STM kehoittaa hankkimaan jodia
Kommentit (417)
Tyypillisiä virkamiehiä. Jos saastetta tulee niin koulut,sairaalat, puolustusvoimat, palokunta, poliisi toimii korkeintaan muutaman päivän joten hitaanpi loppu. Paras tae normaalielämään on ajaa amerikkaliset pois euroopasta ja ottaa eurooppa haltuuun ja pitää rauha. Murut org
Milloin jodipassi otetaan käyttöön?
Oisko voinut ennen julkaisua tsekata että apteekeista löytyy riittävästi tavaraa. Ärsyttää että taas on loppu jodit kaikkialta. Apteekkejen henkilökunta taas kiittää kun ei oota saa myydä. Ja miten hitossa yksityishenkilöille myydään jotain 100 kpl purkkeja? Jos 1 kpl tarvitaan per nenä
Minä kehotan hankkimaan jauhelihaa osta lihaa älä soijaa ilmasto huijaus on jatkunut vuosisatoja
Vierailija kirjoitti:
Milloin jodipassi otetaan käyttöön?
Aapuaa :D:D
Winter is Coming se kirjailija varoitti teitä vuosikausia samoin nämä sarjat
Ei niitä kannata hamstrata. Vanhenevat ihan älyttömän nopeasti.
Mitens lemmikit, kuinka paljon niille annostellaan ?
Tyhmä kysymys, olen aika pihalla tästä jodista. Jodisuolaa on olemassa. Onko vaikutusta, jos lisäisi reilusti ruuan suolaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä kannata hamstrata. Vanhenevat ihan älyttömän nopeasti.
Mitens lemmikit, kuinka paljon niille annostellaan ?
niitä voi käyttää myös pakkaukseen leimatun päivämäärän jälkeen
lemmikeille ei annostella
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys, olen aika pihalla tästä jodista. Jodisuolaa on olemassa. Onko vaikutusta, jos lisäisi reilusti ruuan suolaisuutta?
tottakai on, mutta suolan määrä itsessään toisi sitten pahempia terveysvaikutuksia, joten lopullinen vastaus on ei.
jodia on myös joissakin monivitamiinitableteissa, kannattaa katsoa ettei syö sellaisia näin normaaliaikana, sillä se kyllä oikeasti kerääntyy kilpirauhaseen
älkää panikoiko, joditabut eivät kuitenkaan suojaa kaikelta säteilyltä, joten paniikkiin ei ole mitään aihetta. Niitä tabuja tulee kyllä apteekkeihin lisää ja stm:llä oli oikeasti nyt surkea ajoitus suosituksensa kanssa
Vierailija kirjoitti:
Jos säteilyä on ilmastossa ja ulos pitäisi mennä, niin suojaako maski mitään? Siis ihan FFP2-maskit, ei näitä paperirättejä.
Kyllähän se suodattaa suurimman osan pölystä jos se on tiivis, myös radioaktiivisesta sellaisesta.
vain lyijypuku suojaa pahimmalta säteilyltä
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisiä virkamiehiä. Jos saastetta tulee niin koulut,sairaalat, puolustusvoimat, palokunta, poliisi toimii korkeintaan muutaman päivän joten hitaanpi loppu. Paras tae normaalielämään on ajaa amerikkaliset pois euroopasta ja ottaa eurooppa haltuuun ja pitää rauha. Murut org
Da Igor.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä viipyy maskisuositus?
Laita kolme maskia päällekkäin ja jätä muut ihmiset rauhaan.
En tiedä onko ollenkaan aika pilkata ketään nytkään jos koskaan, aika on erittäin stressaantuneita muutenkin. Jos nyt opeteltaisiin katsomaan toisen näkökulmasta asioita. Miten olisi?
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi ostaa lyjyä, ja onko se turvallista? Kuinka monta vrk pitäisi pitää? Entä kasvot? Paineistettu kypärä?
Vierailija kirjoitti:
Hah, en tiennyt uutisista, mutta kun äsken olin kaupassa, ostin paalin vessa- ja toisen talouspaperia. Oli hyvä kimppatarjous Lotus soft embosta. 👌🏼🤗
Jodipurkki on keväästä asti odotellut kaapin perällä. Voin tarjota maksutta 9:lle. (Vessapaperia en tarjoa arkkiakaan!!)
Jämpti on näin, vessapaperista kiinni on pidettävä .D!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt suositellaan hankkimaan jodia, niin taidanpa päivittää kotivarani tänään. Vettä ainakin, näkkäriä, riisiä, säilykkeitä, mehua. Ehkä miehelle kahvia. Lapsille keksejä.
Hamstrausta luvassa jälleen kerran.
Nyt tarvitaan treenattuja hamstring lihaksia, hep!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi ostaa lyjyä, ja onko se turvallista? Kuinka monta vrk pitäisi pitää? Entä kasvot? Paineistettu kypärä?
kvg
Vierailija kirjoitti:
On vaikutusta. Se ruoka maistuu pahemmalta.
eikä niitä edes suositeltu ottamaan tsernon aikana/jälkeen. Kehotettiin vain pitämään purkkia kotona. meillä äiti (on terveydenhuoltoalan ammattilainen ja olisi määrätty töihin, jos pahin olisi tapahtunut) näytti meille lapsille missä jodipurkki on ja että jos käy niin, että viranomaiset määräävät sitä otettavaksi eikä vanhemmat ole kotona eikä heihin saa yhteyttä, niin sitten pitää itse ottaa sieltä purkista ohjeen mukaan.