Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KYSYMYS PIKKUJOULUISTA: Jos näet työkaverin pettämässä miestään/naistaan, kerrotko siitä eteenpäin?

Vierailija
11.10.2022 |

Itse olen monesti nähnyt hoitaja työkavereita pettämässä pikkusievässä, mutta en ole koskaan kertonut.

Entä sinä?

Kommentit (167)

Vierailija
1/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kertoisin?

Vierailija
2/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä mielelläni näkemästäni juoruilen muille työkavereille, mutta en minä nyt minkään esimiehen tai puolison puheille marssi? Vai kenelle kertomista tässä tarkoitettiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi. Ei kuulu minulle.

Vierailija
4/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä mielelläni näkemästäni juoruilen muille työkavereille, mutta en minä nyt minkään esimiehen tai puolison puheille marssi? Vai kenelle kertomista tässä tarkoitettiin

No ihan kenelle tahansa kertomista.

Toki kaikista moraalisinta olisi kertoa työkumppanin kumppanille, mutta mihin asemaan sitten joutuisi esim. hoitajien keskuudessa? Hyljeksityksi kiusatuksi? Se on jo muutenkin ongelma naisvaltaisella hoitoalalla.

Vierailija
5/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puutu muiden asioihin niin kauan kun se ei vaikuta minuun.

Vierailija
6/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti.

Vierailija
7/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin näkee ketään aktissa... otitko videolle?

Vierailija
8/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun asiani. Muutenkin viestintuoja yleensä ammutaan tavalla tai toisella.

Vierailija
9/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään kerro. Se on heidän asiansa.

Vierailija
10/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pätkääkään utelias. Ihmisten asiat ei kiinnosta minua yhtään. Tehkööt mitä haluaa.

Vierailija
11/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kerron, niinkuin kuuluukin kertoa. Jos mieheni pettäisi minua juhlissa, niin haluaisinko että asiasta tietävät eivät siitä minulle kertoisi, koska "no eihän se nyt minulle kuulu!!!"? Totta hemmetissä haluaisin asiasta tietää. Pettäjiä ei tueta.

Vierailija
12/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen hoitaa omat ihmissuhteensa. Vähän ehkå kunnioitus menee henkilöön ja toisaalta vähän kadehtiikin sitä joka iskee sen parhaan...itse en missään tilanteessa ole kuitenkaan tuohon lähtenyt.

Jos jotku sinkut säpisee keskenään niin se on jännä ja kiva asia. En kuitenkaan juttele näistä asioista töissö, en sano mitään.

Vierailija
13/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro, jollei se petetty nyt satu olemaan joku erittäin läheinen ystäväni tms.

Vierailija
14/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kerron, niinkuin kuuluukin kertoa. Jos mieheni pettäisi minua juhlissa, niin haluaisinko että asiasta tietävät eivät siitä minulle kertoisi, koska "no eihän se nyt minulle kuulu!!!"? Totta hemmetissä haluaisin asiasta tietää. Pettäjiä ei tueta.

Edellisen kommenttini alapeukuttaja näköjään tukee pettämistä, eikä haluaisi asiasta tietää jos oma puoliso pettää. No, joillakin jää välillä aamulääkkeet ottamatta :) Meistä on moneksi.

15/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso kysyisi niin kertoisin. Joka tapauksessa arvostukseni työkaveria kohtaan olisi mennyttä ja kohtelisin häntä kuin ilmaa.

Vierailija
16/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mut otan niin paljon audiovisuaalista materiaalia mitä ikinä vain saan. Osasta on tullut niin hyvää ja anonyymiä että lähti nettiin levitykseen.

Vierailija
17/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun salaisuuteni. Itsehän on soppansa keittänyt.

Juoruaminen ei ole mun juttu, mutta kettuilla osaan ja pudottaa tyypit maan pinnalle.

Vierailija
18/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut, en tiedä työkavereiden parisuhdekiemuroita. Joillekin se ei ole pettämistä.

19/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kertonut, en tiedä työkavereiden parisuhdekiemuroita. Joillekin se ei ole pettämistä.

Silloin kertomisesta ei ole mitään haittaa.

Vierailija
20/167 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kertoisin kaikille niille, jotka osaavat arvostaa hyviä juoruja. Hyvällä tuurilla juttu kantautuisi myös jonkun pettäjän luottomiehen/-naisen korviin, joka oletettavasti tivaisi pettäjältä, että mitä ihmettä. Tässä olisi kaksi hyvää puolta: a) pettäjä tuntisi olonsa nöyryytetyksi ja epäammattimaiseksi, b) pettäjä tietäisi, että kylillä tiedetään ja paine tunnustaa asia itse puolisolle kasvaisi.