Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajatella: nainen ei meikkaa vuokseni

Vierailija
11.10.2022 |

Elikkäs sellainen tilanne, että olen tapaillut erästä naista pari kuukautta. Hän ei ole kertaakaan ollut meikattu kun olemme tavanneet, enkä ole nähnyt hänen meikkaavan vaikka olemme viettäneet viikonkin putkeen yhdessä.

Tässä ei ole ongelmaa, koska nainen on mielestäni maailman kaunein ja hänellä on todella hyvä iho. Meikkiä ei siis edes tarvita IMO.

Mutta katsoin hänen instastaan vanhoja kuvia ja selkeästi aiemmin hän on meikannut. Aika näyttävästikin. Hän näytti niissä kuvissa kieltämättä seksikkäältä.

Kertokaahan mikä tällaisen taustalla voisi olla! Eikö hän koe, että minun vuokseni tarvitsisi meikata (pitää minua alempitasoisena) vai mitä ihmettä?

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin ennen koronaa, hirveesti meikkivoidetta ja puuteria, maski päällä ei viittiny enää laittaa, ja nyt ku on tottunu siihen ettei pitkään aikaan käyttäny meikkivoiteita, niin en enää pystykkään käyttään, nykyään riittää sipauisu puuteria

Vierailija
42/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä miehet tykkää meikatuista naisista, mutta siihen meikkaamiseen ei saa käyttää aikaa eikä rahaa. Vai kuinka moni tuntee miehen, joka ei kiukuttele naiselle, että mikä siinä kestää, kun pitäisi päästä lähtemään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ehkä mitään vuosisadan rakkaustarinaa odotella tuosta. Jos looraa tekee mieli niin pidä niin kauan kun sitä irtoaa.

On 100% fakta, että kun nainen rakastuu, se tekee ihan kaikkensa ollakseen mahdollisimman haluttava rakkautensa kohteen mielestä.

Tässä kun ei ollut kyse mistään 10 vuotta jatkuneesta kypsästä parisuhteesta, vaan pari kk kestäneestä tapailusta. Se taisi monelta vastaajalta mennä ohi.

Se huolella tehty meikki aiheuttaa sen, että sitä ei sitten sotketa. Halailu sotkee meikkivoiteen ja pussailu vie huulipunan, joten istutaan sitten vain nätisti vierekkäin.

Vierailija
44/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla siis jotain syytä epäillä, että hän lopetti meikkaamisen juuri siinä hetkessä, kun aloitte tapailla? Muuten selkeästi hän on vain muuttanut tyyliään ja lopettanut meikkaamisen jostain ihan sinuun liittymättömästä syystä. Voit ihan hyvin tiedustella asiaa häneltä, sanoa että huomasit että vanhoissa kuvissa hänellä on paljon meikkiä ja nykyään ei käytä, tuo varmasti olisi mielenkiintoinen tarina kuunneltavaksi..?

Syy voi olla hyvinkin raadollinen, joten sinuna välttäisin ehdottomasti vihjailemasta, että haluaisit itse hänen meikkaavaan enemmän ennen kuin kuulet mistä tuo muutos on johtunut. Mahdollinen selitys voi olla mitä tahansa sen välillä, että korona-ajan jälkeen ei enää vain jaksa enää, on allerginen,  tai on juuri ja juuri saanut itsetuntonsa kasvatettua tilanteesta, jossa meikkaamalla on paikannut omaa itsetuhoisuutta. Jos asiaan liittyy liian suuria henkilökohtaisia asioita, niin niistä ei välttämättä edes halua tuoreessa suhteessa vielä avautua.

Siitä olen varma, että meikkaamisen lopettaminen ei liity sinuun millään tavalla ja kannattaa hieman pohtia myös omaa asennetta, miksi kuvittelet että asia automaattisesti liittyy sinuun ja parisuhteeseen panostamiseen? Tilanne voisi olla tuollainen, jos hän meikkaisi edelleen vahvasti esimerkiksi ulos lähtiessä, mutta ei treffeille sinun kanssa.

Vierailija
45/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo omakaan puoliso meikkaa minua varten, laittaa työpaikan juhliin ja kavereiden kanssa mennessään toki meikit kuntoon ja hiukset. Minun kanssani verkkarit.

No mitä yleensä teette keskenänne? Röhnötätte sohvalla? Laitatte ruokaa? Pläräätte kännyköitä? Miksi sitä varten pitäisi jokin juhlameikki maalata?

Minä meikkaan kun lähden ulos, miehen tai kaverin kanssa, ihan omaksi ilokseni. Kotona möllöttämistä, koirien kanssa ulkona rämpimiseen tms varten en meikkaa.

Vierailija
46/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut jossain vaiheessa elämäänsä meikkaamisen yleensäkin ihan turhaksi. Kun olin alle 30 v meikkasin tärkeimpiin iltamenoihin ja hienompiin juhliin. 35 v jälkeen olen meikannut vain hienoimpiin juhliin.

Vierailija
47/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen meikkaa vain itseään varten.

Vierailija
48/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä teet ulkonäöllesi naisen mieliksi? Miksi naisen pitäisi meikata vuoksesi vaikkei häntä itseään huvita tai on joku muu syy meikkaamattomuuteen.

Aika paljonkin, kuten jo aiemmin kirjoitin. Kyllä minä haluan panostaa erityisesti kun tapaan tätä naista.

Ap

Esiinnyt siis itse jossain sliipatussa lookissa aina naisen tavatessasi ja sinun mielestäsi nainen ei sovi vierellesi. Nyt vain ihmettelen, miten olet alun alkaen edes päätynyt tapailemaan naista, joka on ihan eri tyyppinen kuin sinä. Onko sinulla niin vähän valinnanvaraa että on pakko alkaa tapailemaan ihmisiä, jotka eivät sinua selvästikään miellytä? Meikkaavia naisia on pilvin pimein, ihme jos ei riitä sinulle asti. 

Vierailija
49/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä teet ulkonäöllesi naisen mieliksi? Miksi naisen pitäisi meikata vuoksesi vaikkei häntä itseään huvita tai on joku muu syy meikkaamattomuuteen.

Aika paljonkin, kuten jo aiemmin kirjoitin. Kyllä minä haluan panostaa erityisesti kun tapaan tätä naista.

Ap

Esiinnyt siis itse jossain sliipatussa lookissa aina naisen tavatessasi ja sinun mielestäsi nainen ei sovi vierellesi. Nyt vain ihmettelen, miten olet alun alkaen edes päätynyt tapailemaan naista, joka on ihan eri tyyppinen kuin sinä. Onko sinulla niin vähän valinnanvaraa että on pakko alkaa tapailemaan ihmisiä, jotka eivät sinua selvästikään miellytä? Meikkaavia naisia on pilvin pimein, ihme jos ei riitä sinulle asti. 

Oletko käynyt apukoulun?

Aloituksessa jo kirjoitin, ettei meikkaamattomuus haittaa minua sinänsä. Kyse oli siitä, että aiemmin on selvästi meikannut. Mutta nyt ei minua tapaillessaan. Herättäähän se kysymyksiä.

Ap

Vierailija
50/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko käynyt apukoulun?

Aloituksessa jo kirjoitin, ettei meikkaamattomuus haittaa minua sinänsä. Kyse oli siitä, että aiemmin on selvästi meikannut. Mutta nyt ei minua tapaillessaan. Herättäähän se kysymyksiä.

Ap

Kuule, kyllä se rivien välistä välittyy hyvin että haittaa, ja haluaisit että nainen edelleen meikkaisi.

Vierailija
51/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kysy siltä suoraan, ei me ajatustenlukijoita olla.

Jos seurustelisin tyypin kanssa joka valittaisi miksi en meikkaa nostaisin kytkintä heti.

Seurustelen vain miehen kanssa jonka mielestä olen ihana.

Vierailija
52/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko käynyt apukoulun?

Ap

Eli sä pengot netistä tyttöystäväsi menneisyyttä?

- Creepy! Red alert!

Vierailija
53/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en erityisemmin välitä rintakarvoista. En kuitenkaan suhteessa vaatisi miestä käydä noita poistelemaan, käytännön syistä.

Vierailija
54/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen lapanen tuo ap, naisesi löytää pian paremman, oikean miehen.

Vierailija
55/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaatko itse hänen vuokseen? Itse en ole koskaan lisännyt kemikaalia naamaan.

Vierailija
56/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle taas tuli mieleen, että nainen hakee jotain vakavampaa suhteestaan sinuun. Haluaa olla muutenkin avoin. Siksi kokeilee nyt, että kelpaako ihan naturellina sinulle. Ehkä hän on myös kausimeikkaaja, kuten minä. Joka tapauksessa, meikkaamattomuus ei tarkoita sitä, että et vain säväytä tarpeeksi. Voittehan myös jutella asiasta, mikä hänelle on tärkeää miehessä (esim ei haise), tai että sinä ilahdut aina ripsarin käytöstä. Katso vaikutusta.

Meikkaamattomana ottaisin tuon kyllä aika rankkana kettuiluna. Tulisi tunne, etten kelpaa sellaisena kuin olen. Saattaisinpa jättää äijän etsimään mieluisampaa naista.

No en minä tuosta itseeni ottaisi. Saattaisin vaikka 'pyynnöstä' pitääkin kevyttä meikkiä, ainakin useimmin. Piristää se itseäkin. Ei ihme, ettei suhteilut onnistu, kun kaikessa pitää lähteä kilpailemaan siitä, kuka saa sanoa viimeisen sanan. (Pätee toki tähän nuorehkoon mieheenkin, joka havittelee meikattua naista). Onko se nyt pitkän päälle hyvä perusta suhteelle, että lähtökohtaisesti ei ainakaan halua toista miellyttää? Voi jessus kuinka totista.

t: pitkän linjan suhteilija, tosi nainen

57/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä, pitääkö hän sinua alempitasoisena niin näet nopean poistumisen seurastasi.

Vierailija
58/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitteko ap:n häädettyä jo pois täältä?

Vierailija
59/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle taas tuli mieleen, että nainen hakee jotain vakavampaa suhteestaan sinuun. Haluaa olla muutenkin avoin. Siksi kokeilee nyt, että kelpaako ihan naturellina sinulle. Ehkä hän on myös kausimeikkaaja, kuten minä. Joka tapauksessa, meikkaamattomuus ei tarkoita sitä, että et vain säväytä tarpeeksi. Voittehan myös jutella asiasta, mikä hänelle on tärkeää miehessä (esim ei haise), tai että sinä ilahdut aina ripsarin käytöstä. Katso vaikutusta.

Meikkaamattomana ottaisin tuon kyllä aika rankkana kettuiluna. Tulisi tunne, etten kelpaa sellaisena kuin olen. Saattaisinpa jättää äijän etsimään mieluisampaa naista.

No en minä tuosta itseeni ottaisi. Saattaisin vaikka 'pyynnöstä' pitääkin kevyttä meikkiä, ainakin useimmin. Piristää se itseäkin. Ei ihme, ettei suhteilut onnistu, kun kaikessa pitää lähteä kilpailemaan siitä, kuka saa sanoa viimeisen sanan. (Pätee toki tähän nuorehkoon mieheenkin, joka havittelee meikattua naista). Onko se nyt pitkän päälle hyvä perusta suhteelle, että lähtökohtaisesti ei ainakaan halua toista miellyttää? Voi jessus kuinka totista.

t: pitkän linjan suhteilija, tosi nainen

Mulla on ajatuksena että toisen ihmisen pitäisi miellyttää jo siinä vaiheessa kun suhteeseen ryhdytään, eikä niin että pyritään suhteessa muuttamaan toista halutun kaltaiseksi. Jos ei löydä ihmistä joka miellyttää sellaisenaan, on ilman sitten.

Vierailija
60/96 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok. Ja sitten kun olet saanut naisen tällä huijaustaktiikalla nalkkiin, muutut Uuno Turhapuroksi. Oletko kauankin ollut sinkku, kun on näin nerokkaat keinot?