Kuinka antaa pakit kohteliaasti?
Jos nainen, joka ei ulkonäöllisesti viehätä, pyytää treffeille, kuinka voi kieltäytyä kohteliaasti loukkaamatta?
Kommentit (22)
Kiitos kutsusta, mutta kyllä mä jätän väliin.
MItä ap sillä tiedolla tekee? Ei häntä yritä iskeä kuin maksulliset.
Mä yritin eräästä takiaisesta eroon. Selitin, ettei ole kiinnostusta tavata enempää jne, sitten ghostasinkin. Ei meinannut tajuta tämä ukko. Epäili vaan, että mulla on joku ahdistava suhde jo olemassa ja vaikea elämäntilanne jne jne. Ei mennyt jakeluun etten vain tuntenut vetoa häneen.
Sanot rehellisesti, että et tunne kemiaa välillänne, mutta et kerro ettei hän viehätä sinua ulkonäöllisesti.
Kiitä kutsusta mutta sano että tuntisit olosi kiusaantuneeksi treffeillä.
Kiitos, olet mukava nainen ja arvostan sinua, mutta olen tällä hetkellä kiinnostunut eräästä toisesta.
No kyllä minä haluaisin mieluiten kuulla totuuden, vaikka se sitten olisi ei-miellyttävä ulkonäkö. Kyllä valheen ja ympäripyöreät selitykset aistii, ja jää sitten itsekseen miettimään, että mistä todellisuudessa kiikasti.
Pidän sinusta, mutta vain ystävänä.
Pitää antaa ymmärtää, että on jo varattu.
Miksi pahoittaa kenenkään mieltä, kun asian voi hoitaa fiksusti.
Näin molemmille jää tapahtuneesta hyvä mieli.
"En etsi tällä hetkellä pysyvää suhdetta vaan ainoastaan säpinää makkariin."
Tuon sanomalla:
1. Vakinaista suhdetta etsivä häipyy ja on tyytyväinen, että hommasta ei tullut mitään.
2. Saat fwb:n josta voi olla hyötyä muutoin kuivana kautena.
3. Jos fwb ei miellytä niin voit sanoa, että sopii, mutta pitää odottaa muutama viikko, että tippuriin saadut antibiootit vaikuttavatm
Minulla on kaukosuhde Pirkon kanssa. Vain yhtä kerrallaan.
Mun mielestä on ihan ok jos sanoo, ettei ole kiinnostunut. Ainakaan en itse tuosta loukkaantuisi enkä alkaisi tivaamaan perusteluita. Jokaisella on oikeus olla kiinnostumatta, on se syy mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
In your dreams
Niin, ei naiset koskaan miehiä pyydä treffeille vaan se on miehen tehtävä.
Joidenkin naisten peppukipuisuus ketjussa on sangen huvittavaa.
Ikäänkuin ap:ta joku yrittäisi, ja vielä tiukkaisi perusteluja, että miksi ei :D
Ei tule tapahtumaan :)
Sanot olevasi miehiin päin.