Mitä ajatella: nainen ei meikkaa vuokseni
Elikkäs sellainen tilanne, että olen tapaillut erästä naista pari kuukautta. Hän ei ole kertaakaan ollut meikattu kun olemme tavanneet, enkä ole nähnyt hänen meikkaavan vaikka olemme viettäneet viikonkin putkeen yhdessä.
Tässä ei ole ongelmaa, koska nainen on mielestäni maailman kaunein ja hänellä on todella hyvä iho. Meikkiä ei siis edes tarvita IMO.
Mutta katsoin hänen instastaan vanhoja kuvia ja selkeästi aiemmin hän on meikannut. Aika näyttävästikin. Hän näytti niissä kuvissa kieltämättä seksikkäältä.
Kertokaahan mikä tällaisen taustalla voisi olla! Eikö hän koe, että minun vuokseni tarvitsisi meikata (pitää minua alempitasoisena) vai mitä ihmettä?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain narsistinen naisen alistaja tekee tällaisen aloituksen.
Tai narsistisen naisen tuleva uhri...
Mitä tarkoitat? Onko nainen, joka ei meikkaa uuden tapailukumppanin mieliksi todennäköinen narsisti?
Mitenhän olisi akoilla nassut jos paljastuisi että tapailevat miestä joka edellisen suhteensa aikana ajoi avoautolla (ja tästä olisi kuvia miehen instassa kun silloisen naisensa kanssa kruisailevat Porschella), mutta nyt uuden naisensa tavattuaan laittoi Porschen pois ja vetelee Avensiksella ja silläkin vain Lidliin 😀
Ihan mielellään näkisin naisten kannat tässä tapauksessa 😁😁
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän olisi akoilla nassut jos paljastuisi että tapailevat miestä joka edellisen suhteensa aikana ajoi avoautolla (ja tästä olisi kuvia miehen instassa kun silloisen naisensa kanssa kruisailevat Porschella), mutta nyt uuden naisensa tavattuaan laittoi Porschen pois ja vetelee Avensiksella ja silläkin vain Lidliin 😀
Suurin ongelmahan tuossa olisi se, ette miehellä olisi vielä esillä kuvia edellisestä naisestaan. Ei vissiin ole päässyt vielä yli. Mutta auton suhteen ajattelisin vain, että mies tullut järkiinsä. Autoilla ökyileminen on pelkästään noloa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihan verrannollinen asia. Tuossa tilanteessa tuskin kukaan tekisi aloitusta "pari viikkoa tapailemani mies ei hanki kallimpaa autoa, eikö halua tehdä minuun vaikutusta?"
Naisesi saattaa olla sellainen lespolainen. Kysy rohkeasti onko.
Vierailija kirjoitti:
Naisesi saattaa olla sellainen lespolainen. Kysy rohkeasti onko.
Ja ap itse vastaavasti homppeli kun tykkää laittautua?
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun perusteella arvelisin, että mies on yrittänyt tehdä vaikutuksen siihen naiseen ja on hankkinut auton, jonka takia on päätynyt velkaantuneeksi. Autosta on ollut pakko luopua ja ostaa halpa menopeli tilalle. Ylivelkaantuneen nyt olisi kannattanut luopua kokonaan autosta, siihen menee rahaa vaikkei ajaisi metriäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain narsistinen naisen alistaja tekee tällaisen aloituksen.
Juu pahimpia on narsistit kun ne ei meikkaa yhtään. Se on tosi narsistista olla ihan vaan oma itsensä. Kuinka se kehtaa pakottaa muut näkemään itsensä sellaisena kuin hän on!?
Vierailija kirjoitti:
No mulla on ollut kaksikin suhdetta, joissa mies on ollut aiemmin varoissaan ja suhteen alkaessa täysin rahaton. En ole ottanut miestä rahojen vuoksi enkä jättänyt ottamatta rahattomuuden vuoksi. Se, että on joskus ollut urheiluauto, todistaa ettei ole täysin kyvytön luuseri.
Jos mun kanssa alkaa olemaan niin oletan, että meikkaamattomuuteni on ok, koska mies ei ole koskaan nähnyt minua meikattuna eikä tule näkemään.
Oletkos itse meikkaillut? Vahannut karvoja edes? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on aiemmin omistanut avoauton/porschen ja vaihtanut sen järkevämpään autoon, niin kyllä aika pinnalliselta uusi tyttöystävä vaikuttaisi jos siitä suuttuisi.
Olisihan se vähän hassua, jos ap olisi tyttöystävänsä tavannut täysissä meikeissä baarissa ja sitten yhtäkkiä tapailun alettua lopettanut meikkaamisen kokonaan. Siitä ei tässä tapauksessa ole kyse vaan nainen on ollut luonnollinen ihan ensimmäisestä tapaamisesta lähtien. Ap on aiemman meikkaamisen huomannut vanhoista somekuvista vasta pidemmän tapailun jälkeen, eli edes Tider-kuvissa ei ole ollut vahvasti meikattua naista, jos sitä kautta ovat tavanneet.
Vierailija kirjoitti:
Oletkos itse meikkaillut? Vahannut karvoja edes? Niinpä.
Karvoja poistavat miehet ovat pahimpia pinnallisia otuksia mitä löytyy. Haluavat myös muovisen naisen. Jos mies poistaa karvansa, juoksen. Kovaa. Pois päin.
Nainen panostaa ennen suhdetta että saisi sen suhteen ja suhteessa ollessaan sanoo että ei tarvitse panostaa enää kun orja... kumppani on jo
Olen minäkin jo vuosikymmeniä sitten tavannut miehen, joka ehdotti, että meikkaisin.
Minäkään en ole meikannut vuosiin. Tavallaan haluaisin miesystävälleni näyttää, kun niitä nuoria meikattuja naisia ihailee. Ja toisaalta taas en.
Ja sitten on se, että nykyään meikki tuo rypyt esiin, ja toinen on että silmäni vuotavat aina, joten se meikki olisi kuitenkin pitkin poskia.