Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitteko te kertoa miten tasoa lasketaan kumppaninhaussa? Olen yrittänyt, yrittänyt ja yrittänyt, mutta en ole onnistununut

Vierailija
11.10.2022 |

Onnistumisella tarkoitan sitä että tuntisin jotain kiinnostusta/ihastusta näitä naisia kohtaan joita olen nyt jo pari vuotta deittaillut.

Ihan tietoisesti olen lähtenyt tapailemaan mielestäni epäviehättäviä (sisäisesti sekä ulkoisesti) naisia, mutta en ole vieläkään päässyt edes lähelle sitä tunnetta, jota olen joskus tuntenut naisiin ihastuessani.
Joitakin näistä olen tapaillut kuukausia...Vaatiiko tämä vuosien tapailun jotta onnistuu?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se onnistuu silleen että lopetat pukkaamasta näitä aloituksia tänne. Oikeasti hieman pelottavaa, onko sulla jossain tekstinkäsittelyohjelmassa tää viesti tallennettuna vai pidätkö koko ajan välilehdellä auki vai mistä sä tän tänne aina uudelleen ja uudelleen kopioit? Pelottavaa, että on noin fanaattisia ihmisiä olemassa.

Böö!

Älä säiky noin helposti

Todennäköisesti tuokin aloittaja kuitenkin kulkee vapaana täällä meidän muiden seassa eikä selvästikään ole terve päästään, vaikka olisikin omasta mielestään vain ilkikurinen hupsu muurahaispesää sohiva trolli. En haluaisi joutua samaan jumahtaneeseen hissiin tai liikenneruuhkaan juuttuneeseen bussiin hänen kanssaan. Normaalilla ihmisellä ei hirtä asiat noin pahasti päälle.

Vierailija
22/23 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet vaan sen päätöksen. Se on SINUSTA itsestäsi kiinni. Et taida haluta asiaa tarpeeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitävät hypergamiastaan kiinni kynsin hampain

Tasoteorian mukaan saat sen tasoisen kumppanin, mitä itse olet. Se pätee myös teihin miehiin. Jos et saa sitä instamissiä, niin kannattaisiko sinun päätellä siitä jotain? Jos muu ei saa heppiä nousemaan, niin siitäkin kannattaa sinun päätellä jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi