silti saattaa mennä usein viikkoja ettei miehelle edes tule mieleen että vois mennä kauppaan? Ja jos valitan aiheesta, että hän ei käy kaupasta, niin mies kumoaa valitukseni sillä että sanoo kyllähän käy. Joo, on käynyt kyllä kerran kuukausi sitten ja sitten keskustelu menee täysin vänkäämiseksi ja ohi aiheen. Miksi? Voi v että ottaa päähän!

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi antaa naisen hoitaa ostokset, se on paljon tehokkaampaa kaikkien kannalta. Nainen sen kuitenkin tietää mitä puuttuu, mistä kaikki löytyy kaupassa ja mitä jugurttimerkkiä pitää kenellekin olla.

Mies on liian suurpiirteinen siihen mikromanagerointiin. Kunhan kyyditsee ja kantaa painavat kassit.

Mä olen aivan samaa mieltä, ja meidän perheen kokki, olen paljon parempi siinä. Miehen kaupassakäynnillä jäisi reseptit toteuttamatta, mutta ajaa kyllä noutoreissut, kantaa ostokset, tiskaa ja siivoaa. Ne eivät ole niin tarkkoja, pyykit ja ruoat ovat minun.

Vierailija
62/65 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ottavat miehikseen kaiken maailman urpoja?

Fiksuja , kohteliaita ja auttavaisia sekä rakastavia miehiäkin olisi olemassa,

Ne on tylsiä. Niiden kanssa voi sit myöhemmin leikkiä kotia kun lapset on jo tehty eikä seksiä tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla sinkku ilman mitään mielenkiintoa parisuhteeseen... ahhh. Sorry, not sorry.

Vierailija
64/65 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette tuommoisten roskamiesten kanssa?

Vierailija
65/65 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne, onkohan miehillä aivoissa joku rakennepoikkeama mikä selittäisi tälläisen käytöksen?

Naisilla ainakin taitaa olla, kun jostain syystä preferoivat miehiä, jotka ovat tuollaisia.