Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan tunteneet ihmistä, josta aistitte jonkun sortin kylmyyden?

Vierailija
11.10.2022 |

Vaikka he osaavat olla näennäisesti empaattisia ja lämpimpiä ja pidettyjäkin eli kaikki eivät edes aisti sitä. Kuinka tämä kylmyys on sitten paljastunut?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Erittäin pidetty ihminen. Ei haukkunut muita ihmisiä jos inhosi heitä, vaan itki ja valehteli miten nämä ovat keljuja hänelle. Vaikka eivät olleet.

Harvinaisen myrkyllinen ihminen. Ihmettelin aina miksi muut eivät vaistonneet sitä hänessä, vaikka minulle se oli kuin kyltti otsassa. Merkillistä.

Vierailija
2/48 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse ennen todella empaattinen. Sitten se muuttui. Koin itse paljon traumatisoivia asioita ja ihmiset vain kiusasivat ja painoivat minua alas. En saanut mistään apua. Nyt olen katkeroitunut. Minulla on todella hyvät sosiaaliset taidot ja esitän empaattista, mutta oikeasti en välitä. En sitten yhtään. Lähinnä tunnen enää vihaa ja katkeruutta. Koen vain kilpailevani ja tappelevani muita ihmisiä vastaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen ollut paljon tekemisissä pappien kanssa ja heistä kaikista on väreillyt tuo iljettävä tunne ulkokultaisen pintakerroksen alla.

Vieläkin saan inhon väristyksiä, kun muisteln noiden taapamisten ilmapiiriä.

Vierailija
4/48 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, olen tuntenut psykopaatin.

Vierailija
5/48 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin

Vierailija
6/48 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ystäväni lapsen. Olen pelännyt häntä siitä asti kun hän on ollut noin kaksivuotias. Nyt alakoulussa eikä hyvin mene.

Vierailija
7/48 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kivaa ja aurinkoista päivää kaikille. 

Mulle kävi ihme juttu tänään siinä klo 14:00 kun huomasin ikkunastani että mun isoa vaatekaappia kannettiin pakuun. Siitäkös mä riemastuin ja sain varkaan ja ostajan kiinni itse teosta. Ilmoitin tietysti poliiseillekin ja annoin nimeni koska tunsin varkaan

Vierailija
8/48 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun kemiat ei kohtaa. Hyvinkin yleistä.

Vierailija
9/48 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikos tämä ihminen tehnyt käytännössä sellaisia tekoja, joista joutuu vankilaan? Kaikkihan ei niitä tee.

Itse myös epäilen, että kyse on psykopatiasta. Kaikki eivät vain näe läpi. En minäkään alkuun.

Ap

Vierailija
10/48 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näähän ovat taitavia siinäkin.. eli saavat kemiat kohtaamaan.

Vierailija
11/48 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näähän ovat taitavia siinäkin.. eli saavat kemiat kohtaamaan.

Eivät läheskään aina saa.

Vierailija
12/48 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikos tämä ihminen tehnyt käytännössä sellaisia tekoja, joista joutuu vankilaan? Kaikkihan ei niitä tee.

Itse myös epäilen, että kyse on psykopatiasta. Kaikki eivät vain näe läpi. En minäkään alkuun.

Ap

Narsistit tekee aina pahaa, mutta osaavat toimia niin ettei jää kiinni. Yleensä tyhmemmät, päihteidenkäyttäjät ym joutuu vankilaan. Vaarallisimpia on sen verran älykkäät jotka osaa juonitella ja peittää toimintaansa.

Vierailija
13/48 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kohdannut sellaista ihmistä. Yleensä ne ihmiset jotka ovat kylmiä niin myös olemuskin on sellainen.

Vierailija
14/48 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En :D Kämppis raahas ryyppy illan jälkeen jonkun miekkosen tänne kämpille, joka oli kuulemma pyytäny yösijaa. Sitte joskus klo 6 jälkee aamulla tää mies (oli vissii vielä aika tuhdissa kännissä) sai idean että haluaa käydä mun kämpässä, ongelmana vaan se että ovi lukossa. No se ei tätä miestä estänyt, joten hän päätti sitten murtaa oveni väkivallalla.

Vierailija
15/48 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen ollut paljon tekemisissä pappien kanssa ja heistä kaikista on väreillyt tuo iljettävä tunne ulkokultaisen pintakerroksen alla.

Vieläkin saan inhon väristyksiä, kun muisteln noiden taapamisten ilmapiiriä.

Tämähän se muuten on aivan totta.

Vierailija
16/48 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistökuningatar K....

Vierailija
17/48 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse ennen todella empaattinen. Sitten se muuttui. Koin itse paljon traumatisoivia asioita ja ihmiset vain kiusasivat ja painoivat minua alas. En saanut mistään apua. Nyt olen katkeroitunut. Minulla on todella hyvät sosiaaliset taidot ja esitän empaattista, mutta oikeasti en välitä. En sitten yhtään. Lähinnä tunnen enää vihaa ja katkeruutta. Koen vain kilpailevani ja tappelevani muita ihmisiä vastaan. 

Jos tunnet vihaa sekä katkeruutta ja koet tappelevasi muiden kanssa, olet edelleen huonossa elämäntilanteessa eli huonossa paikassa? Millaisten ihmisten kanssa vietät aikaasi? Mikään työpaikka ei ole vihassa elämisen arvoinen. Tuollaisesta kokemuksesta voi mennä vuosia päästä yli, mutta ilman vihaa ja katkeruutta voi elää eikä ole parempaa aikaa sille kuin nyt, kun on helpompaa vältellä ihmisten seuraa. Jos Suomen ongelmia haluttaisiin korjata, muita tuolla tavoin polkevat täytyisi ensimmäisenä laittaa kuriin, eli nämä eivät ole vain henkilökohtaisia tragedioita vaan vaikutukset voivat olla isoja.

Vierailija
18/48 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Narsistit tekee aina pahaa, mutta osaavat toimia niin ettei jää kiinni. Yleensä tyhmemmät, päihteidenkäyttäjät ym joutuu vankilaan. Vaarallisimpia on sen verran älykkäät jotka osaa juonitella ja peittää toimintaansa.

Narsisteilla on tunteet, psykopaateilla ei. Siinä ero.

Vierailija
19/48 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne-elämän puute

Psykopatian tunnusomaisin piirre, joka erottaa sen esimerkiksi narsismista, on tunne-elämän puutteet. Psykopaattinen ihminen ei koe tunteita samalla tavalla kuin tavallinen ihminen.

Vierailija
20/48 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sisareni, joka on sairaanhoitaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi