Voitteko te kertoa miten tasoa lasketaan kumppaninhaussa? Olen yrittänyt, yrittänyt ja yrittänyt, mutta en ole onnistununut
Onnistumisella tarkoitan sitä että tuntisin jotain kiinnostusta/ihastusta näitä naisia kohtaan joita olen nyt jo pari vuotta deittaillut.
Ihan tietoisesti olen lähtenyt tapailemaan mielestäni epäviehättäviä (sisäisesti sekä ulkoisesti) naisia, mutta en ole vieläkään päässyt edes lähelle sitä tunnetta, jota olen joskus tuntenut naisiin ihastuessani.
Joitakin näistä olen tapaillut kuukausia...Vaatiiko tämä vuosien tapailun jotta onnistuu?
Kommentit (23)
Älä laske tasoa, laske rimaa ja hyppää yli.
Se onnistuu silleen että lopetat pukkaamasta näitä aloituksia tänne. Oikeasti hieman pelottavaa, onko sulla jossain tekstinkäsittelyohjelmassa tää viesti tallennettuna vai pidätkö koko ajan välilehdellä auki vai mistä sä tän tänne aina uudelleen ja uudelleen kopioit? Pelottavaa, että on noin fanaattisia ihmisiä olemassa.
Aivan mahdotonta sanoa kun emme tunne sinua tai tiedä edes perusasioita sinusta. Juttele jonkun tuttusi kanssa.
Ainakin olet yrittänyt, yrittänyt ja yrittänyt spämmätä tätä aloitusta tänne satoja kertoja. Onko omasta mielestäsi siitä ollut jotain apua tilanteessasi? Jos ei, se kannattaa lopettaa.
Osa ihmisistä on sellaisia, että kun he tutustuvat toiseen ihmiseen, ulkonäkö lakkaa merkitsemästä ja syntyy kiintymys toiseen ihmisenä - persoonaan, älyyn, huumorintajuun, luovuuteen jne. Ilmeisesti sinun aivoissasi ei tapahdu näin, joten kannattaa lopettaa yrittäminen. Yksinkin on mahdollista elää.
Tasoteoriahullu tehtailee taas aloituksia
Naiset pitävät hypergamiastaan kiinni kynsin hampain
Vierailija kirjoitti:
Se onnistuu silleen että lopetat pukkaamasta näitä aloituksia tänne. Oikeasti hieman pelottavaa, onko sulla jossain tekstinkäsittelyohjelmassa tää viesti tallennettuna vai pidätkö koko ajan välilehdellä auki vai mistä sä tän tänne aina uudelleen ja uudelleen kopioit? Pelottavaa, että on noin fanaattisia ihmisiä olemassa.
Böö!
Älä säiky noin helposti
No sun ei sitten varmaan auta kuin sopeutua olemaan yksin. Seksihommiin kannattaa hankkia apuvälineitä, ettei pellkkä oma käsi ala kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut saman miehen kanssa 41 vuotta, miten se on hypergamiaa?
kysyy kommentoija numero 5
Sinua ei ole selvästikään tarkoitettu parisuhteeseen. Hyväksy se ja jatka elämääsi.
Miehillä se ei onnistu, mutta naisilla onnistuu.
Viikoista vuosiin kertoo Intialaiset expertit.
Eikun aina isketään se kaunein leidi, kuka käskee tyytymään?
Apllä taitaa olla jokin hahmotushäiriö?
Vierailija kirjoitti:
No sun ei sitten varmaan auta kuin sopeutua olemaan yksin. Seksihommiin kannattaa hankkia apuvälineitä, ettei pellkkä oma käsi ala kyllästyttää.
Mitä muka löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Älä laske tasoa, laske rimaa ja hyppää yli.
Iso seiväs voi auttaa myös asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Henkilön taso riippuu tasoteorian mukaan siitä, minkätasoisen henkilön saa sitoutettua parisuhteeseen. Eli mikä hypergamia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muka löytyy?
Ilmainen on että istut käden päälle 10 minuutiksi niin että puutuu ja alat hommiin. On kuin tuntemattoman kanssa harrastaisi lemmen rytmikästä liikettä.
Sä oot vaan niitä, jotka ei pysty ikinä ihastumaan niihin naisiin, joita sulle on tarjolla, tilanne on toivoton, joten paras vaan antaa olla.
Jätä p@rnon katselu ja muokattuja instamisujen katselu nyt alkuun.