Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan lahjakortteja, olen onnistunut hukkaamaan niitä elämäni aikana jo kolme

Vierailija
10.10.2022 |

Älkää ostako niitä muoviläpysköjä lahjaksi, kiitos. Lahjanne on todellisesti niitä myyville yrityksille, ei lahjakortin vastaanottajalle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, jos sinä vihaat niin muidenkin on vihattava?

Just...

Vierailija
2/11 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että et halua niitä lahjaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tosiaan kaikille sovi lahjaksi. Esim. mun kälylle ne olis ihan paras lahja, kun romua on muutenkin liikaa, mutta hänet tuntien hukkaisi ne alta aikayksikön tai ainakin unohtaisi käyttää voimassaoloaikana, joten eipä viitsitä ostaa.

Vierailija
4/11 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hukkaat lahjakortin ota yhteyttä lahjakortin lahjoittaneeseen, sillä hänellä on varmaankin kuitti tallella. Voitte käydä mitätöimässä kortin ja saat lahjan rahana.

Vastedes sano että et halua lahjakortteja.

Vierailija
5/11 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tykkää lahjakorteista lahjoina, vaikka ymmärrän hyvin sen ajatuksen niiden taustalla, kun ei ihan tarkkaan tiedetä, mitä toinen tarvitsee, mutta halutaan silti antaa jotain. Itseltäni nuo jäävät kuitenkin jotakuinkin aina käyttämättä, jos tarvetta ei ole juuri siinä saman tien, sillä sitä lahjakorttia ei koskaan muista sitten ottaa mukaan sinne liikkeeseen, eikä jaksa lähteä sitä hakemaan erikseen tai edes muista sen olemassaoloa juuri sillä hetkellä, tai sitten ei vain kerta kaikkiaan tarvise sieltä kyseisestä liikkeestä mitään kortin voimassaoloaikana, eikä viitsi väkisinkään ruveta sitten jotain vain ostamaan, jotta ei jää käyttämättä. Mieluummin jotain syötävää tai juotavaa tai vaikka kukkapuska, jos jotain haluaa tuoda.

Vierailija
6/11 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle saa antaa lahjakortteja. Parhaita lahjoja!

Vierailija
7/11 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan teidän omaa huolimattomuutta/laiskuutta jos hukkaatte lahjakorttinne. Miksette laita niitä lompakkoon?

Vierailija
8/11 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan teidän omaa huolimattomuutta/laiskuutta jos hukkaatte lahjakorttinne. Miksette laita niitä lompakkoon?

Näin on.  Älkää valittako.  Saitte lahjaksi kortin, jolla voitte ostaa mitä tahdotte, ja menette silkkaa tyhmyyttänne hukkaamaan rahan arvoisen lahjakortin!  

Ei ole ilmeisesti rahalla suurta arvoa, kun sen pystyy tuosta noin vain hukkaamaan.  Hukkaatko satasen, jos saat sen lahjaksi?  

Sen kortin voi laittaa lompakkoon muitten korttien kanssa.  Jos ei sitä älyä tehdä, niin oma on tyhmyytenne.

Lahjakortti kannattaa käyttää niin pian kuin suinkin, niin ei tule unohdustakaan.  

Muistuu tästä mieleen se yksi valittaja tällä samalla kanavalla, joka kiukutteli, kun ei keksinyt mitään ostettavaa ihan tavallisella S-kaupan lahjakortilla.   Ymmärtäisin, jos se kortti olisi johonkin kummalliseen erikoisliikkeeseen, mutta S-kauppaan!  

Vierailija
9/11 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakorteissa on se harmi että pitää käyttää usein aika paljon omaakin rahaa sitten kun sen käyttää.

Jos haluaa käyttää kokonaisuudessaan niin helposti se ostosumma paisuu että löytyy jotain hankittavaa.

Vierailija
10/11 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on että lahjarahaa hävittää? Katoaako näillä samoilla hävittäjillä kokoajan itse tienatut käteiset ja oma pankkikortti myös? Minä pidän aina huolen, että käytän jokaisen sentin saamastani lahjakortista, enkä paljoa halua maksaa yli omaa rahaa.

Vierailija
11/11 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut lahjakortteja teineille - ei kukaan ole kadottanut. Yhdellekin annoin helmikuussa 50 € kortin ja toukokuussa käytti viimeisen kerran karkkiostoksiinsa. Eli noilla S- ja K-korteilla voi maksaa pienissä erissäkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän