Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajatella: nainen ei meikkaa vuokseni

Vierailija
11.10.2022 |

Elikkäs sellainen tilanne, että olen tapaillut erästä naista pari kuukautta. Hän ei ole kertaakaan ollut meikattu kun olemme tavanneet, enkä ole nähnyt hänen meikkaavan vaikka olemme viettäneet viikonkin putkeen yhdessä.

Tässä ei ole ongelmaa, koska nainen on mielestäni maailman kaunein ja hänellä on todella hyvä iho. Meikkiä ei siis edes tarvita IMO.

Mutta katsoin hänen instastaan vanhoja kuvia ja selkeästi aiemmin hän on meikannut. Aika näyttävästikin. Hän näytti niissä kuvissa kieltämättä seksikkäältä.

Kertokaahan mikä tällaisen taustalla voisi olla! Eikö hän koe, että minun vuokseni tarvitsisi meikata (pitää minua alempitasoisena) vai mitä ihmettä?

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä herkistynyt kemikaaleille, haluaa muuten vaan vähentää ihon kuormitusta, ei jaksa enää sutia tököttejä naamaansa. Tuskin liittyy sinuun, kun on sinut vierelleen halunnut.

N42

Vierailija
2/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä tasohullu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naiset yleensä aluksi yrittää kaikin tavoin tehdä vaikutuksen mieheen josta ovat kiinnostuneet.

Ehkä ei ihan täystosissaan ole yrittänyt hurmata sinua.

Vierailija
4/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemikaaliherkkyys on yksi syy, miksi joillain jää meikkaus kokonaan.

Taidat olla aika yksinkertainen ?

Ja ilmeisen puhekyvytönkin, kun et saa aikaiseksi kysyä häneltä itseltään asiaa ?

Asialliseen kysymykseen kun useimmiten saa asiallisen vastauksen ja kun kysyy suoraan pääkallopaikalta, niin ei tarvitse luotettavien lähteidenkään perään kysellä.

Vierailija
5/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä tasohullu

En ole tasohullu, vaan ihan mies mäessä.

Ap

Vierailija
6/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ilmeisen puhekyvytönkin, kun et saa aikaiseksi kysyä häneltä itseltään asiaa ?

Asialliseen kysymykseen kun useimmiten saa asiallisen vastauksen ja kun kysyy suoraan pääkallopaikalta, niin ei tarvitse luotettavien lähteidenkään perään kysellä.

Tiedät itsekin, että naiset hermostuisi jos tuollaisesta menisi kysymään. Siinä sitä sitten kiukuteltaisiin.

Vierailija
7/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hån voi olla herkistynyt kyseisille tuotteille / yleisemmin kemikaaleille

2. Ikä on tuonut varmuutta olla ilman meikkiä

3. Luottaa siihen että hyväksyt hänet ilmankin meikkiä (kertoo myös siitä että on arvioinut sinut fiksuksi)

4. Meikkaustapa on nykyisin hyvin erilainen. On taito meikata siten, että jälki on niin luonnollinen, ettei sitä huomaa.

Vierailija
8/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma akka onneksi niin luonnostaan nätti, ettei meikkaa koskaan.

Vierailija
9/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aika sai ainakin omasta tuttavapiiristäni monet aiemmin meikkiä käyttäneet lopettamaan tai vähentämään meikkaamista varsin radikaalisti. Tuskin liittyy sinuun millään tavalla. Nuorena ja ulkonäöstään epävarmana varmaankin isompi osa naisista meikkaa, jossain kohden ei ole enää tarvetta.

Ja miksi naisen muuten pitäisi "meikata sinun takiasi"? Käytkö itse omasta aloitteestasi sokeroimassa kaiken kaulasta alaspäin olevan karvoituksesi naisen vuoksi edes parin viikon välein?

Vierailija
10/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen ajatukset saattavat muuttua elämän mittaan. Itsekin vielä joitain vuosia sitten meikkasin (ja siltä ajalta on toki olemassa kuviakin), kunnes totesin etten tarvi meikkiä mihinkään ja lopetin. Mullakin on hyvä iho ja tummat piirteet luonnostaan, joten meikki ei tee ratkaisevasti paremman näköiseksi. Olisi hullua meikata treffeille, kun en normaalistikaan meikkaa. Kumppanin kanssa pitäisi pystyä olemaan oma itsensä.

Vierailija
11/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät itsekin, että naiset hermostuisi jos tuollaisesta menisi kysymään. Siinä sitä sitten kiukuteltaisiin.

Tai sitten antaisi sinulle ASIALLISEEN kysymykseesi ASIALLISEN vastauksen ...

Ei ole minkään valtakunnan hermostuminen kirkossa kuulutettua.

Taidat vain keksiä tekosyitä, koska et kestä sitä vastausta, jonka saat, varsinkaan, jos se ei ole sitä, mitä olet uhrituvassa mielessäsi halunnut sen olevan ...

Vierailija
12/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan joka päivä, mutta en oman mieheni enkä yhdenkään toisenkaan miehen vuoksi.

Sitä, että meikki ei ole naisen naamalla miehen vuoksi, on miesten mielestä jostain syystä mahdotonta ymmärtää.

Jos nainen ei meikkaa, hän ei meikkaa. Hänen meikkaamisensa tai meikkaamattomuutensa ei liity mieheen millään tavalla. Syy meikata ei ole miehessä, syy olla meikkaamatta ei ole miehessä.

Miehillä on joskus vähän turhan isot luulot itsestään.

Vierailija
13/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, minä olen ollut puolisoni kanssa yli kahdeksan vuotta ja sinä aikana meikannut ehkä kahdeksan kertaa (valokuvaukseen ja isompiin juhliin). Ja kyllä, meikkasin aiemmin, en tosin enää niihin aikoihin kun hänet tapasin. Nuorempana meikkaaminen oli mukavaa, saatoin jopa käyttää siihen rutkasti aikaa. Ei tulisi enää mieleenkään.

Vierailija
14/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy siltä suoraan, ei me ajatustenlukijoita olla.

Vierailija
15/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen ajatukset saattavat muuttua elämän mittaan. Itsekin vielä joitain vuosia sitten meikkasin (ja siltä ajalta on toki olemassa kuviakin), kunnes totesin etten tarvi meikkiä mihinkään ja lopetin. Mullakin on hyvä iho ja tummat piirteet luonnostaan, joten meikki ei tee ratkaisevasti paremman näköiseksi. Olisi hullua meikata treffeille, kun en normaalistikaan meikkaa. Kumppanin kanssa pitäisi pystyä olemaan oma itsensä.

...ja tähän lisäyksenä, jos miehelle meikkaamattomuuteni on ongelma, toivon ettei lähde mitään suhdetta virittelemään kanssani ja yritä muuttaa minua. Ei nimittäin tule tapahtumaan. Etsii vaan suoraan sellaisen naisen, joka itseä miellyttää.

Vierailija
16/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona-aika sai ainakin omasta tuttavapiiristäni monet aiemmin meikkiä käyttäneet lopettamaan tai vähentämään meikkaamista varsin radikaalisti. Tuskin liittyy sinuun millään tavalla. Nuorena ja ulkonäöstään epävarmana varmaankin isompi osa naisista meikkaa, jossain kohden ei ole enää tarvetta.

Ja miksi naisen muuten pitäisi "meikata sinun takiasi"? Käytkö itse omasta aloitteestasi sokeroimassa kaiken kaulasta alaspäin olevan karvoituksesi naisen vuoksi edes parin viikon välein?

No itseasiasss kyllä.

En nyt sokeroimassa, koska 99,99% miehistä näyttää aika tyhmältä ilman karvoja.

Mutta kyllä panostan poikkeuksellisen paljon ulkonäkööni ollakseni mahdollisimman miellyttävän näköinen tämän naisen silmissä. Näen ekstra-vaivaa kyllä.

Vierailija
17/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meikkaa koska sinä olet se tollo joka maksaa. Pettää selkäsi takana ja silloin harvemmin kun laittautuu ennen tilaisuuksiin tai rimpsallelähtöä, tulee eteesi pyörähtämään "katos tollo mistä jäät paitsi".

Itse tajusin näitä naisellisia piilopiikittelyjä vasta vuosien päästä.

Vierailija
18/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No faktat tässä on ne että jonkun muun vuoksi se on aiemmin meikannut.

Kaikki muu on spekulaatiota.

Vierailija
19/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään, kukaan nainen ei meikkaa miesten takia. Eikä pukeudu, eikä käy kampaajalla. Sen kun sisäistät, voit alkaa pohtimaan syitä meikkaamattomuuteen (vinkki: se on hänen oma asiansa).

Vierailija
20/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen iässä varmaan moni ei jaksa suhdeviritysten kohdalla sellaista pelailua, että yritetään näyttää vain ne parhaat siloitellut puolet, ei näyttäydytä ollenkaan miehelle ilman meikkiä eikä voi käydä isolla asialla vessassa miehen luona koska naisellisuus ja mystiikka, tsihih! En minä ainakaan jaksaisi. En tee mitään sellasella kumppanilla joka vaatisi mua olemaan joku paras versio itsestäni aina. Siksi en viitsisi antaa alussa valheellista kuvaa että olen joku tempparibeibe kun en ole. Kuka siitä hyötyisi.