Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*¨*¨*JOULUNPALLOT TORSTAIHIN*¨*¨*

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan nyt pikaisesti samalla kun tulin pinoa lukemaan, niin väsynyt olen ettei ajatukset kulje.

Huonosti nukuttu yö ja koko päivän on täytynyt jaksaa lasten kanssa,inhoan tälläisiä päiviä. Muutenkin niin raskas olo.tulipas vaan valitusta.nyt täytyy jaksaa mennä suihkuun.

Tsemppiä päivikki ja samoin muut joilla lähtö kohta.

35+1

Vierailija
22/23 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohhoo kuinka meidän pinot on kasvaneet :)

Neuvola kuulumisia: mun sf mitta jo 35cm..hih mä itse 165 taitaa tuo masu olla kohta kaulassa 8) ei meinaa mitenkään ymmärtää toi mun neuvolatäti kuinka mun sf mitta voi olla noin suuri ja vauva ultrassa keskikäyrillä...ei ole neuvolatäti tainnut sitten vuoden65 jälkeen avata kirjoja! anteeksi taas tää möykkääminen mutta olisi ihana joskus kuulla neuvolatätiltä jotain positiivistä. hän ilmoittaa vauvelin sydänäänten kuuntelun jälkeen: no joooo..sellasta 140luokkaa! painoa tullut 500g/vk joten sekosin kaupassa ja ostin kourallisen pikkupatukoita...niih jokaista sorttia ainakin5kpl :)

kamalan sekavaa tämä miun teksti. piti kommentoida kaikkien juttuja mutta nyt iski väsy :(

MIES ei ole saanut mitään aikaseksi!! vaikka touhutorstaita elellään...kääk kuristan varmaan koko ukon kohta!

mut nyt alkaa nämä jutut meneen siihen että parempi lopettaa ja tasata pulssi :/

VOIMIA KAIKILLE!!!

lupaan olla huomenna paremmalla päällä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyny täällä välillä lukemassa, mutta ei ole tullu kommentoitua kun ei tuntunut olevan mitään asiaa..

Mulla oli eilen neuvola (sitä ennen 2 vkoa edellisestä), edellisellä kerralla puhelivat että neuvolakäynnit ois tästä lähtien joka viikko, noh, paikalla oli tuuraajan tuuraaja ja anto ajan yli 3 viikon päähän :o?! Miten teillä muilla on neuvolakäynnit näin lopusta??

Hb oli laskenu 98:iin. Alko hirmunen ristikuulustelu miksen oo syöny rautaa ja että pitäs ja pitäs.. en syö kun se ei tablettina imeydy, rahanhaaskausta siis. Noh, nää sano että hb pitäs saada lopussa nousemaan samaan kuin mitä se on ollu kun odotus alkanu, Onko kukaan kuullu tämmösestä??Tää tuli mulle aivan uutena tietona... ja kuulostaa jotenki mahdottomalta.

Pelottelivat että jos en saa nostettu hb:tä niin joutuvat antamaan punasoluja synnytyksen jälkeen. Ei kai sekään oo ihan noin yksselitteistä? Mulle antovat ekan jälkeen 2 pussia, koska vuosin 1 litran verta ja hb laski 77:aan. Mut toisen synnytyksen jälkeen ei ollu mitään puhetta vaikka lopussa hb oli 106.

Että jäi vähän omituinen maku neuvolakäynnistä...

ens viikolla on ultra, jos sitten näkis mikä on tilanne masussa, raivotarjonnassa vauva vissiin on, mutta onko miten iso (3 viikkoa sit oli 3 viikkoa edellä...) ja onko supistuksilla ollu mitään vaikutusta. Viime viikolla supisteli kahtena päivänä kipeesti ja tänään oli taas supistelupäivä, pahimpien supistusten aikana meinas itku päästä. 45 minuuttia jakso supistella, sit uni voitti...onneks supistuksetki rauhottu.

Hyviä vointeja kaikille joulumammoille ja rutkasti onnea niille joille on synnytystä povattu lähiviikoille!

skeddu 34+5