Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa ostaa luksusluokan auton

Vierailija
10.10.2022 |

Minä en innostu, hän on valmis pulittamaan 70 000 autoon, se ei oikein sovi minulle, mitä teen?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tolla rahalla edes saa luksusautoa eli esim. Bentleytä, Maybachia, Bugattia, Rolls-Roycea, Aston Martinia, Lamborghinia tai Ferraria!!!

Eivät kuulu suomen luksusluokkaan määritellyille autoille, lataa uusi lista!

Vierailija
22/68 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on itse ansainnut rahat ja ne eivät ole perheen harrastuksista/elintasosta pois, hän saa tehdä niillä mitä lystää.

Jos rahat ovat yhteisiä, sinullakin on niihin sananvaltaa. Pystyykö mies perustelemaan, miksi auto olisi perheelle parempi kuin esim. pidempi loma perheenä, rahojen sijoittaminen tai vaikkapa kodin remontti?

henkilökohtaisesti minun on vaikea tajuta, miksi kukaan tuhlaisi tuollaista määrää rahaa kulkuvälineeseen. Omien unelmien listalle "kallis auto" ei pääse edes top 1000 sijoille. Mutta ihmiset on erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 70k € mitään luksusautoa saa. Oikein hyvän kyllä, mutta ei mitään kovin tavallisuudesta poikkeavaa.

Se ON enempi kuin suomessa keskimäärin 25-40 tuhatta on se, jolla suomalainen ostaa auton.

Niin? Puhe oli luksusautoista, ei siitä millä normiduunari perhettään kuljettelee. Suomen autoverotus huomioiden 70k€ saa aika paljon pazkemman auton kuin saisi vaikka Ruotsissa tai Virossa. Puolta pazkemman itse asiassa.

Vierailija
24/68 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä lukua laskin, kun poikani oli ostanut yli sadan tonnin auton ja melkein itku pääsi onnesta, kun sai  kahden vuoden päästä saman. Mutta totuus on, että aikuiset päättävät itse, ei vaimojen tai äitien asia ole sekaantua, jos muuten hoitavat asiansa.(onneksi osasin olla hiljaa)

Mitä helvetin itkemistä siinä oli?

Minusta sata tonnia on autosta aivan älytön hinta ja olin arvioinut mielessäni, että hinta olisi tullut vähintään 20 kiloa alaspäin, mutta joissakin kalliissa sähköautomallissa on jopa noussut. Asia ei oikeasti vaikuttanut minuun mitenkään, mutta äidit ovat aina huolissaan. Toinen pojista nauroikin, että kitupiikki veljensä haistaa rahan vielä mullan altakin.

Vierailija
25/68 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on itse ansainnut rahat ja ne eivät ole perheen harrastuksista/elintasosta pois, hän saa tehdä niillä mitä lystää.

Jos rahat ovat yhteisiä, sinullakin on niihin sananvaltaa. Pystyykö mies perustelemaan, miksi auto olisi perheelle parempi kuin esim. pidempi loma perheenä, rahojen sijoittaminen tai vaikkapa kodin remontti?

henkilökohtaisesti minun on vaikea tajuta, miksi kukaan tuhlaisi tuollaista määrää rahaa kulkuvälineeseen. Omien unelmien listalle "kallis auto" ei pääse edes top 1000 sijoille. Mutta ihmiset on erilaisia.

Niinpä, hyvä kysymys, mutta jos ovat hänen eurojaan, ei voi mitään. En vaan tajua, että tosiaan kulkuneuvoon tällainen summa, se on kieltämättä Elvistelyä, en tajua, en, ehkä hän haluaa Elvikseksi Elviksen paikalle. Pyh, kaikesta voi tulla sanominen.

Vierailija
26/68 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ainakaan uutta bensa-autoa ostaa, romuja ovat kaikki. Ajat ehkä vuoden jonka jälkeen alkaa korjaukset sekä vuoden päästä arvo on jo puolittunut, siihen vielä kalliit vakuutukset päälle ja taistelut autoliikkeen kanssa kun eivät korjaa ilmaiseksi enää mitään lastentauteja.

Vierailija
27/68 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköautoilijoiden tulisi käydä teslahuollon pihassa kysymässä vieläkö on tilaa jos jotain sattuu 😁

Vierailija
28/68 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on erilaisia ja elämän tilanteet on erilaisia. Minä olen enemmän autossa kuin kotona.

Vierailija
29/68 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ainakaan uutta bensa-autoa ostaa, romuja ovat kaikki. Ajat ehkä vuoden jonka jälkeen alkaa korjaukset sekä vuoden päästä arvo on jo puolittunut, siihen vielä kalliit vakuutukset päälle ja taistelut autoliikkeen kanssa kun eivät korjaa ilmaiseksi enää mitään lastentauteja.

Näin on, mutta olettaisin, että hän on huomioinut kaiken, jos tuon autoon satsaa (kauheaa), tai onko pelko siitä, että Elvistely menee järjenkäytön edelle. Vaikka olisi varantoja ostaa tuollainen, pitää järki minun kanssa olla pelissä mukana. Sanon suoraan, pallinlämmittimeksi aivan liian kallis, sähköiset penkit ja kaikki, voi kiesus mitä miehiä.

Vierailija
30/68 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sen itse maksaa ja auton omaan kättöönsä hankkii, niin mitäs siinä on nokan koputtamista jos rahat riittää.

On meilläkin kahden hintaluokan autot pihassa, miehellä kalliimpi "statusauto" (heko heko), josta tykkää ja minulla taas työni vuoksi vanhempi ja kovempaa käyttöä kestävä korotettu nelikko, jonka kanssa ei niin haittaa vaikka huonokuntoisemmilla metsäautoteillä kyljet raapiutuisi oksiin.

Vierailija
31/68 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran täällä eletään anna ostaa jos on hänen omista rahoista jos ei vaikuta elintasoon . Sitten eri asia jos vuosia oston jälkeen pa ja joutuu elämään kaurapuurolla .

Vierailija
32/68 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköautoilijoiden tulisi käydä teslahuollon pihassa kysymässä vieläkö on tilaa jos jotain sattuu 😁

Joopa, niin sanovat, täytyy miehelle sanoa, että ottaa huomioon. Asia on kyllä vaakalaudalla, en tiedä, miten ratkeaa, minua hirvittää. Tililtä 70 000 heti veks, kyllä jurppii, en edes itse uskalla sitä lainata, jos tulee ruttua tai lasit likaantuu, miksi pitää järjestää tällainen kisa pelkästä autosta?

Vierailija
33/68 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä yhteiset rahat? Jollei ole, niin sinulla ei ole asiaan sanottavaa. Jos taas on ja mies olettaa, että maksat osan autosta tai enemmän jostain muusta sen takia, niin älä suostu.

Vierailija
34/68 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me säästettiin ja ostettiin juuri käteisellä 3 vuotta vanha auto, 18 tuhatta maksoi.

Meille tuo on luksusta.

Vierailija
35/68 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me säästettiin ja ostettiin juuri käteisellä 3 vuotta vanha auto, 18 tuhatta maksoi.

Meille tuo on luksusta.

Hippasen tyhmää tuhlata säästöt kulutushyödykkeeseen. 

Vierailija
36/68 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tuo on luksusta.

Ja nyt ette selviä sähkölaskuista?

Vierailija
37/68 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tajunnut että luksusautolla voi saada laatupimpsaa.

Vierailija
38/68 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jetikin osti eikä maksanut velkojaan heti.

Vierailija
39/68 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele ensin perheen ELINTASO, mitä kaikkea siihen pitäisi kuulua?

Vierailija
40/68 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on tajunnut että luksusautolla voi saada laatupimpsaa.

Pikapano takapenkillä, kenties. En hyväksy, että takapenkki on roiskeita täynnä.