KYSYMYS PIKKUJOULUISTA: Jos näet työkaverin pettämässä miestään/naistaan, kerrotko siitä eteenpäin?
Itse olen monesti nähnyt hoitaja työkavereita pettämässä pikkusievässä, mutta en ole koskaan kertonut.
Entä sinä?
Kommentit (167)
Kyllä minä mielelläni näkemästäni juoruilen muille työkavereille, mutta en minä nyt minkään esimiehen tai puolison puheille marssi? Vai kenelle kertomista tässä tarkoitettiin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä mielelläni näkemästäni juoruilen muille työkavereille, mutta en minä nyt minkään esimiehen tai puolison puheille marssi? Vai kenelle kertomista tässä tarkoitettiin
No ihan kenelle tahansa kertomista.
Toki kaikista moraalisinta olisi kertoa työkumppanin kumppanille, mutta mihin asemaan sitten joutuisi esim. hoitajien keskuudessa? Hyljeksityksi kiusatuksi? Se on jo muutenkin ongelma naisvaltaisella hoitoalalla.
Ei ole minun asiani. Muutenkin viestintuoja yleensä ammutaan tavalla tai toisella.
En ole pätkääkään utelias. Ihmisten asiat ei kiinnosta minua yhtään. Tehkööt mitä haluaa.
Tottakai kerron, niinkuin kuuluukin kertoa. Jos mieheni pettäisi minua juhlissa, niin haluaisinko että asiasta tietävät eivät siitä minulle kertoisi, koska "no eihän se nyt minulle kuulu!!!"? Totta hemmetissä haluaisin asiasta tietää. Pettäjiä ei tueta.
Jokainen hoitaa omat ihmissuhteensa. Vähän ehkå kunnioitus menee henkilöön ja toisaalta vähän kadehtiikin sitä joka iskee sen parhaan...itse en missään tilanteessa ole kuitenkaan tuohon lähtenyt.
Jos jotku sinkut säpisee keskenään niin se on jännä ja kiva asia. En kuitenkaan juttele näistä asioista töissö, en sano mitään.
En kerro, jollei se petetty nyt satu olemaan joku erittäin läheinen ystäväni tms.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kerron, niinkuin kuuluukin kertoa. Jos mieheni pettäisi minua juhlissa, niin haluaisinko että asiasta tietävät eivät siitä minulle kertoisi, koska "no eihän se nyt minulle kuulu!!!"? Totta hemmetissä haluaisin asiasta tietää. Pettäjiä ei tueta.
Edellisen kommenttini alapeukuttaja näköjään tukee pettämistä, eikä haluaisi asiasta tietää jos oma puoliso pettää. No, joillakin jää välillä aamulääkkeet ottamatta :) Meistä on moneksi.
En mut otan niin paljon audiovisuaalista materiaalia mitä ikinä vain saan. Osasta on tullut niin hyvää ja anonyymiä että lähti nettiin levitykseen.
Ei ole mun salaisuuteni. Itsehän on soppansa keittänyt.
Juoruaminen ei ole mun juttu, mutta kettuilla osaan ja pudottaa tyypit maan pinnalle.
En ole kertonut, en tiedä työkavereiden parisuhdekiemuroita. Joillekin se ei ole pettämistä.
Kyllä minä kertoisin kaikille niille, jotka osaavat arvostaa hyviä juoruja. Hyvällä tuurilla juttu kantautuisi myös jonkun pettäjän luottomiehen/-naisen korviin, joka oletettavasti tivaisi pettäjältä, että mitä ihmettä. Tässä olisi kaksi hyvää puolta: a) pettäjä tuntisi olonsa nöyryytetyksi ja epäammattimaiseksi, b) pettäjä tietäisi, että kylillä tiedetään ja paine tunnustaa asia itse puolisolle kasvaisi.
Miksi kertoisin?