Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi
Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊
Kommentit (2068)
Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta
Samaa mieltä. Inhoan itseäni.
No kyseles nyt pois ap muutkin huolet
^ paljon mensan nettitestissä?
Keto ruokavalio. Hyvät rasvat ja varsinkin avokado 🥑
Mulla on ekseema (ihottuma) päässä, joka tasoittaa päänahkaa ja hiuksia. Hiukset ovat paksut ja pitkät. Ekseema pysyä apteekin tuotteilla kurissa mutta etuhiukset rasvoittuvat pahimmillaan vuorokaudessa tästä syystä. Avuksi on tullut rutiinien muutos. Käyn aamulla suihkussa illan sijaan. Se on uhraus koska olen tosi aamu-uninen 😄 Lisäksi lampaan tukkaan tai ainakin etuhiuksiin Dr.Hauscan silkkipuuteria ja se pitää hiukset puhtaina ja hyvännäköisenä koko päivän. Toimii kuivashamppoon tavoin mutta on paljon riittoisampaa ja ei tuoksu ällöttävästi kemikaaleista kuten srayshampoot. Tuohon päälle voi laittaa lakkaa sit aamulla, niin hiukset myös pysyy paikoillaan terveen näköisinä.
Vierailija kirjoitti:
Hoitoaineen huuhtelu jääkylmällä vedellä on parasta mitä olen koskaan kuullut. Eikä maksa mitään. Hiuksista tulee ihanan sileät ja kiiltävät.
Hmm.. varmaan johtuu siitä, että hiussuomut sulkeutuvat kylmässä vedessä ja näin ollen osa hoitoaineen kemikaaleista jää hiukseen. Silloin hiuksessa olevat rikkoumat eivät näy. Toivottavasti käytät silikonivapaita tuotteita, koska tuo johtaa muutoin pahempaan hiusten katkeiluun. Hiukset sisään jäävät aineet kuten silikoni rikkovat hiusta ajan kanssa.
Vanha koira ei oppi uusia temppuja
Brändäysaikakauden ongelmia. Laita laitteet kiinni ja käy kävelyllä.
Olkapää-pituiset omat hiukset ja kun haluaa pitempää tilaisuuksiin, kuviin tai vaikkapa töihin niin hiuslisäkkeillä homma hoituu.
Ei voi olla totta! En usko!