Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi
Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊
Kommentit (2068)
Otin suuhuni mustan makkaran majoneesilla
Mun hiukset menneet koronan ja vaihdevuosien takia todella huonoon kuntoon. MIKÄÄN ei auttanut, leikkasin reilu 5 cm kuivaa latvaa, tukkaa irtosi ja se oli aina vaan karhea ja kumman tuntuinen. Kokeilin useita eri tuotteita (ostin matkakokoja tai testejä), niitä kalliimpia jos auttaisi. Esim Rahua, Davines, olaplex, wella Bond pro, k18, Innersense, Maria Nila eco, the ordinary - ei mitään markettituotteita.
K18 hiuksiin jätettävä tuntuu toimivan parhaiten näistä mutta on kallis ja yhtä hyvin olen nyt huomannut, että toimii halvempi: Lush vihreä hoitoaine purkissa! Pesen edelleen davines Love tai olaplex liila, mutta näitten hoitoaineet joutaa romukoppaan. Myös The ordinaryn hiusseerumi on hyvä, hoitoainetta ja sampoota en suosittele. Olen käyttänyt geelinä holikaholikan aloeveraa, ei oo tarkoitettu hiuksiin mutta toimii! Wella bondpro on parempi heikolle hiuksille kuin esim kallis Rahua.
Mulla siis karhea aaltoileva tukka.
Tuolla on muitakin vastaavia ja itketkö taiteesta? :D
Huomaa että joku pikkupoika ilman elämänkokemusta siellä taas kirjoittelemassa. Jos olisit edes kerran elämässä käynyt ns. breakdownin läpi niin olisi jotain empatiaa.
Jolophi nyt menit liian pitkälle...
Ymmärrän harmistumisesi hyvin.
Meinasin sanoa että käytät Olaplexia mutta sitten luin tuosta skandaalista. Lähes 30 ihmistä haastanut Olaplexin oikeuteen kaljuuntumisesta.
Onko teillä vastaavia kokemuksia?
Voi nyyh ja lässyn lässyn