Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KYSYMYS PIKKUJOULUISTA: Jos näet työkaverin pettämässä miestään/naistaan, kerrotko siitä eteenpäin?

Vierailija
11.10.2022 |

Itse olen monesti nähnyt hoitaja työkavereita pettämässä pikkusievässä, mutta en ole koskaan kertonut.

Entä sinä?

Kommentit (167)

Vierailija
101/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kertoisin näiden puolisoille ja ottaisin kuvan jos vain kykenisin todisteeksi.

Mulla ei ole minkäänlaista arvostusta pettäjiä kohtaan ja todellakin aion kertoa heidän tekemisistä.

Pettäminen kun on henkistä pahoinpitelyä puolisoa kohtaan, eikä henkilö joka henkisesti pahoinpitelee puolisoaan ansaitse arvostusta tai sitä, että minä piilottelen hänen tekemisiäänsä.

Myös puolisona haluaisin, että minulle kerrottaisiin jos oma puolisoni tekisi jotain tuollaista.

Korkealle en kyllä arvostaisi henkilöa joka lähtee kuvaamaan mun puolisoa tai tämän työkavereita pikkujoulussa.

No ehkä sinä olet sitten sellainen henkilö, joka tahtoo pettävän puolison. Älä itke, kun tuo sitten tapahtuu sinulle. 

Vierailija
102/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuuluisi minulle. Vain jos joku sutinoisi johonkin työhön palkattavan kanssa ja sitten henkilö etenisi yllättäen tai asialla muuten olisi vaikutusta työssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kertoisin näiden puolisoille ja ottaisin kuvan jos vain kykenisin todisteeksi.

Mulla ei ole minkäänlaista arvostusta pettäjiä kohtaan ja todellakin aion kertoa heidän tekemisistä.

Pettäminen kun on henkistä pahoinpitelyä puolisoa kohtaan, eikä henkilö joka henkisesti pahoinpitelee puolisoaan ansaitse arvostusta tai sitä, että minä piilottelen hänen tekemisiäänsä.

Myös puolisona haluaisin, että minulle kerrottaisiin jos oma puolisoni tekisi jotain tuollaista.

Korkealle en kyllä arvostaisi henkilöa joka lähtee kuvaamaan mun puolisoa tai tämän työkavereita pikkujoulussa.

No ehkä sinä olet sitten sellainen henkilö, joka tahtoo pettävän puolison. Älä itke, kun tuo sitten tapahtuu sinulle. 

Sinäkö itket sitä jo valmiiksi että jos minua joku sattuisi pettämään. No omapa on asiasi.

Vierailija
104/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kertoa? Ei ole minun päänsärkyni ja tuollaisista väliintuloista ei saa itselleen mitään muuta kuin haittaa ja sellaista häiriötekijää ei todellakaan kaipaa työelämän oheen. 

Vierailija
105/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kerron, niinkuin kuuluukin kertoa. Jos mieheni pettäisi minua juhlissa, niin haluaisinko että asiasta tietävät eivät siitä minulle kertoisi, koska "no eihän se nyt minulle kuulu!!!"? Totta hemmetissä haluaisin asiasta tietää. Pettäjiä ei tueta.

Voi miten viatonta. Kaikki pettävät tilaisuuden tullen. Kaikki.

Vierailija
106/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsyy miksi en käy missään työpaikan pippaloissa. Jos jotain joskus näkisin, olisin kuin en tietäisikään.

Meillä on töissä tässä 20v aikana todella monta aviokriisiä/eroa tullut työpaikkaromanssien takia, itsellänikin sysäys lopulliseen avioeroon aikoinaan alkoi työkaveriin ihastumisella. Paha vain että tuo työkaveri oli lopulta aivan Hyllu, ja siitä sain todellakin kärsiä, ja exäni joutui kärsimään, ja minä sain hävetä vuosia jälkeenpäin. 

Tuolloin tein päätöksen ettei koskaan enää, ja työkaverit ovat vain työkavereita, eivätä kuulu siviilielämään yhtään mitenkään. 

Vierailija
107/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon että joku ois ei:n työpaikalta kertonut. Hän sääti jokatoisen muijan kanssa työpaikallaan ja kunnerottiin niin valmiina oli tietysti katsottuna työkaveri. Tämä nykyinen sitten joskus kertoi kuinka olivat töissä ihmetelleet kuinka mahdan olla yksinäinen. Ennemmin olisin toivonut toimintaa ja kertomista kuin ihmettelyä. Olisin voinut erota munattomasta ukosta jo vuosia aiemmin.

Vierailija
108/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon että joku ois ei:n työpaikalta kertonut. Hän sääti jokatoisen muijan kanssa työpaikallaan ja kunnerottiin niin valmiina oli tietysti katsottuna työkaveri. Tämä nykyinen sitten joskus kertoi kuinka olivat töissä ihmetelleet kuinka mahdan olla yksinäinen. Ennemmin olisin toivonut toimintaa ja kertomista kuin ihmettelyä. Olisin voinut erota munattomasta ukosta jo vuosia aiemmin.

Ei = ex.ihana oikoluku

Vierailija
109/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsyy miksi en käy missään työpaikan pippaloissa. Jos jotain joskus näkisin, olisin kuin en tietäisikään.

Meillä on töissä tässä 20v aikana todella monta aviokriisiä/eroa tullut työpaikkaromanssien takia, itsellänikin sysäys lopulliseen avioeroon aikoinaan alkoi työkaveriin ihastumisella. Paha vain että tuo työkaveri oli lopulta aivan Hyllu, ja siitä sain todellakin kärsiä, ja exäni joutui kärsimään, ja minä sain hävetä vuosia jälkeenpäin. 

Tuolloin tein päätöksen ettei koskaan enää, ja työkaverit ovat vain työkavereita, eivätä kuulu siviilielämään yhtään mitenkään. 

Jos työkaveri on "hullu" ja käytäytyy asiattomasti miksi sitä pitäisi hävetä?

Vierailija
110/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kerron, niinkuin kuuluukin kertoa. Jos mieheni pettäisi minua juhlissa, niin haluaisinko että asiasta tietävät eivät siitä minulle kertoisi, koska "no eihän se nyt minulle kuulu!!!"? Totta hemmetissä haluaisin asiasta tietää. Pettäjiä ei tueta.

Voi miten viatonta. Kaikki pettävät tilaisuuden tullen. Kaikki.

Ehkä sinä olet niin itsekäs narsistinen ihminen joka ei välitä puolisostaan, että olet valmist pettämään puolisoasi, mutta kaikki eivät sellaisia ole.

Minä en omaa puolisoani pettäisi, koska välitän puolisostani. Ymmärrän, ettet sinä ymmärrä miltä se tuntuu että välittää ja rakastaa toista henkilöä niin paljon, ettei koskaan haluaisi heitä satuttaa.

Vierailija
111/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
112/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se puolison munattomuus tulee täytenä yllätyksenö. Sulla ei ole mitään tietoaa millainen puoliso on elle joku sitä sinulle kerro?

Vierailija
113/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sinua ei hävettäisi tuollainen avioerosekasotku työpaikallasi? Huh.

Vierailija
114/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käräyttänyt vuosien aikana yli 10 naista pettämisestä pikkujouluissa. On ollut varmasti kiva tunnelma kotona seuraavana aamuna.

Vierailija
115/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sinua ei hävettäisi tuollainen avioerosekasotku työpaikallasi? Huh.

Ei. Miksi pitäisi?

Vierailija
116/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilö on satuttanut henkilöä, joka häntä rakasti ja heittänyt todennäköisesti hyvän parisuhteensa roskiin jonkun hullun takia,niin kyllä sellaista pitää hävetä. 

Vierailija
117/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymyksen asettelu jo sinänsä. Miksi puuttua toisten aikuisten tekemisiin?

Vierailija
118/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan kertoisi. En puutu muiden asioihin. Ja ihmisillä voi olla vaikka avoinsuhde.

Vierailija
119/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä pikkujouluissa oli pariskunta, jotka pettivät toisiaan molemmat :D Näin pariskunnan äijän imuttelevan vieraan naisen kanssa vessoilla päin, ja muijan muhinoivan jonkun toisen naisen (kyllä!) kanssa sohvaryhmällä. Ajattelin että asia ei mulle kuulu, ehkä heillä on avoin suhde tai jotain. Olivat ihan tuhannen päissään ja muija sammui juhlapaikalle. Muutkin olivat huomanneet nää muhinoinnit kyllä. Muutaman kaverin kanssa niitä hetki taivasteltiin, mutta tultiin siihen tulokseen että meitä on moneen junaan :D

Vierailija
120/167 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilö on satuttanut henkilöä, joka häntä rakasti ja heittänyt todennäköisesti hyvän parisuhteensa roskiin jonkun hullun takia,niin kyllä sellaista pitää hävetä. 

Miksi toisen ihmisen vuoksi pitäisi hävetä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän